Page 113 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 113
Suzuki VSTROM 800 DE
με το πίσω φανάρι να προέρχεται αυτούσιο από το
1050. Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε τρεις χρωματι-
σμούς (κίτρινο-μπλε, μαύρο-μπλε, γκρι-κίτρινο) με
αυτόν της δοκιμής να είναι ο πιο νεανικός. Το συ-
γκεκριμένο γκρι δεν είναι το κλασικό γυαλιστερό
όμως στον ήλιο λαμπιρίζει αναδεικνύοντας με τον
τρόπο του την ποιότητα κατασκευής που βρίσκεται
στα υψηλά επίπεδα που περιμένεις από μια μοτοσυ-
κλέτα της Suzuki. Το αυτοκολλητάκι made in Japan Απλή και ευανάγνωστη η TFT οθόνη 5΄΄ σου
που είχε το μοντέλο της δοκιμής στο 20λιτρο ρεζερ- επιτρέπει να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις
βουάρ του, υπενθυμίζει την καταγωγή του και δεν χωρίς να μπλέκεις με πολύπλοκα μενού. Το μόνο
που λείπει είναι η δυνατότητα σύνδεσης με Smart-
επιλέχθηκε τυχαία. phone
Άνεση - Εργονομία
Το εργονομικό τρίγωνο του VSTROM 800 DE ακο-
λουθεί τα πρότυπα της κατηγορίας, παρέχοντας τη
δυνατότητα στον αναβάτη να οδηγήσει σε όλα τα τε-
ρέν. Η θέση οδήγησης δεν είναι ακραία χωμάτινη,
ούτε όμως τουριστική και αυτό το διαπιστώνεις μό-
λις κάτσεις στη σχετικά σκληρή αλλά ευρύχωρη σέ-
λα η οποία στηρίζει σωστά το σώμα. Με το ύψος Δεν είναι η πιο μαλακή της κατηγορίας είναι
της τελευταίας να βρίσκεται στα 855χιλ πρέπει να όμως ευρύχωρη τόσο για τον αναβάτη όσο και
είσαι κοντά στο 1,80 για να πατήσεις εύκολα και τα για τον συνεπιβάτη που έχει στη διάθεσή του και
χορταστικές χειρολαβές
δύο σου πόδια στο έδαφος, όμως στον κατάλογο
των αξεσουάρ διατίθεται μια πιο χαμηλή (-20χιλ) δίου. Όποιος λοιπόν κάνει πολλά χιλιόμετρα στον
καθώς και μια ψηλότερη (+30χιλ) από την εργο- αυτοκινητόδρομο, σίγουρα θα χρειαστεί τη μεγαλύ-
στασιακή, που κάνει ακόμη πιο χωμάτινη τη θέση τερη από τον κατάλογο των αξεσουάρ, θυσιάζοντας
οδήγησης. Το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής δια- ελαφρώς το look υπέρ της προστασίας. Ο συνεπι-
τομής είναι αρκετά φαρδύ θυμίζοντας καθαρόαιμες βάτης κάθεται ψηλότερα με τα πόδια του σε άνε-
off-road μοτοσυκλέτες και τοποθετημένο σχετικά τες γωνίες έχοντας στη διάθεσή του και πρακτικές
μακριά από τον κορμό του αναβάτη. Έτσι δεν δη- χειρολαβές που ενώνονται με την πίσω σχάρα χω-
μιουργούνται έντονες γωνίες, αυτό όμως σημαίνει ρίς να αλλοιώνουν τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας.
ότι οι βραχύσωμοι αναβάτες θα πρέπει να τεντώ- Μπορείς έτσι να τοποθετήσεις εύκολα την κεντρική
σουν αρκετά τα χέρια τους στις επιτόπιες μανού- βαλίτσα, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος τα 10 κι-
βρες. Το πλάτος της μοτοσυκλέτας δεν ¨ανοίγει¨ τα λά, ενώ υπάρχουν και υποδοχές για πλαϊνές βαλί-
πόδια και τα μαρσπιέ είναι αρκετά φαρδιά (έχουν τσες, είτε πλαστικές είτε αλουμινένιες, κάτι απαραί-
αφαιρούμενα λάστιχα) για να μπορείς να οδηγήσεις τητο για μια Adventure μοτοσυκλέτα.
με μπότες είτε καθιστός είτε όρθιος, ενώ η ζελατί- Μια ευχάριστη προσθήκη στο νέο VSTROM είναι
να είναι μικρή (ρυθμίζεται με κλειδί άλεν σε 3 θέ- η TFT οθόνη 5΄΄ που χρησιμοποιεί πλέον στα μοντέ-
σεις ανά 15χιλ) για την απαραίτητη off-road εμφά- λα της η Suzuki. Mε λειτουργία ημέρας και νύκτας
νιση αλλά και για ανεμπόδιστη θέα στον δρόμο ή και απλά γραφικά χωρίς ανούσιες υπερβολές είναι
στο μονοπάτι, χωρίς ωστόσο να καλύπτει ικανοποι- ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες, προσφέροντας
ητικά το άνω μέρος του κορμού σε συνθήκες ταξι- ακριβώς ό,τι χρειάζεσαι με μια γρήγορη ματιά.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα