Page 117 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 117
Suzuki V-Strom 650 XT BEST
SELLING
Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής
Το V-Strom 650 XT ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρό-
τυπα της έκδοσης των 1000 κυβικών, ώστε να είναι
άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας των
on - off της Suzuki. Στο εμπρός μέρος της μοτοσυ-
κλέτας παραμένει το χαρακτηριστικό «ράμφος» κά-
τω από το φωτιστικό σώμα με τους δύο κάθετα το-
ποθετημένους προβολείς. Η εμφάνιση της έκδοσης
ΧΤ ξεχωρίζει αρχικά από τις ζάντες με ακτίνες, που
φιλοξενούν tubeless ελαστικά διαστάσεων 110/80
R19 εμπρός και 150/70 R17 πίσω. Η τοποθέτηση Τα όργανα είναι ευανάγνωστα και παρέχουν όλες
του τελικού της εξάτμισης λίγο πάνω από το επίπε- τις απαραίτητες πληροφορίες.
δο του ψαλιδιού, συμβάλει στο να μεταφερθεί χα-
μηλά το κέντρο βάρους, ενώ ταυτόχρονα δεν κρύ-
βει την όμορφη ακτινωτή ζάντα. Η μεγάλη πλαστική
ποδιά, εκτείνεται και στο πλάι του κινητήρα και συμ-
βάλει τόσο στην προστασία του, όσο και στη συ-
νολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Στον στάνταρ
εξοπλισμό του ΧΤ ανήκουν και οι χούφτες, που πα-
ρέχουν καλή προστασία από τον αέρα. Η ποιότητα
κατασκευής βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο. Έχει δο-
θεί μεγάλη προσοχή στη συναρμογή των πλαστικών
και δεν παρουσιάστηκαν τριγμοί ούτε κατά τη διάρ- Ακτινωτή ζάντα 19 ιντσών με tubeless ελαστικά.
κεια σκληρής χρήσης στο χώμα. Μοναδική παρα- ρίς να απαιτούνται εργαλεία για ρύθμισή της, αλ-
φωνία στην εμφάνισή του, είναι οι τετράγωνοι κα- λά η αλλαγή της θέσης της, δεν μπορεί να γίνει εν
θρέπτες που θυμίζουν μοτοσυκλέτα περασμένης κινήσει. Παρέχει εξαιρετική κάλυψη από τον αέ-
δεκαετίας, αλλά προσφέρουν πολύ καλή ορατότη- ρα, χωρίς να δημιουργεί στροβιλισμούς ή υποπίε-
τα. Είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές: ση. Εμπρός από το τιμόνι, στη αριστερή πλευρά του
κίτρινο με χρυσά στεφάνια, μαύρο με μαύρα στεφά- φαίρινγκ υπάρχει παροχή ρεύματος 12v για φόρτι-
νια και λευκό με μαύρα στεφάνια. ση και τροφοδοσία συσκευών. Τα όργανα του απο-
Άνεση – Εργονομία - τελούνται από ένα μεγάλο, αναλογικό στροφόμετρο
Ανεβαίνοντας στην σέλα, γίνεται αμέσως αντιλη- αριστερά και δύο ψηφιακές οθόνες δεξιά που είναι
πτή η ανάλαφρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας καθώς ευανάγνωστες και παρέχουν όλες τις απαραίτητες
τα 216 γεμάτα κιλά, είναι προσεκτικά κατανεμη- πληροφορίες στον αναβάτη.
μένα. Η σέλα σε τοποθετεί κοντά στο ρεζερβουάρ Κινητήρας
και είναι άνετη χάρη στο πλούσιο αφρώδες. Παρέ- Ο κινητήρας των 645 κυβικών εκατοστών, με τον
χει απλόχερα χώρους για αναβάτη και συνεπιβάτη, οποίο είναι εξοπλισμένο το V-Strom 650 XT, είναι
ενώ δεν θα κουράσει μετά από πολύωρη παραμο- τετράχρονος, υδρόψυκτος V-2 με περιεχόμενη γω-
νή πάνω της. Η μικρή απόστασή της από το έδαφος νία 90 μοίρες και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο,
(830 χιλιοστά) κάνει τις επιτόπου μανούβρες εύκο- απόδοσης 67 ίππων. Δεν έχει μεταφερθεί αυτούσι-
λες ακόμα και για αναβάτες χαμηλού αναστήματος. ος από το προηγούμενο μοντέλο, καθώς έχει βελ-
Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις, χω- τιωθεί σε περισσότερα από 60 σημεία. Η ελαστικό-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα