Page 117 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 117

Suzuki V-Strom 650 XT                                          BEST
                                                                                                           SELLING

          Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής
          Το V-Strom 650 XT ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρό-
        τυπα της έκδοσης των 1000 κυβικών, ώστε να είναι
        άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας των
        on - off της Suzuki. Στο εμπρός μέρος της μοτοσυ-
        κλέτας παραμένει το χαρακτηριστικό «ράμφος» κά-

        τω από το φωτιστικό σώμα με τους δύο κάθετα το-
        ποθετημένους προβολείς. Η εμφάνιση της έκδοσης
        ΧΤ ξεχωρίζει αρχικά από τις ζάντες με ακτίνες, που
        φιλοξενούν tubeless ελαστικά διαστάσεων 110/80
        R19 εμπρός και 150/70 R17 πίσω. Η τοποθέτηση          Τα όργανα είναι ευανάγνωστα και παρέχουν όλες
        του τελικού της εξάτμισης λίγο πάνω από το επίπε-     τις απαραίτητες πληροφορίες.
        δο του ψαλιδιού, συμβάλει στο να μεταφερθεί χα-
        μηλά το κέντρο βάρους, ενώ ταυτόχρονα δεν κρύ-

        βει την όμορφη ακτινωτή ζάντα. Η μεγάλη πλαστική
        ποδιά, εκτείνεται και στο πλάι του κινητήρα και συμ-
        βάλει  τόσο  στην  προστασία  του,  όσο  και  στη  συ-
        νολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Στον στάνταρ
        εξοπλισμό του ΧΤ ανήκουν και οι χούφτες, που πα-
        ρέχουν καλή προστασία από τον αέρα. Η ποιότητα
        κατασκευής βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο. Έχει δο-
        θεί μεγάλη προσοχή στη συναρμογή των πλαστικών
        και δεν παρουσιάστηκαν τριγμοί ούτε κατά τη διάρ-     Ακτινωτή ζάντα 19 ιντσών με tubeless ελαστικά.
        κεια σκληρής χρήσης στο χώμα. Μοναδική παρα- ρίς να απαιτούνται εργαλεία για ρύθμισή της, αλ-

        φωνία στην εμφάνισή του, είναι οι τετράγωνοι κα- λά η αλλαγή της θέσης της, δεν μπορεί να γίνει εν
        θρέπτες  που  θυμίζουν  μοτοσυκλέτα  περασμένης  κινήσει.  Παρέχει  εξαιρετική  κάλυψη  από  τον  αέ-
        δεκαετίας, αλλά προσφέρουν πολύ καλή ορατότη- ρα, χωρίς να δημιουργεί στροβιλισμούς ή υποπίε-
        τα. Είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές:  ση. Εμπρός από το τιμόνι, στη αριστερή πλευρά του
        κίτρινο με χρυσά στεφάνια, μαύρο με μαύρα στεφά- φαίρινγκ υπάρχει παροχή ρεύματος 12v για φόρτι-
        νια και λευκό με μαύρα στεφάνια.                      ση και τροφοδοσία συσκευών. Τα όργανα του απο-
          Άνεση – Εργονομία -                                 τελούνται από ένα μεγάλο, αναλογικό στροφόμετρο
          Ανεβαίνοντας στην σέλα, γίνεται αμέσως αντιλη- αριστερά και δύο ψηφιακές οθόνες δεξιά που είναι

        πτή η ανάλαφρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας καθώς  ευανάγνωστες και παρέχουν όλες τις απαραίτητες
        τα  216  γεμάτα  κιλά,  είναι  προσεκτικά  κατανεμη- πληροφορίες στον αναβάτη.
        μένα. Η σέλα σε τοποθετεί κοντά στο ρεζερβουάρ         Κινητήρας
        και είναι άνετη χάρη στο πλούσιο αφρώδες. Παρέ-        Ο κινητήρας των 645 κυβικών εκατοστών, με τον
        χει απλόχερα χώρους για αναβάτη και συνεπιβάτη,  οποίο είναι εξοπλισμένο το V-Strom 650 XT, είναι
        ενώ δεν θα κουράσει μετά από πολύωρη παραμο- τετράχρονος, υδρόψυκτος V-2 με περιεχόμενη γω-
        νή πάνω της. Η μικρή απόστασή της από το έδαφος  νία 90 μοίρες και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο,
        (830 χιλιοστά) κάνει τις επιτόπου μανούβρες εύκο- απόδοσης 67 ίππων. Δεν έχει μεταφερθεί αυτούσι-
        λες ακόμα και για αναβάτες χαμηλού αναστήματος.  ος από το προηγούμενο μοντέλο, καθώς έχει βελ-
        Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις, χω- τιωθεί σε περισσότερα από 60 σημεία. Η ελαστικό-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122