Page 115 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 115
Suzuki VSTROM 800 DE
Οδηγώντας
Παρότι η χωμάτινη εμφάνιση σε ωθεί να πάρεις ΤΕΧΝΙΚΑ
κατευθείαν τα βουνά, η καθημερινή μετακίνηση ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα κουτάκια που Τύπος 4T, 2Κ, Υ/Ψ, 4β
776
πρέπει να τσεκάρει κάθε μοτοσυκλέτα της κατηγο- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 84 Χ 70
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
ρίας, πόσο μάλλον όταν ονομάζεται VSTROM. Έτσι, Συμπίεση (:1) 12,8
όπως στις περισσότερες δοκιμές ξεκινήσαμε από το Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 83,1 / 8500
αστικό περιβάλλον, εκεί που το 800 DE θα κινηθεί Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 7.9 / 6800
χωρίς να δυσανασχετεί, αφού ο δικύλινδρος κινη- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
τήρας χαρακτηρίζεται από την πολιτισμένη λειτουρ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
γία και την ελαστικότητά του. Μπορείς να κινείσαι Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ακόμη και με ταχύτητες παπιού χωρίς ενοχλητικά Αν. Ε / Ρυθμίσεις USD Showa 43χιλ ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
220
σκορτσαρίσματα, ενώ όταν ανοίγεις το γκάζι απλώς Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
επιταχύνει γραμμικά βγάζοντας τον καλό του εαυτό Διαδρομή (χλστ.) Showa, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ
220
στο μεσαίο φάσμα στροφών χωρίς να χρειάζεται να Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ / 310, 4Ε, ABS
Δ / 260, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
φλερτάρεις με την κόκκινη περιοχή του στροφόμε-
τρου για να κάνεις μια προσπέραση. Η απόκριση στο Ελαστικό Ε 90/90-21΄΄
γκάζι είναι ακριβής και γλυκιά ιδιαίτερα στη χαρτο- Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-17΄΄
γράφηση B που ήταν και η τελική επιλογή μας μετά
τη συμβίωση μαζί του, ενώ η μέση κατανάλωση στα Μήκος (χλστ.) 2345
975
5,7λτ/100χλμ σου επιτρέπει να το οδηγείς καθημε- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1570
Μεταξόνιο (χλστ.)
ρινά και όχι να το κλείνεις στο γκαράζ μόνο για μια ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 855
βόλτα το Σ/Κ. Ακόμη και στους δρόμους της πόλης Βάρος (κιλά) 230
αισθάνεσαι ωραία όταν κάθεσαι ψηλά, έχοντας πλή-
ρη εποπτεία του δρόμου και ακόμη πιο ωραία όταν Πάνω από τα 150χλμ/ώρα θα νιώσεις κάποιους
ξέρεις ότι χάρη στις μεγάλες διαδρομές των αναρ- ανεπαίσθητους κραδασμούς στα μαρσπιέ οι οποί-
τήσεων θα περάσεις αλώβητος από τις γνωστές λακ- οι όμως δεν πρόκειται ποτέ να σε ενοχλήσουν, σε
κούβες-χαντάκια των ελληνικών δρόμων, χωρίς να αντίθεση με τον αέρα που περνά πάνω από τη μικρή
χρειάζεται να επέμβεις στις ρυθμίσεις για να το μα- ζελατίνα όταν το κοντέρ πλησιάζει στην ηλεκτρονι-
λακώσεις. Η μοτοσυκλέτα δεν έχει τον όγκο των με- κά περιορισμένη τελική των 200χλμ/ώρα. Είπαμε,
γάλων On-Off για να δυσανασχετείς όταν η κίνηση όποιος αρέσκεται στα ταξίδια θα πρέπει να τοπο-
αυξάνεται, ενώ το μόνο που θα σε προβληματίσει θετήσει τη μεγαλύτερη ζελατίνα από τον κατάλογο
ανάμεσα στα μπλοκαρισμένα αυτοκίνητα είναι το των αξεσουάρ. Οι διαδρομές βέβαια με μια μοτοσυ-
φαρδύ τιμόνι. Περνά πάνω από τους καθρέπτες των κλέτα είναι πολύ πιο απολαυστικές όταν ο δρόμος
περισσότερων συμβατικών αυτοκινήτων, όχι όμως δεν έχει μόνο ευθείες.
και από αυτούς των ψηλότερων SUV, οπότε θα χρει- Σίγουρα όταν κοιτάς τον 21΄΄ μπροστινό τροχό με
αστείς συχνά το μεγάλο κόψιμό του που εξισορρο- τα ελαστικά μικτής χρήσης δεν σκέφτεσαι μεγάλες
πεί την κατάσταση, συμβάλλοντας στις επιτόπιες μα- κλίσεις και ξύσιμο των μαρσπιέ, αλλά όταν εμπι-
νούβρες. Ο κινητήρας εκτός από ελαστικός είναι και στευτείς το VSTROM τα παραπάνω έρχονται χωρίς
ιδιαίτερα ήσυχος και αυτό δεν το εκτιμάς μόνο στην να το καταλάβεις, με αποτέλεσμα να απολαμβάνεις
πόλη αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου κάθε στριφτερή διαδρομή ακόμη και όταν κινείσαι
διατηρεί άνετα ταχύτητες κοντά στα 140χλμ/ώρα. σε σβέλτο ρυθμό.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα