Page 111 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 111

Moto Morini Seiemmezzo SCR



        εμβόλων. Για το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις          ΤΕΧΝΙΚΑ
        συνθήκες  φροντίζει  η  μονάδα  ABS  9.1  MB  της       ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        Bosch.                                                  Τύπος                            4Τ, 2Κ, Y/Ψ
          Στο δρόμο                                            Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)               649
          Το Seiemmezzo και ιδιαίτερα στην έκδοση SCR,          Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)         83 x 60
                                                                Συμπίεση (:1)
                                                                                                        11.3
        αποδείχθηκε  μια  ιδιαίτερα  πολυχρηστική  μοτο-        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             61 / 8.250
                                                                                                  5,5 / 7.000
        συκλέτα με ευρύ πεδίο χρήσης. Μέσα στον αστι-           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)       Ηλ.Ψεκασμός Bosch
                                                                Τροφοδοσία
        κό ιστό, το σωστά κατανεμημένο βάρος, το μεγά-          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           16
                                                                                                         5,8
        λο κόψιμο του τιμονιού και η συνολική γεωμετρία,        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)        195 (κοντέρ)
                                                                Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        χαρίζουν  εντυπωσιακή  ευελιξία  και  σου  επιτρέ-
        πουν  να  φιλτράρεις  αποτελεσματικά  την  κίνηση.      Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
                                                                Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμένο Kayaba
        Το φαρδύ τιμόνι, περνά πάνω από τους περισσότε-                                   43χιλ. / ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
        ρους καθρέπτες των αυτοκινήτων, οπότε δύσκολα          Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)     120
                                                                Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Αμορτισέρ Kayaba /
        θα εγκλωβιστείς κάπου, ενώ ο σωστά ρυθμισμένος            Διαδρομή (χλστ.)                ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
                                                                                                         120
        ψεκασμός μεταφράζει με ακρίβεια τις κινήσεις του        Φρένα Ε (χλστ.)                2Δ / 289, ABS
                                                                                                Δ / 255, ABS
                                                                Φρένα Π (χλστ.)
        δεξιού σου χεριού. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η      Ελαστικό Ε                       120/70-18’’
        χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος που επι-       Ελαστικά    Ελαστικό Π            160/60-17’’
        τρέπει στα πόδια να πατούν με ασφάλεια κάτω και
        κάνει εύκολες τις μανούβρες.
          Ο κινητήρας μας είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώ-      Μήκος (χλστ.)                          2.150
                                                                                                         820
                                                                Πλάτος (χλστ.)
        σεις από την προηγούμενη επαφή μαζί του και στην       Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)           1.425
                                                                                                         810
        περίπτωση του Seiemmezzo διακρίνεται για την ελα-       ΄Ύψος σέλας (χλστ.)             200 (στεγνό)
                                                                Βάρος (κιλά)
        στικότητα και τη γραμμικότητά του, στοιχεία που θα
        εκτιμήσουν ακόμα και οι αρχάριοι αναβάτες. Τραβά-

        ει δυνατά μέχρι τα κόκκινα με την ροπή να είναι σω- νητόδρομο και μάλιστα με τρακτερωτά ελαστικά δεν
        στά απλωμένη σε όλο το φάσμα στροφών, χαρίζο- είναι το νορμάλ πεδίο χρήσης μιας scrambler μο-
        ντας άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις. Σύμφωνα με  τοσυκλέτας. Οι αναρτήσεις να είναι πλήρως ρυθμι-
        τις μετρήσεις μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στά- ζόμενες, αλλά το αρχικό setup είναι πολύ καλό και
        ση έρχονται σε 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ αν οι συνθή- ανταποκρίνεται σε μεγάλο εύρος συνθηκών, οπότε
        κες το επιτρέπουν, το κοντέρ θα δείξει 195 χιλιόμε- δεν χρειάστηκε να το πειράξουμε. Η ρύθμισή τους
        τρα / ώρα. Το μασκάκι στο εμπρός μέρος μπορεί να  ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπε-
        είναι μικρό, αλλά κινείσαι άνετα με 120 – 130 χιλιό- ριφοράς,  καθώς  είναι  όσο  μαλακές  πρέπει,  ώστε
        μετρα την ώρα, χωρίς ο αέρας να γίνεται ενοχλητι- να απορροφούν τις ανωμαλίες εντός ή εκτός δρό-
        κός. Πάνω από τα 140 – 145 εμφανίζονται κάποιοι  μου, ενώ όταν ο ρυθμός ανέβει μπορούν να διαχειρι-

        κραδασμοί από τον κινητήρα, αλλά αυτό μικρή ση- στούν απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, χωρίς πλεύ-
        μασία έχει, καθώς οι μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκι- σεις και ασάφειες.












                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116