Page 111 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 111
Moto Morini Seiemmezzo SCR
εμβόλων. Για το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις ΤΕΧΝΙΚΑ
συνθήκες φροντίζει η μονάδα ABS 9.1 MB της ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Bosch. Τύπος 4Τ, 2Κ, Y/Ψ
Στο δρόμο Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 649
Το Seiemmezzo και ιδιαίτερα στην έκδοση SCR, Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 x 60
Συμπίεση (:1)
11.3
αποδείχθηκε μια ιδιαίτερα πολυχρηστική μοτο- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 61 / 8.250
5,5 / 7.000
συκλέτα με ευρύ πεδίο χρήσης. Μέσα στον αστι- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός Bosch
Τροφοδοσία
κό ιστό, το σωστά κατανεμημένο βάρος, το μεγά- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 16
5,8
λο κόψιμο του τιμονιού και η συνολική γεωμετρία, Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 195 (κοντέρ)
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
χαρίζουν εντυπωσιακή ευελιξία και σου επιτρέ-
πουν να φιλτράρεις αποτελεσματικά την κίνηση. Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμένο Kayaba
Το φαρδύ τιμόνι, περνά πάνω από τους περισσότε- 43χιλ. / ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
ρους καθρέπτες των αυτοκινήτων, οπότε δύσκολα Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 120
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ Kayaba /
θα εγκλωβιστείς κάπου, ενώ ο σωστά ρυθμισμένος Διαδρομή (χλστ.) ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
120
ψεκασμός μεταφράζει με ακρίβεια τις κινήσεις του Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ / 289, ABS
Δ / 255, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
δεξιού σου χεριού. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η Ελαστικό Ε 120/70-18’’
χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος που επι- Ελαστικά Ελαστικό Π 160/60-17’’
τρέπει στα πόδια να πατούν με ασφάλεια κάτω και
κάνει εύκολες τις μανούβρες.
Ο κινητήρας μας είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώ- Μήκος (χλστ.) 2.150
820
Πλάτος (χλστ.)
σεις από την προηγούμενη επαφή μαζί του και στην Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1.425
810
περίπτωση του Seiemmezzo διακρίνεται για την ελα- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 200 (στεγνό)
Βάρος (κιλά)
στικότητα και τη γραμμικότητά του, στοιχεία που θα
εκτιμήσουν ακόμα και οι αρχάριοι αναβάτες. Τραβά-
ει δυνατά μέχρι τα κόκκινα με την ροπή να είναι σω- νητόδρομο και μάλιστα με τρακτερωτά ελαστικά δεν
στά απλωμένη σε όλο το φάσμα στροφών, χαρίζο- είναι το νορμάλ πεδίο χρήσης μιας scrambler μο-
ντας άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις. Σύμφωνα με τοσυκλέτας. Οι αναρτήσεις να είναι πλήρως ρυθμι-
τις μετρήσεις μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στά- ζόμενες, αλλά το αρχικό setup είναι πολύ καλό και
ση έρχονται σε 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ αν οι συνθή- ανταποκρίνεται σε μεγάλο εύρος συνθηκών, οπότε
κες το επιτρέπουν, το κοντέρ θα δείξει 195 χιλιόμε- δεν χρειάστηκε να το πειράξουμε. Η ρύθμισή τους
τρα / ώρα. Το μασκάκι στο εμπρός μέρος μπορεί να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπε-
είναι μικρό, αλλά κινείσαι άνετα με 120 – 130 χιλιό- ριφοράς, καθώς είναι όσο μαλακές πρέπει, ώστε
μετρα την ώρα, χωρίς ο αέρας να γίνεται ενοχλητι- να απορροφούν τις ανωμαλίες εντός ή εκτός δρό-
κός. Πάνω από τα 140 – 145 εμφανίζονται κάποιοι μου, ενώ όταν ο ρυθμός ανέβει μπορούν να διαχειρι-
κραδασμοί από τον κινητήρα, αλλά αυτό μικρή ση- στούν απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, χωρίς πλεύ-
μασία έχει, καθώς οι μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκι- σεις και ασάφειες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα