Page 106 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 106

Moto Guzzi V7 Special Edition

























































        σμό και ταιριάζουν απόλυτα με το look της μοτοσυ- ροπής  του  νέου  μοτέρ,  είναι  διαθέσιμο  ήδη  από
        κλέτας. Το κουμπί mode στο δεξί μέρος του τιμο- τις  3.000  στροφές.  Το  V7  φέρει  Traction  Control
        νιού είναι υπεύθυνο για την αλλαγή των επιμέρους  (MGTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ μπο-
        ενδείξεων οθόνης, αλλά και την απενεργοποίηση  ρεί να αποκτηθεί σε έκδοση μειωμένης ισχύος για
        του traction.                                         κατόχους διπλώματος A2. Το κιβώτιο είναι 6 σχέ-
          Κινητήρας                                           σεων και η μετάδοση γίνεται μέσω άξονα. Η αλλαγή

          Ο εγκάρσιος V2 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών  του κινητήρα φέρνει και αισθητικές αλλαγές, με τους
        αερόψυκτος  κινητήρας,  είναι πλέον μεγαλύτερος  αγωγούς της εξάτμισης να έχουν διαφορετική τοπο-
        σε κυβισμό-853cc-και είναι βασισμένος σε αυτόν  θέτηση, ενώ μεγαλύτερα είναι και τα τμήματα του συ-
        του V85 TT. Διατηρεί τη συμπίεση στο 10,5:1, αλ- στήματος τελικής μετάδοσης. Το V7 Special Edition
        λά αναπνέει μέσα από μια πεταλούδα γκαζιού 38  διαθέτει επίσης ένα σύστημα εξάτμισης Arrow υψη-
        mm. Πλέον αποδίδει 65 ίππους στις 6.700 στροφές  λής απόδοσης, το οποίο αυξάνει την ιπποδύναμη του
        με μέγιστη ροπή 7,4 kg-m στις 4.900 στροφές, νού- δικύλινδρου κινητήρα των 850 κυβικών από τους 65
        μερα που σηματοδοτούν μια αύξηση κατά 25% και  στους 66,5 ίππους, ενώ βελτίωση έχουμε και στη ρο-
        22% αντίστοιχα, σε σχέση με τον προηγούμενο κι- πή, η οποία από τα 7,4 kg-m, αγγίζει τα 7,65 kg-m.
        νητήρα. Σημαντικό στοιχείο ότι το 80% της μέγιστης  Η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 5,1 λ./100χλμ. με

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111