Page 106 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 106
Moto Guzzi V7 Special Edition
σμό και ταιριάζουν απόλυτα με το look της μοτοσυ- ροπής του νέου μοτέρ, είναι διαθέσιμο ήδη από
κλέτας. Το κουμπί mode στο δεξί μέρος του τιμο- τις 3.000 στροφές. Το V7 φέρει Traction Control
νιού είναι υπεύθυνο για την αλλαγή των επιμέρους (MGTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ μπο-
ενδείξεων οθόνης, αλλά και την απενεργοποίηση ρεί να αποκτηθεί σε έκδοση μειωμένης ισχύος για
του traction. κατόχους διπλώματος A2. Το κιβώτιο είναι 6 σχέ-
Κινητήρας σεων και η μετάδοση γίνεται μέσω άξονα. Η αλλαγή
Ο εγκάρσιος V2 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών του κινητήρα φέρνει και αισθητικές αλλαγές, με τους
αερόψυκτος κινητήρας, είναι πλέον μεγαλύτερος αγωγούς της εξάτμισης να έχουν διαφορετική τοπο-
σε κυβισμό-853cc-και είναι βασισμένος σε αυτόν θέτηση, ενώ μεγαλύτερα είναι και τα τμήματα του συ-
του V85 TT. Διατηρεί τη συμπίεση στο 10,5:1, αλ- στήματος τελικής μετάδοσης. Το V7 Special Edition
λά αναπνέει μέσα από μια πεταλούδα γκαζιού 38 διαθέτει επίσης ένα σύστημα εξάτμισης Arrow υψη-
mm. Πλέον αποδίδει 65 ίππους στις 6.700 στροφές λής απόδοσης, το οποίο αυξάνει την ιπποδύναμη του
με μέγιστη ροπή 7,4 kg-m στις 4.900 στροφές, νού- δικύλινδρου κινητήρα των 850 κυβικών από τους 65
μερα που σηματοδοτούν μια αύξηση κατά 25% και στους 66,5 ίππους, ενώ βελτίωση έχουμε και στη ρο-
22% αντίστοιχα, σε σχέση με τον προηγούμενο κι- πή, η οποία από τα 7,4 kg-m, αγγίζει τα 7,65 kg-m.
νητήρα. Σημαντικό στοιχείο ότι το 80% της μέγιστης Η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 5,1 λ./100χλμ. με
Eπιστροφή στα περιεχόμενα