Page 102 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 102
KTM 890 ADVENTURE
χόμενο μοντέλο βρίσκεται στον δικύλινδο εν σειρά κι- ρότι είναι μεγαλύτερα είναι κατά 10γρ πιο ελαφριά χά-
νητήρα, ο οποίος αγγίζει πλέον τα 889 κυβικά (+2χιλ ρη στη χρήση κοντύτερου πύρου, ενώ αλλαγή έχου-
διάμετρος 90.7χιλ /+3χιλ διαδρομή 68.8χιλ) και απο- με και στις μπιέλες καθώς πλέον έχουν σχήμα V στο
δίδει 105 ίππους καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro επάνω μέρος τους για εξοικονόμηση βάρους αλλά και
5. Φυσικά οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο στα 90 επίστρωση μπρούτζου και όχι DLC στο σημείο έδρα-
επιπλέον κυβικά, αφού η KTM έχει επέμβει σε καί- σης του πύρου. Μεγαλύτερες είναι και οι βαλβίδες κα-
ρια σημεία με σκοπό όχι μόνο την επίτευξη απόλυτων τά 1χιλ. ενώ η συμπίεση βρίσκεται πλέον στο 13.5:1.
αριθμών, αλλά και τη φιλική λειτουργία με πλούσια Πλαίσιο – Αναστήσεις – Φρένα
αποθέματα ροπής από το χαμηλό φάσμα στροφών. Το 890 Adventure όπως και ο προκάτοχός του χρη-
Για τον λόγο αυτό ξεκινώντας από το κάτω μέρος σιμοποίει το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τον κινη-
του κινητήρα συναντάμε έναν βαρύτερο στρόφαλο ο τήρα να είναι ενεργό τμήμα του, φροντίζοντας ώστε η
οποίος συμβάλλει στην αύξηση της περιστρεφόμενης συγκέντρωση των μαζών να βρίσκεται όσο το δυνατόν
μάζας κατά 20%, νέους αντικραδασμικούς άξονες (ο χαμηλότερα. Όμως με την αύξηση του κυβισμού κα-
πρώτος μπροστά από τον στρόφαλο και ο δεύτερος θώς και με τις αναγκαίες προσθήκες στο σύστημα της
στην κεφαλή) , νέα σφυρήλατα πιστόνια τα οποία πα- εξάτμισης για την συμμόρφωση με τις προδιαγραφές
Eπιστροφή στα περιεχόμενα