Page 103 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 103
KTM 890 ADVENTURE
Euro 5 το βάρος όπως ήταν αναμενόμενο, αυξήθηκε. ΤΕΧΝΙΚΑ
Έτσι, για να διατηρηθεί στα χαμηλά επίπεδα του ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
790, η KTM κατασκεύασε ένα ελαφρύτερο υπο-
πλαίσιο χρησιμοποιώντας και πάλι χωροδικτύωμα, Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
889
Κυβισμός (κ.εκ.)
με αποτέλεσμα η διαφορά στο συνολικό βάρος να Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90.7 / 68.8
μην ξεπερνά τα 7 κιλά. Ο αέρας των αλλαγών πέ- Συμπίεση (:1) 13,5
ρασε και από τον τομέα των αναρτήσεων, καθώς Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 105/8000
έχουμε διαφορετικό σετάρισμα στο πιρούνι της WP Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10,2/6.500
και νέο αμορτισέρ από την ίδια εταιρία, που πλέ- Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
20
ον διαθέτει ρύθμιση επαναφοράς, αλλά και εύκολη
πρόσβαση για την προφόρτιση του ελατηρίου (γίνε- Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
ται χωρίς εργαλεία). Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι
200
Οδηγώντας Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Για το οδηγικό κομμάτι της παρουσίασης ξεκινή- Διαδρομή (χλστ.) Α.Ε, Π
200
σαμε από το κέντρο της Ναυπάκτου και γρήγορα Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 320χλστ.
Δ, 260 χλστ.
Φρένα Π (χλστ.)
ανηφορίσαμε προς τα βουνά της ορεινής Ναυπακτί-
90/90-21’’
ας. Εκεί η λέξη περιπέτεια ήταν αυτή που σου ερ- Ελαστικά Ελαστικό Ε 150/70-18’’
Ελαστικό Π
χόταν πρώτη στο μυαλό, καθώς η καλή άσφαλτος
ξαφνικά εμπλουτιζόταν με χωμάτινη πούδρα και πέ-
τρες που είχαν ¨κατέβει¨ από την πρόσφατη βροχή, Μήκος (χλστ.) ΔΑ
ΔΑ
ή από ένα κοπάδι αγελάδων που απλώς απολάμβα- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1509
Μεταξόνιο (χλστ.)
νε τη βόλτα του. ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830-850
Ευτυχώς το 890 Adventure όπως και ο προκάτο- Βάρος χωρίς υγρα (κιλά) 196
χός του έχει τον τρόπο να σου εμπνέει εμπιστο- δεν απαρνείται τον σπορ χαρακτήρα του και οι φι-
σύνη για να κινηθείς γρήγορα ακόμα και σε αυ- δίσιοι δρόμοι ήταν ό,τι καλύτερο για να το διαπι-
τές τις συνθήκες. Βέβαια η μεγάλη διαφορά της στώσουμε.
απόδοσης μεταξύ τους μόνο απαρατήρητη δεν Το περισσότερο βάρος γίνεται αντιληπτό μόνο
περνά, αφού αμέσως καταλαβαίνεις την προθυ- εφόσον έχεις οδηγήσει το 790 ακριβώς πριν το
μία του νέου μοντέλου να επιταχύνει χωρίς κανέ- 890, αφού και το τελευταίο αλλάζει κατεύθυνση
ναν ενδοιασμό από το χαμηλό φάσμα στροφών, με την ίδια ευκολία, παρά τον μπροστινό τροχό
χωρίς όμως να υστερεί ψηλά. Αυτό στην πράξη το 21 ιντσών που αρχικά σε προδιαθέτει για το αντί-
κάνει πολύ πιο ευχάριστο, αυξάνοντας σημαντικά θετο. Σε καλή άσφαλτο το 890 Adventure δεν θα
τις τουριστικές του δυνατότητες, αφού αισθάνε- δυσκολευτεί να ξύσει τα μαρσπιέ του αποδεικνύ-
σαι μια πιο ραφιναρισμένη λειτουργία που επιδρά οντας τα οφέλη του σωστού ζυγίσματος αλλά και
θετικά στη συνολική ποιότητα κύλισης, ανεξάρ- των αναρτήσεων που αποτελούν τη χρυσή τομή για
τητα την ταχύτητα με την οποία κινείσαι. Φυσικά εντός αλλά και εκτός δρόμου διαδρομές.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα