Page 101 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 101
KTM 890 ADVENTURE
βάρους. Από την μέση και πίσω θυμίζει ακόμα περισ-
σότερο το 450 Rally (ειδικά με την ίσια σέλα από τον
κατάλογο των αξεσουάρ) κάτι που οφείλεται και στον
συνολικό όγκο της μοτοσυκλέτας που είναι αρκετά μι-
κρός όπως είχαμε συνηθίσει από το 790.
Αυτό που ουσιαστικά αλλάζει το 2021 στον τομέα
της εμφάνισης είναι τα κέντρα στους ακτινωτούς τρο-
χούς που είναι ανοδιωμένα σε μαύρο χρώμα, τα νέα
γραφικά, καθώς και οι χρωματισμοί, αφού πλέον στο Η ρύθμιση της προφόρτισης γίνεται πλέον εύκολα
παραδοσιακό πορτοκαλί προστίθεται το γκρι. Η ποιό- χωρίς εργαλεία. Το νέο αμορτισέρ της WP διαθέτει
τητα κατασκευής στα πλαστικά αλλά και στα μηχανικά και ρύθμιση για την επαναφορά.
μέρη κυμαίνεται στα επίπεδα του 790 Adventure κα-
θώς έχει αποδείξει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει ακόμα
και σε σκληρή εκτός δρόμου χρήση.
Άνεση – Εργονομία
Η σωστή εργονομία είναι από τους πιο σημαντικούς
παράγοντες σε μια μοτοσυκλέτα, ιδιαίτερα όταν αυτή
πρέπει να κινείται και στο χώμα. Η ΚΤΜ φαίνεται ότι
δούλεψε αρκετά σε αυτό το κομμάτι αφού το 890 σε
κάνει να αισθάνεσαι αμέσως άνετα πάνω του. Όπως
και στο 790 όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει, ενώ ακό-
μα και σταματημένος καταλαβαίνεις το χαμηλό βάρος Στους διακόπτες προστέθηκε το κουμπί για το
και εκτιμάς τον μικρό όγκο του ρεζερβουάρ μπροστά cruisecontrol το οποίο διατίθεται στον προαιρετικό
σου. εξοπλισμό.
Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε όρ- της ημέρας.
θια στάση, με την σέλα να χωρίζεται σε δύο επίπε- Για την προστασία από τον αέρα υπεύθυνη είναι μια
δα, (ρυθμίζεται σε δύο ύψη 830/850χιλ) στενεύοντας μεσαίου μεγέθους ζελατίνα η οποία συνεργάζεται με
στο εμπρός μέρος ώστε κάθε αναβάτης ανεξαρτήτως μικρότερα διάφανα πλαστικά για να καλύπτει το πάνω
αναστήματος να πατά εύκολα στο έδαφος. Οι μοτοσυ- μέρος του σώματος, αφού η σχεδίαση του ρεζερβου-
κλέτες της παρουσίασης εξοπλίζονταν με την ψηλό- άρ αναλαμβάνει να περιορίσει τον εισερχόμενο αέρα
τερη-ίσια σέλα από τον κατάλογο των αξεσουάρ, μια στα πόδια, ενώ για ακόμα μια φορά η οθόνη TFT 5
προσθήκη που έκανε τη θέση οδήγησης πιο επιθετι- ιντσών εντυπωσιάζει με την ευκρίνειά της και το εύ-
κή και καταλληλότερη για χωμάτινη οδήγηση, αφού κολο μενού.
μπορούσες να σφίξεις πιο εύκολα τα πόδια σου πά- Κινητήρας
νω της. Παράλληλα είχε και περισσότερο αφρώδες με Όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, η μεγαλύτε-
αποτέλεσμα να παραμείνουμε ξεκούραστοι στο τέλος ρη αλλαγή του 890 Adventure σε σχέση με το απερ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα