Page 99 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 99
Κawasaki Versys 650
τομέα της πέδησης, όπως άλλωστε συναντάμε και
στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Οι ΤΕΧΝΙΚΑ
δύο δίσκοι 300χιλ με τις διπίστονες δαγκάνες της ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Nissin μπροστά και ο ένας δίσκος 250χιλ με τη μο- Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
νοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας στο πίσω μέ- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 649
ρος κάνουν σωστά τη δουλεία τους, καθώς χρειάζο- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 60
10,8
Συμπίεση (:1)
νται 45,1m για να ακινητοποιήσουν τη μοτοσυκλέτα Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 67/8.500
από τα 100-0 χλμ/ώρα, προσφέροντας παράλλη- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,2/7.000
λα και δυνατό αρχικό δάγκωμα. Τέλος, οι όμορφες Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Κατανάλωση (λτ/100χλμ)
5,5
6κτινες ζάντες της προηγούμενης γενιάς παρέμει- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 21
ναν και ¨τυλίγονται¨ με τα ελαστικά Sportmax της Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
Dunlop σε διαστάσεις 120/70-17 και 160/60-17. τηλεσκοπικό,ΠΕ, ΑΕ
150
Οδηγώντας Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Αμορτισέρ, ΠΕ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Το Versys 650 είναι μια μοτοσυκλέτα 24/7 και αυ- Διαδρομή (χλστ.) 145
τό σημαίνει ότι μπορεί κάλλιστα να εκτελεί χρέη Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ 300, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ 250, 1Ε, ABS
commuter, όπως αρμόζει σε κάθε μοντέλο της με-
σαίας κατηγορίας. Στους δρόμους της πόλης θα Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
εκτιμήσεις τον ελαστικό κινητήρα, την απουσία Ελαστικό Π 160/60-17’’
σκορτσαρισμάτων όταν κινείσαι με χαμηλές ταχύτη-
τες και φυσικά την άνετη θέση οδήγησης η οποία σε Μήκος (χλστ.) 2.165
840
συνδυασμό με τις μαλακές αναρτήσεις κάνει τις κα- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1.415
Μεταξόνιο (χλστ.)
κοτεχνίες του οδοστρώματος να περνούν απαρατή- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 845
ρητες. Το τιμόνι κόβει αρκετά, περνά πάνω από τους Βάρος (κιλά πλήρης) 219
καθρέπτες των αυτοκινήτων και είναι όσο φαρ- σημαίνει ότι ο δικύλινδρος κινητήρας είναι νωχελικός.
δύ χρειάζεται για να έχεις έλεγχο χωρίς να γίνεται Θα προσπεράσεις άνετα χωρίς να χρειάζεται να κα-
εμπόδιο στην πυκνή κίνηση, ενώ το κιβώτιο παρό- τεβάσεις ταχύτητα, ενώ δεν θα διαμαρτυρηθεί ακόμη
τι είναι αρκετά σφικτό δεν προβληματίζει στις αλλα- και αν κινείσαι συνεχώς κοντά στον κόφτη. Ενοχλητι-
γές ταχυτήτων αλλά ούτε και στην εύρεση νεκράς. κοί κραδασμοί στο τιμόνι ή στα μαρσπιέ δεν υφίστα-
Ανοίγοντας το γκάζι το Versys θα επιταχύνει γραμ- νται, οπότε μπορείς να ταξιδεύεις πολύ άνετα με ταχύ-
μικά και μετά τις 7.000 σ.α.λ. θα ζωηρέψει βγάζοντας τητες κοντά στα 150χλμ/ώρα χωρίς να ζορίζεσαι ούτε
τον καλό του εαυτό στο κόκκινο φάσμα. Η λειτουργία εσύ αλλά ούτε και ο κινητήρας, μιας και ο τελευταίος
του ψεκασμού είναι πάντα ομαλή όπως και η απόκρι- έχει αποθέματα δύναμης για να στείλει το κοντέρ στα
ση στο γκάζι, οπότε ακόμη και στους ελληνικούς δρό- 200χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας. Σε συνδυασμό με
μους το traction control σπάνια θα επέμβει αν δεν το την ποιότητα κύλισης που θυμίζει μοτοσυκλέτα μεγα-
επιδιώξεις, κάνοντας την πιο παρεμβατική λειτουργία λύτερης κατηγορίας, το Versys 650 είναι σίγουρο πως
2 απαραίτητη μόνο σε συνθήκες βροχής. Σίγουρα οι θα σε κάνει να προσθέσεις άμεσα περισσότερα ταξί-
67 ίπποι δεν βάζουν φωτιά στον δρόμο, αυτό όμως δε δια στο πρόγραμμά σου.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα