Page 95 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 95
Husqvarna 701 Enduro
της τεχνολογίας όπως ο ψεκασμός της Keihin και το
ηλεκτρονικό γκάζι Ride By Wire το οποίο συνδυάζε- ΤΕΧΝΙΚΑ
ται με δύο χάρτες απόδοσης, ενώ το 6τάχυτο κιβώτιο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
εφοδιάζεται με σύστημα quickshifter δύο κατευθύν- Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
σεων και συμπλέκτη ολίσθησης. Για να περνά η δύ- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 692.7
ναμη με ασφάλεια σε κάθε τύπο εδάφους, η μοτοσυ- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 105 Χ80
κλέτα διαθέτει ακόμη traction control με αισθητήρα Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 74/8.000
Δ.Α.
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
κλίσης και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης. Τροφοδοσία Ψεκασμός
Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
Η Husqvarna παραδοσιακά χρησιμοποιεί το ατσά- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,6
λι για την κατασκευή των πλαισίων της και η 701 Τύπος Aτσάλινο χωροδικτύωμα
Enduro δεν εξαιρείται. Στην περίπτωσή της βέβαια Αν. Ε / Ρυθμίσεις USD WP 48 χλστ. / ΑΣ, ΑΕ
συναντάμε χωροδικτύωμα με διαφορετικά πάχη σω- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 250
Αν. Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ WP / ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
λήνων για να επιτευχθεί η επιθυμητή ακαμψία στα Διαδρομή (χλστ.) 250
σημεία που χρειάζεται. Το υποπλαίσιο ακουλουθεί Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300 χλστ., 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/240 χλστ., 1Ε, ΑBS
μια τελείως διαφορετική προσέγγιση αφού είναι κα-
τασκευασμένο από συνθετικό υλικό (πολυαμίδιο) και Ελαστικά Ελαστικό Ε 90/90-21’’
ενσωματώνει το ρεζερβουάρ 13 λίτρων με σκοπό Ελαστικό Π 140/80-18’’
την καλύτερη δυνατή κατανομή του βάρους. Το υπο-
πλαίσιο-ρεζερβουάρ ζυγίζει 5,2 κιλά κάτι που βοηθά Μήκος (χλστ.) Δ.Α.
ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να μην Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) Δ.Α.
Μεταξόνιο (χλστ.)
Δ.Α.
ξεπερνά τα 145 κιλά (χωρίς καύσιμο). Ύψος σέλας (χλστ.) 920
Οδηγώντας Βάρος (κιλά) 145
Όσο και αν φαίνεται παράταιρη η εικόνα μιας μοτο-
συκλέτας με ψηλό φτερό και χωμάτινα ελαστικά στην άφημα του γκαζιού υπάρχει μια καθυστέρηση μέ-
πόλη, η 701 αποδεικνύεται ευχάριστη και άκρως δι- χρι οι στροφές να πέσουν τελείως) που κάνει τις
ασκεδαστική σε αυτό το περιβάλλον. Μπορείς άνε- σούζες και κάθε είδους παιχνίδι καθημερινό φαι-
τα να τη χρησιμοποιείς για τις καθημερινές διαδρο- νόμενο. Ο ήχος από το ογκώδες τελικό δεν θα
μές, περνώντας χωρίς δεύτερη σκέψη πάνω από κουράσει τα αυτιά σου ή τους γείτονες και το μό-
λακκούβες ή οποιοδήποτε εμπόδιο μπορεί να συ- νο που μπορεί να προβληματίσει στην πολύω-
ναντήσεις στους ελληνικούς δρόμους, ενώ το ρη χρήση είναι η σκληρή σέλα που σου υπενθυ-
φαρδύ τιμόνι δεν προβληματίζει ακόμα και στην μίζει ότι δεν φτιάχτηκε για να κάθεσαι συνεχώς.
πυκνή κίνηση, αφού περνά πάνω από τους κα- Αν λοιπόν ανάμεσα στα αστικά τείχη ξεπροβάλ-
θρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Ο κι- λει μια βουνοκορφή, αρκεί να το πάρεις απόφα-
νητήρας έχει γλυκιά λειτουργία χωρίς ενοχλη- ση και αυτόματα θα βρεθείς στο φυσικό περιβάλ-
τικούς κραδασμούς και γρήγορη απόκριση (στο λον της 701 Enduro.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα