Page 91 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 91
Husqvarna Norden 901
νάλωση κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα μιας και κα- ΤΕΧΝΙΚΑ
τά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή δεν ξεπέρα- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
σε τα 6λτ/100χλμ. Επιπλέον, η ύπαρξη knock sensor
εξασφαλίζει πως η μοτοσυκλέτα θα λειτουργεί σωστά Τύπος 4Τ, 2Κ, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
889
ακόμη και με διαφορετικής ποιότητας βενζίνη, κάτι Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90,7 Χ 68,7
12,7
Συμπίεση (:1)
χρήσιμο ειδικά όταν ταξιδεύεις εκτός συνόρων. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 10,2/6500
105/8000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
6
Παρότι το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο (χρησιμοποιεί Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 19
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
τον κινητήρα ως ενεργό μέλος) και το αλουμινένιο ψα-
λίδι προέρχονται αυτούσια από το 890, κάτι που συμ- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αν. Ε / Ρυθμίσεις
Ανεστραμμένο
βάλλει ώστε το συνολικό βάρος (χωρίς υγρά) να μην πιρούνι WP 43χιλ AE, ΑΣ
220
ξεπερνά τα 204 κιλά, η Husqvarna επέλεξε να εξο- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
πλίσει το Norden με διαφορετικές αναρτήσεις, φυσι- WP / ΑΕ, Π
κά από την WP. Συναντάμε λοιπόν τη δημοφιλή σειρά Διαδρομή (χλστ.) 215
APEX με ρυθμιζόμενο όμως ανεστραμμένο πιρούνι Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/260,2Ε ABS
43χιλ και επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ χωρίς μοχλι- Ελαστικό Ε 90/90-2’’
κό, αμφότερα με μεγαλύτερες διαδρομές (220χιλ και Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-18’’
215χιλ μπροστά και πίσω αντίστοιχα, σε σχέση με τα
200χιλ του 890), στοιχεία που αυξάνουν τις δυνατό- Μήκος (χλστ.) Δ.Α
τητες του Norden στο χώμα, σε συνδυασμό φυσικά με Διαστάσεις Πλάτος Δ.Α
Δ.Α
τους τροχούς 21 και 18 ιντσών που είναι must για την Μεταξόνιο (χλστ.) 854
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
κατηγορία. Οι τελευταίοι συνδυάζονται με τα ελαστικά Βάρος (κιλά χωρίς υγρά) 204
μικτής χρήσης Scorpion Rally STR της Pirelli που ται-
ριάζουν στο χαρακτήρα αλλά και στην εμφάνιση της για να κάνει το 0-100χλμ/ώρα σε μόλις 3,6΄΄, απο-
μοτοσυκλέτας. δεικνύοντας ότι μπορεί άνετα να συγκριθεί με μοτο-
Οδηγώντας συκλέτες μεγαλύτερης κατηγορίας, αν συνυπολο-
To Νοrden είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν θα σου πει γίσεις ότι το κοντέρ σταματά να ανεβαίνει μετά τα
όχι ποτέ. Στο αστικό περιβάλλον κινείται με χάρη, κρύ- 225+χλμ/ώρα. Μπορεί η στάνταρ ζελατίνα να μην
βοντας τον όγκο της και ¨καταπίνοντας¨ κάθε λακκού- προσφέρει την καλύτερη προστασία για μεγάλα τα-
βα ή κακοτεχνία της ασφάλτου, την ώρα που εσύ κά- ξίδια, όμως η θέση οδήγησης και η ποιότητα κύλι-
θεσαι άνετος εποπτεύοντας αφ΄ υψηλού την κίνηση σης στον αυτοκινητόδρομο αποδεικνύουν τις τουρι-
μπροστά σου. Το τιμόνι κόβει πολύ και ο κινητήρας στικές δυνατότητες του Norden που αρέσκεται να
είναι ευχάριστος σε όλο το φάσμα των στροφών, ταξιδεύει με ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ώρα, χω-
αλλά και έτοιμος να επιταχύνει δυνατά οποιαδήπο- ρίς αυτό να σημαίνει ότι μιλάμε για ένα βαρύ σύνο-
τε στιγμή ανοίξεις το γκάζι. Η απόκριση είναι άμεση, λο που δυσανασχετεί όταν τελειώσουν οι ευθείες.
η ροπή πανταχού παρούσα και οι 105 ίπποι αρκετοί Ακριβώς το αντίθετο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα