Page 87 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 87
Honda XL 750 Transalp
από τον αναβάτη USER mode τα οποία μεταβάλουν
ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του κινητή- ΤΕΧΝΙΚΑ
ρα. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο περιλαμβάνει 4 επί- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
πεδα ισχύος κινητήρα (EP), 3 επίπεδα πέδησης κι- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
755
νητήρα (EB), 2 επίπεδα ABS και 5 επίπεδα Honda Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 87 Χ 63,5
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC και το Συμπίεση (:1) 11
92/9500
πίσω ABS μπορούν επίσης να απενεργοποιηθούν, Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 7,6/7250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
ενώ το Wheelie Control είναι επίσης στάνταρ και εν- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
17
σωματωμένο στο HSTC. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 5,8
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200+
Οι Ιάπωνες έδωσαν μεγάλη σημασία στην κατα- Τύπος Ατσάλινο τύπου διαμάντι
σκευή του πλαισίου και την εξοικονόμηση βάρους. Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι Showa 43ιλ., ΠΕ
Έτσι, το τύπου διαμάντι ατσάλινο πλαίσιο ζυγίζει μό- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 200
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
λις 18,3 κιλά, που σημαίνει ότι είναι 10% ελαφρύτερο Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
190
από το αντίστοιχο του CB 500X. Το ενισχυμένο υπο- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 2Ε, ABS
Δ/256, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
πλαίσιο χρησιμοποιεί ατσάλινους σωλήνες για αντο-
χή και ακαμψία, ακόμα και όταν το Transalp ταξιδεύει Ελαστικά Ελαστικό Ε 90/90-21’’
με συνεπιβάτη και αποσκευές. Οι αναρτήσεις εξυπη- Ελαστικό Π 150/70-18’’
ρετούν τον πολλαπλό ρόλο του μεσαίου on-off της
Honda. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. SFF-CATM Μήκος (χλστ.) 2323
Πλάτος (χλστ.)
838
(Separate Function Fork-Cartridge) της Showa με Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1560
διαδρομή 200 χιλιοστών, και το πίσω αμορτισέρ με ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 850
Βάρος (κιλά)
208
ξεχωριστό δοχείο της Showa με διαδρομή 190 χιλιο-
στά, δέχονται αμφότερα ρυθμίσεις στην προφόρτιση αδρομές στον αναβάτη του. Η λειτουργία του κινη-
του ελατηρίου. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζο- τήρα είναι υποδειγματική και ανεβάζει επίπεδα το
νται με δίσκους μαργαρίτα 310 χιλιοστών μπροστά, Ιαπωνικό adventure. Ελαστικός και χωρίς κραδα-
ενώ ο πίσω δίσκος τύπου μαργαρίτα 256 χιλιοστών σμούς στις χαμηλές, βγάζει δόντια μετά τις 4.000
χρησιμοποιεί δαγκάνα μονού εμβόλου. στροφές επιταχύνοντας δυνατά μέχρι το κοντέρ να
Στο δρόμο δείξει τα 220χλμ./ώρα με την 6η να χρησιμεύει σαν
Οδηγώντας το νέο Τransalp δεν περιμένεις τίποτα overdrive. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 4 δευτε-
λιγότερο από τη γνωστή ομοιογένεια που χαρακτη- ρόλεπτα ενώ για τις ρεπρίζ 60-120 χρειάζεται 5,4
ρίζει όλα τα μοντέλα της Honda. Η ευχάριστη θέση δεύτερα. Οι 92 ίπποι τοποθετούν το Transalp στην
οδήγησης με αρκετό χώρο για τα χέρια και τα πό- πρώτη θέση της κατηγορίας του από πλευράς από-
δια καθώς και η άνετη εργονομία, είτε οδηγείς κα- δοσης, την ώρα που το συνολικό βάρος οριακά ξε-
θιστός είτε όρθιος εκτός δρόμου, συνδυάζονται με περνάει τα 200 κιλά χαρίζοντας του μια εξαιρετική
τον ροπάτο κινητήρα χαρίζοντας απολαυστικές δι- αναλογία κιλών ανά ίπποι.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα