Page 87 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 87

Honda XL 750 Transalp



        από τον αναβάτη USER mode τα οποία μεταβάλουν
        ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του κινητή-         ΤΕΧΝΙΚΑ
        ρα. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο περιλαμβάνει 4 επί-        ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        πεδα ισχύος κινητήρα (EP), 3 επίπεδα πέδησης κι-         Τύπος                         4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
                                                                                                         755
        νητήρα (EB), 2 επίπεδα ABS και 5 επίπεδα Honda          Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)         87 Χ 63,5
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC και το         Συμπίεση (:1)                            11
                                                                                                     92/9500
        πίσω  ABS  μπορούν  επίσης  να  απενεργοποιηθούν,        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             7,6/7250
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        ενώ το Wheelie Control είναι επίσης στάνταρ και εν-      Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                                                          17
        σωματωμένο στο HSTC.                                     Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          5,8
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                           Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             200+
          Οι  Ιάπωνες  έδωσαν  μεγάλη  σημασία  στην  κατα-      Τύπος                Ατσάλινο τύπου διαμάντι

        σκευή του πλαισίου και την εξοικονόμηση βάρους.          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Ανεστραμμένο

                                                                                     πιρούνι Showa 43ιλ., ΠΕ
        Έτσι, το τύπου διαμάντι ατσάλινο πλαίσιο ζυγίζει μό-    Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    200
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        λις 18,3 κιλά, που σημαίνει ότι είναι 10% ελαφρύτερο     Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, ΠΕ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         190
        από το αντίστοιχο του CB 500X. Το ενισχυμένο υπο-        Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/310, 2Ε, ABS
                                                                                              Δ/256, 1Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        πλαίσιο χρησιμοποιεί ατσάλινους σωλήνες για αντο-
        χή και ακαμψία, ακόμα και όταν το Transalp ταξιδεύει    Ελαστικά    Ελαστικό Ε             90/90-21’’
        με συνεπιβάτη και αποσκευές. Οι αναρτήσεις εξυπη-        Ελαστικό Π                       150/70-18’’
        ρετούν τον πολλαπλό ρόλο του μεσαίου on-off της
        Honda. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. SFF-CATM           Μήκος (χλστ.)                          2323
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         838
        (Separate  Function  Fork-Cartridge)  της  Showa  με    Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)           1560
        διαδρομή 200 χιλιοστών, και το πίσω αμορτισέρ με         ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     850
                                                                 Βάρος (κιλά)
                                                                                                         208
        ξεχωριστό δοχείο της Showa με διαδρομή 190 χιλιο-
        στά, δέχονται αμφότερα ρυθμίσεις στην προφόρτιση  αδρομές στον αναβάτη του. Η λειτουργία του κινη-
        του ελατηρίου. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζο- τήρα είναι υποδειγματική και ανεβάζει επίπεδα το
        νται με δίσκους μαργαρίτα 310 χιλιοστών μπροστά,  Ιαπωνικό adventure. Ελαστικός και χωρίς κραδα-
        ενώ ο πίσω δίσκος τύπου μαργαρίτα 256 χιλιοστών  σμούς στις χαμηλές, βγάζει δόντια μετά τις 4.000
        χρησιμοποιεί δαγκάνα μονού εμβόλου.                   στροφές επιταχύνοντας δυνατά μέχρι το κοντέρ να
          Στο δρόμο                                           δείξει τα 220χλμ./ώρα με την 6η να χρησιμεύει σαν

          Οδηγώντας το νέο Τransalp δεν περιμένεις τίποτα  overdrive.  Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 4 δευτε-
        λιγότερο από τη γνωστή ομοιογένεια που χαρακτη- ρόλεπτα ενώ για τις ρεπρίζ 60-120 χρειάζεται 5,4
        ρίζει όλα τα μοντέλα της Honda. Η ευχάριστη θέση  δεύτερα. Οι 92 ίπποι τοποθετούν το Transalp στην
        οδήγησης με αρκετό χώρο για τα χέρια και τα πό- πρώτη θέση της κατηγορίας του από πλευράς από-
        δια καθώς και η άνετη εργονομία, είτε οδηγείς κα- δοσης, την ώρα που το συνολικό βάρος οριακά ξε-
        θιστός είτε όρθιος εκτός δρόμου, συνδυάζονται με  περνάει τα 200 κιλά χαρίζοντας του μια εξαιρετική
        τον ροπάτο κινητήρα χαρίζοντας απολαυστικές δι- αναλογία κιλών ανά ίπποι.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92