Page 82 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 82
Honda NT 1100 DCT
ρετικά προφίλ απεικόνισης. Παράλληλα, συνδέεται Αποδίδει 102 ίππους στις 7.250σαλ. και μέγιστη ρο-
μέσω Bluetooth με smartphone συσκευές Android πή 10,6 kg-m στις 6.250σαλ, ενώ συμμορφώνεται
και Apple και δίνει δυνατότητα διαχείρισης μουσι- με τις προδιαγραφές Euro 5. Τα περισσότερα χαρα-
κής, κλήσεων, πλοήγησης καθώς και όλων των δι- κτηριστικά έχουν διατηρηθεί αυτούσια, εκτός από
αθέσιμων εφαρμογών των δύο οικοσυστημάτων, ορισμένες ρυθμίσεις στους αυλούς εισαγωγής και
εύκολα και με ασφάλεια. Η μετάβαση στο μενού την εξάτμιση για ομαλότερες επιταχύνσεις και κα-
ρυθμίσεων γίνεται είτε μέσω αφής είτε από τους δι- λύτερο ήχο στις χαμηλές στροφές. Σίγουρα ο κινη-
ακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού, όμως θα τήρας δεν είναι ο δυνατότερος της κατηγορίας αλλά
χρειαστείς ορισμένο χρόνο μέχρι να εξοικειωθείς πετυχαίνει απόλυτα το σκοπό του για ομοιόμορφη
απόλυτα μαζί του. Ο πλαϊνές αποσπώμενες βαλί- και μεστή απόδοση παντού και πάντα. H μέση κατα-
τσες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό και είναι ένα νάλωση δεν υπερβαίνει τα 6,4 λίτρα / 100 χιλιόμε-
από τα κύρια χαρακτηριστικά του ΝΤ 1100. Εκτο- τρα με την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 20,4
ξεύουν τα επίπεδα πρακτικότητας, ενώ τονίζουν το λίτρων να ξεπερνάει σε κάθε περίπτωση τα 320 χι-
τουριστικό προφίλ του. λιόμετρα.
Κινητήρας Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Ο κινητήρας του Honda NT 1100 δεν είναι άλλος Το νέο Honda NT 1100 πορεύτηκε με δοκιμασμέ-
από το δικύλινδρο, οκταβάλβιδο σε σειρά σύνο- νες λύσεις σε επίπεδο αντοχής και ακαμψίας του
λο των 1.084 κ.εκ. που συναντάμε και στην Africa. συνόλου. Έτσι δομείται γύρω από ένα ατσάλινο σω-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα