Page 78 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 78
HONDA NC750Χ DCT
σύστημα γκαζιού, παράλληλα με αλλαγές στον η αποδιδόμενη ισχύς και ο τρόπος λειτουργίας του
χρονισμό βαλβίδων ο οποίος είναι ασύμμετρος κιβωτίουDCT, σε αυτή την έκδοση. Ο κινητήρας δια-
ανάμεσα στους 2 κυλίνδρους, ενώ υπέστη βελτιώ- τηρεί φυσικά την χαρακτηριστική δικύλινδρη αίσθη-
σεις στην εξάτμιση. Το όριο περιστροφής έχει αυξη- ση του, με χρονισμό ανάφλεξης στις 270 μοίρες που
θεί στις 7.000 στροφές, ενώ η Honda λέει ότι η από- θυμίζει V2 στον ήχο και στον τρόπο απόδοσης και
δοση ροπής έχει μεγαλύτερη διάρκεια πάνω από τις αριστεύει στην λειτουργία εντός πόλης και στις χα-
5.000 σ.α.λ.. Ακόμα, οι 3 πρώτες σχέσεις του κιβωτί- μηλομεσαίες στροφές. Αποτέλεσμα της σχεδίασης
ου (και στο χειροκίνητο και στο DCT) είναι πιο κοντές του αυτής, είναι και η χαμηλή κατανάλωση των 4,4
τονίζοντας τις επιταχύνσεις σε χαμηλές και μεσαί- λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, σε μέσο κύκλο που συ-
ες ταχύτητες, ενώ οι άλλες 3 σχέσεις είναι ελαφρώς γκρίνεται με καταναλώσεις… scooters και μεσαίων
μακρύτερες για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε μοτοσυκλετών. Βάλτε στην εξίσωση και το ρεζερ-
συνθήκες cruising. Τα ηλεκτρονικά συστήματα δια- βουάρ των 14,1 λίτρων και μιλάμε για 320 χιλιόμε-
χείρισης του μοντέλου φέρνουν 4 χαρτογραφήσεις τρα αυτονομίας… Παρά τον γενικά ήπιο του χαρακτή-
λειτουργίας –Sport, Rain, Standardκαι την παραμε- ρα, ωστόσο, ο κινητήρας δεν υστερεί στις επιδόσεις,
τροποιήσιμη User, ενώ στις επιμέρους παραμέτρους αφού π.χ. τα 5,35 δλ. για το 0-100 και τα 7 δλ. για την
ρυθμίζονται το TractionControl, το φρένο κινητήρα, ρεπρίζ 60-120 είναι αξιοπρεπέστατες τιμές.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα