Page 78 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 78

HONDA NC750Χ DCT













































        σύστημα  γκαζιού,  παράλληλα    με  αλλαγές  στον  η αποδιδόμενη ισχύς και ο τρόπος λειτουργίας του
        χρονισμό  βαλβίδων  ο  οποίος  είναι  ασύμμετρος  κιβωτίουDCT, σε αυτή την έκδοση. Ο κινητήρας δια-
        ανάμεσα στους 2 κυλίνδρους, ενώ υπέστη βελτιώ- τηρεί φυσικά την χαρακτηριστική δικύλινδρη αίσθη-
        σεις στην εξάτμιση. Το όριο περιστροφής έχει αυξη- ση του, με χρονισμό ανάφλεξης στις 270 μοίρες που
        θεί στις 7.000 στροφές, ενώ η Honda λέει ότι η από- θυμίζει V2 στον ήχο και στον τρόπο απόδοσης και

        δοση ροπής έχει μεγαλύτερη διάρκεια πάνω από τις  αριστεύει στην λειτουργία εντός πόλης και στις χα-
        5.000 σ.α.λ.. Ακόμα, οι 3 πρώτες σχέσεις του κιβωτί- μηλομεσαίες  στροφές.  Αποτέλεσμα  της  σχεδίασης
        ου (και στο χειροκίνητο και στο DCT) είναι πιο κοντές  του αυτής, είναι και η χαμηλή κατανάλωση των 4,4
        τονίζοντας  τις  επιταχύνσεις  σε  χαμηλές  και  μεσαί- λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, σε μέσο κύκλο που συ-
        ες ταχύτητες, ενώ οι άλλες 3 σχέσεις είναι ελαφρώς  γκρίνεται με καταναλώσεις… scooters και μεσαίων
        μακρύτερες για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε  μοτοσυκλετών.  Βάλτε  στην  εξίσωση  και  το  ρεζερ-
        συνθήκες cruising. Τα ηλεκτρονικά συστήματα δια- βουάρ των 14,1 λίτρων και μιλάμε για 320 χιλιόμε-
        χείρισης του μοντέλου φέρνουν 4 χαρτογραφήσεις  τρα αυτονομίας… Παρά τον γενικά ήπιο του χαρακτή-

        λειτουργίας –Sport, Rain, Standardκαι την παραμε- ρα, ωστόσο, ο κινητήρας δεν υστερεί στις επιδόσεις,
        τροποιήσιμη User, ενώ στις επιμέρους παραμέτρους  αφού π.χ. τα 5,35 δλ. για το 0-100 και τα 7 δλ. για την
        ρυθμίζονται το TractionControl, το φρένο κινητήρα,  ρεπρίζ 60-120 είναι αξιοπρεπέστατες τιμές.













                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83