Page 77 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 77
HONDA NC750Χ DCT
Εμφάνιση-ποιότητα
To NC750X διατηρεί διαχρονικά την μονα-δική
του εμφανισιακή ταυτότητα, όμως κατά καιρούς
λαμβάνει και εμφανισιακά «φρεσκαρίσματα», όπως
έγινε και φέτος. Το μοντέλο του 2021 λοιπόν είναι
αισθητά πιο «αιχμηρό» στην εμφάνιση, αφού έχει
αλλαγές στην μορφή πολλών τμημάτων και σημεί-
ων του. Το πλήρως LEDεμπρός φανάρι έχει αλλά- Μπορεί να μην είναι τύπου TFT όπως σε πολλά
ξει εμφάνιση και έχει «χωριστεί» σε δύο τμήματα, μοντέλα σήμερα, όμως η LCD οθόνη έχει όσες
με ένα κύριο και ένα δεύτερο μικρότερο, πάνω από πληροφορίες χρειάζεται ο αναβάτης και με
το «ρύγχος», ενώ τα φλας είναι τύπου LED, επίσης το παραπάνω. Μετά από μια μικρή συνήθεια,
διαβάζονται εύκολα.
νέα. Ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω φωτιστικό
σώμα. Στην ανανεωμένη εμφάνιση του μοντέλου
συμβάλλει και η νέα ζελατίνα. Κάπως έτσι λοιπόν η
νέα γενιά του μοντέλου ξεχωρίζει σε σχέση με τις
άλλες την στιγμή που το NC παραμένει άμεσα ανα-
γνωρίσιμο.
Άνεση-εργονομία
Ανεβαίνοντας στο NCπροσέχεις άμεσα την αίσθη- Έντονα «σκαλιστή» η σέλα με σχήμα που
ση ότι κάθεσαι αρκετά χαμηλά (όχι όμως υπερβολι- «αγκαλιάζει» τον αναβάτη τοποθετώντας τον
παράλληλα και αρκετά χαμηλά. Κάτω από την
κά) ως προς το έδαφος, καθώς η σέλα «αγκαλιάζει» σέλα του συνεπιβάτη βρίσκεται το ρεζερβουάρ
το σώμα σου. Η αίσθηση έχει να κάνει με το σχήμα καυσίμου.
της σέλας, αλλά και την όλη εργονομία του NC. Ο
αναβάτης νιώθει ότι κάθεται «μέσα» στο NC, με το νεπιβάτη αποδεικνύεται απόλυτα επαρκής σε άνε-
«ρεζερβουάρ» (που είναι χώρος αποθήκευσης) και ση για τις περισσότερες φορές που θα έχετε 2ο άτο-
τα πλαστικά του εμπρός μέρους να δημιουργούν μια μο μαζί σας, ενώ από κάτω της βρίσκεται η τάπα
αίσθηση κάλυψης. Το σχετικά στενό (σε σχέση με τα πλήρωσης του ρεζερβουάρ, το οποίο βρίσκεται στο
δεδομένα των ανάλογων μοτοσυκλετών) τιμόνι βρί- πίσω μέρος.
σκεται αρκετά μπροστά με αποτέλεσμα ο αναβάτης Κινητήρας
να κάθεται τελικά, με μια ελαφρώς προς τα εμπρός Για το 2021, ο δικύλινδρος κινητήρας του NCέρ-
κλίση που προσδίδει ένα σπορ στοιχείο. Στην πρά- χεται καθαρότερος και ισχυρότερος, αφού πήρε
ξη, η εργονομία της θέσης οδήγησης και το σχετικά ένα διόλου αμελητέο… boost στην ισχύ του. Δια-
μαλακό γέμισμα της σέλας μπορούν να κρατήσουν τηρώντας τον κυβισμό στα 745 κυβικά, ο κινητήρας
τον αναβάτη ξεκούραστο για μεγάλα χρονικά δια- αποδίδει πλέον 58,6 ίππους και 7 kgmροπής, ενώ
στήματα, αν και μια στάση ανά π.χ. 2 ώρες μπορεί ταυτόχρονα περνά τις αυστηρότερες Euro 5 προδι-
να χρειαστεί ανάλογα τις συνθήκες. Η σέλα του συ- αγραφές. Ο κινητήρας εξοπλίζεται με Ride-by-Wire
Eπιστροφή στα περιεχόμενα