Page 79 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 79

HONDA NC750Χ DCT



          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
          Η  Hondaραφινάρισε  την  ατσάλινη  ραχοκοκαλιά         ΤΕΧΝΙΚΑ
        του NC750X, για μείωση του βάρους και εξασφάλι-          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ση περισσότερου διαθέσιμου χώρου αποθήκευσης.            Τύπος                         4T 2K, Y/Ψ 4Β
                                                                                                         745
        Με τις επεμβάσεις αυτές η NC750X αδυνάτισε κατά         Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)            77x80
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        6 κιλά, ενώ διατήρησε στο ακέραιο την γεωμετρία          Συμπίεση (:1)                           10,7
        της που επικεντρώνεται στην οδηγική σταθερότητα,         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           58,6/6.750
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                     7/7.700
        με το μακρύ μεταξόνιο των 1.535 χιλιοστών και την        Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        γωνία κάστερ των 27 μοιρών.                              Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         14,1
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
                                                                                                          4,4
          Οδηγώντας                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             180+
          Το  NC750X  υπόσχεται  τεράστια  πολλαπλότητα          Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        ρόλων και επιβάλλεται να δοκιμάσεις οδηγικά μια          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  USD πιρούνι 41mm
        τέτοια μοτοσυκλέτα, αφού οφείλει να δείχνει υψη-        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    120
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
        λή  απόδοση  σε  κάθε  συνθήκη.  Ξεκινώντας  από         Διαδρομή (χλστ.)                        120

        τον εντός πόλης χαρακτήρα του, διαπιστώνεις αμέ-         Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/320, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/240, 1Ε, ABS
        σως ότι το μοντέλο είναι εξαιρετικά καλοζυγισμέ-
        νο και προτάσσει μια αξιοσημείωτη οδηγική ομοι-         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
                                                                                                  160/60-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
        ογένεια.  Η  υψηλή  ποιότητα  κύλισης  συνδυάζεται
        με αμεσότητα στις εντολές του τιμονιού και αίσθη-
        ση γραμμικότητας στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ           Μήκος (χλστ.)                         2.210
                                                                                                         846
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
        το κόψιμο του τιμονιού είναι αρκετά μεγάλο διευ-        Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)          1.535
        κολύνοντας τους επιτόπιους ελιγμούς. Ο κινητήρας         ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     800
                                                                                                         224
                                                                 Βάρος (κιλά)
        αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές
        και μεσαίες στροφές με ζωηρό τρόπο, προσφέρο- στερή χειρολαβή επιτρέπουν στιγμιαίες χειροκίνητες
        ντας έντονες επιταχύνσεις στα «δυνατά» ανοίγματα  παρεμβάσεις  στην  λειτουργία  του  κιβωτίου.  Αυτές
        του γκαζιού, αλλά παράλληλα λειτουργώντας ομα- ίσως  τις  χρειαστείτε,  αν  επιχειρήσετε  προσπέραση
        λά και ήπια στους χαλαρούς ρυθμούς. Έχουμε απο- χωρίς να ανοίξετε το γκάζι κοντά στο τέρμα, καθώς
        λαύσει τις αρετές του κιβωτίου DCT και σε άλλα μο- τα αυτόματα κατεβάσματα είναι το μόνο σημείο στο
        ντέλα της Honda, όπως τα Africa Twin και X-ADV και  οποίο υστερεί ο προγραμματισμός του DCT, ακόμα
        το μοναδικό αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας λειτουρ- και στις πιο σπορ ρυθμίσεις 3 και 4. Σε κάθε περίπτω-
        γεί όπως το περιμέναμε, υποστηρίζοντας τον κινητή- ση, ο ελαστικότατος δικύλινδρος σώζει την κατάστα-
        ρα στην αποστολή της χαμηλής κατανάλωσης και της  ση. Οι αναρτήσεις λειτουργούν με πλήρη εκμετάλ-

        ευκολίας οδήγησης. Για την πόλη, οι χάρτες 1 και 2  λευση των μαλακών ρυθμίσεων τους για την πόλη,
        του DCT είναι οι ιδανικοί, με το κιβώτιο να ανεβά- εξασφαλίζοντας ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης
        ζει ταχύτητες πολύ γρήγορα κρατώντας τις στροφές  στα περισσότερα σενάρια χρήσης χωρίς να θυσιά-
        χαμηλά. Τα χειριστήρια «συν» και «πλην» στην αρι- ζουν την οδηγική δυναμική.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84