Page 79 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 79
HONDA NC750Χ DCT
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Η Hondaραφινάρισε την ατσάλινη ραχοκοκαλιά ΤΕΧΝΙΚΑ
του NC750X, για μείωση του βάρους και εξασφάλι- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ση περισσότερου διαθέσιμου χώρου αποθήκευσης. Τύπος 4T 2K, Y/Ψ 4Β
745
Με τις επεμβάσεις αυτές η NC750X αδυνάτισε κατά Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 77x80
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
6 κιλά, ενώ διατήρησε στο ακέραιο την γεωμετρία Συμπίεση (:1) 10,7
της που επικεντρώνεται στην οδηγική σταθερότητα, Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 58,6/6.750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
7/7.700
με το μακρύ μεταξόνιο των 1.535 χιλιοστών και την Τροφοδοσία Ψεκασμός
γωνία κάστερ των 27 μοιρών. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14,1
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
4,4
Οδηγώντας Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180+
Το NC750X υπόσχεται τεράστια πολλαπλότητα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ρόλων και επιβάλλεται να δοκιμάσεις οδηγικά μια Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι 41mm
τέτοια μοτοσυκλέτα, αφού οφείλει να δείχνει υψη- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 120
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
λή απόδοση σε κάθε συνθήκη. Ξεκινώντας από Διαδρομή (χλστ.) 120
τον εντός πόλης χαρακτήρα του, διαπιστώνεις αμέ- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/240, 1Ε, ABS
σως ότι το μοντέλο είναι εξαιρετικά καλοζυγισμέ-
νο και προτάσσει μια αξιοσημείωτη οδηγική ομοι- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
160/60-17’’
Ελαστικό Π
ογένεια. Η υψηλή ποιότητα κύλισης συνδυάζεται
με αμεσότητα στις εντολές του τιμονιού και αίσθη-
ση γραμμικότητας στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ Μήκος (χλστ.) 2.210
846
Πλάτος (χλστ.)
το κόψιμο του τιμονιού είναι αρκετά μεγάλο διευ- Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1.535
κολύνοντας τους επιτόπιους ελιγμούς. Ο κινητήρας ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 800
224
Βάρος (κιλά)
αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές
και μεσαίες στροφές με ζωηρό τρόπο, προσφέρο- στερή χειρολαβή επιτρέπουν στιγμιαίες χειροκίνητες
ντας έντονες επιταχύνσεις στα «δυνατά» ανοίγματα παρεμβάσεις στην λειτουργία του κιβωτίου. Αυτές
του γκαζιού, αλλά παράλληλα λειτουργώντας ομα- ίσως τις χρειαστείτε, αν επιχειρήσετε προσπέραση
λά και ήπια στους χαλαρούς ρυθμούς. Έχουμε απο- χωρίς να ανοίξετε το γκάζι κοντά στο τέρμα, καθώς
λαύσει τις αρετές του κιβωτίου DCT και σε άλλα μο- τα αυτόματα κατεβάσματα είναι το μόνο σημείο στο
ντέλα της Honda, όπως τα Africa Twin και X-ADV και οποίο υστερεί ο προγραμματισμός του DCT, ακόμα
το μοναδικό αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας λειτουρ- και στις πιο σπορ ρυθμίσεις 3 και 4. Σε κάθε περίπτω-
γεί όπως το περιμέναμε, υποστηρίζοντας τον κινητή- ση, ο ελαστικότατος δικύλινδρος σώζει την κατάστα-
ρα στην αποστολή της χαμηλής κατανάλωσης και της ση. Οι αναρτήσεις λειτουργούν με πλήρη εκμετάλ-
ευκολίας οδήγησης. Για την πόλη, οι χάρτες 1 και 2 λευση των μαλακών ρυθμίσεων τους για την πόλη,
του DCT είναι οι ιδανικοί, με το κιβώτιο να ανεβά- εξασφαλίζοντας ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης
ζει ταχύτητες πολύ γρήγορα κρατώντας τις στροφές στα περισσότερα σενάρια χρήσης χωρίς να θυσιά-
χαμηλά. Τα χειριστήρια «συν» και «πλην» στην αρι- ζουν την οδηγική δυναμική.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα