Page 83 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 83

Honda NT 1100 DCT



        ληνωτό πλαίσιο και ένα βιδωτό αλουμινένιο υπο-
        πλαίσιο, ίδια με αυτά που χρησιμοποιεί και η Africa.     ΤΕΧΝΙΚΑ
        Φυσικά οι αναρτήσεις έχουν πιο ασφάλτινα χαρα-           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        κτηριστικά  για  γρηγορότερη  γεωμετρία.  Το  ανε-       Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                                                        1084
        στραμμένο  πιρούνι  43  χιλιοστών  τύπου  cartridge     Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)         92 X 81,5
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        προέρχεται από τη Showa, έχει διαδρομή 150 χιλι-         Συμπίεση (:1)                           10,1
        οστών και διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Από           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             102/7500
                                                                                                   10,6/6250
        την ίδια εταιρεία και με ίδια διαδρομή, το μονό πί-      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)            Ηλ. Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        σω αμορτισέρ, το οποίο προσφέρει υδραυλική προ-          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         20,4
        φόρτιση ελατηρίου. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1535 χι-       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 6,4
        λιοστά, με γωνία κάστερ 26,5 μοίρες και ίχνος στα        Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό

        108 χιλιοστά, ενώ η απόσταση από το έδαφος βρί-          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Ανεστραμμένο
                                                                                                πιρούνι 43χιλ.

        σκεται στα 175 χιλιοστά. Δύο ακτινικές τετραπίστο-      Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    150
        νες δαγκάνες της Nissin συνεργάζονται με δίσκους         Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         150
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        310 χιλιοστών στο εμπρός μέρος. Ο πίσω δίσκος            Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/310, 4Ε, ABS
        256  χιλιοστών  χρησιμοποιεί  μονοπίστονη  δαγκά-        Φρένα Π (χλστ.)              Δ/256, 1Ε, ABS
                                                                                                  120/70-17’’
                                                                 Ελαστικό Ε
        να, ενώ το σύστημα πέδησης ελέγχεται από δικάνα-        Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/55-17’’
        λο ABS. Οι ασφάλτινου προφίλ αλουμινένιες ζάντες
        17 ιντσών φοράνε ελαστικά με διαστάσεις 120/70-
        17 μπροστά και 180/55-17 πίσω.                           Μήκος (χλστ.)                          2240
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         865
          Στο δρόμο                                             Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)           1535
          Άνετο και απολαυστικό. Γύρω από τις δύο αυτές          Ύψος σέλας (χλστ.)                      820
                                                                                                         248
                                                                 Βάρος (κιλά)
        έννοιες συνοψίζεται η γενικότερη φιλοσοφία κατα-
        σκευής του νέου ΝΤ 1100. Ένα αίσθημα οικειότητας  ληλους ελιγμούς και κυνηγητό παπιών και scooter,
        αποκομίζεις από τα πρώτα λεπτά συμβίωσης μαζί  όμως θα καταφέρεις να ξεγλιστρήσεις χωρίς ιδιαί-
        του, με τη θέση οδήγησης να διαδραματίζει σημα- τερο κόπο, αναδεικνύοντας και μια άλλη πτυχή του
        ντικό ρόλο σε αυτό. Το εργονομικό τρίγωνο τοποθε- ΝΤ. Ακόμα και με τις πλαϊνές βαλίτσες τοποθετημέ-
        τεί τον κορμό σε μια όρθια φυσική στάση, με τα χέ- νες - δεν υπερβαίνουν τα 900 χιλιοστά πλάτους - θα
        ρια να έχουν άμεση επαφή με το τιμόνι και τα γόνατα  χωρέσεις  ανάμεσα  σε  μποτιλιαρισμένα  αυτοκίνητα
        να «λυγίζουν» σε γωνίες ταξιδιού. Ο αναβάτης γίνε- χωρίς να ανησυχείς μήπως ξηλώσεις κάτι. Μπορείς

        ται ένα με τη μοτοσυκλέτα, νιώθοντας την προστα- να υπολογίσεις σχετικά εύκολα το διαθέσιμο χώρο,
        σία που του παρέχει το φαρδύ φέρινγκ, ενώ οι δια- από το σχεδόν ίδιου πλάτους φαρδύ τιμόνι. Ο δικύ-
        στάσεις της μοτοσυκλέτας την τοποθετούν σε daily  λινδρος κινητήρας ταιριάζει απόλυτα την πολυμορ-
        zone γκρουπ, αφού δεν είναι απαγορευτικές ακό- φικότητα του ΝΤ. Οι Ιάπωνες δεν κυνήγησαν τις από-
        μα και για κίνηση σε πυκνές αστικές συνθήκες. Αυ- λυτες επιδόσεις, αφού θα μπορούσε να φορεθεί ο
        τό φυσικά δε σημαίνει ότι θα επιδοθείς σε αλλεπάλ- 1000αρης του CB αν ήταν αυτό το ζητούμενο.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88