Page 83 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 83
Honda NT 1100 DCT
ληνωτό πλαίσιο και ένα βιδωτό αλουμινένιο υπο-
πλαίσιο, ίδια με αυτά που χρησιμοποιεί και η Africa. ΤΕΧΝΙΚΑ
Φυσικά οι αναρτήσεις έχουν πιο ασφάλτινα χαρα- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
κτηριστικά για γρηγορότερη γεωμετρία. Το ανε- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
1084
στραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών τύπου cartridge Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 92 X 81,5
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
προέρχεται από τη Showa, έχει διαδρομή 150 χιλι- Συμπίεση (:1) 10,1
οστών και διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Από Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 102/7500
10,6/6250
την ίδια εταιρεία και με ίδια διαδρομή, το μονό πί- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ. Ψεκασμός
Τροφοδοσία
σω αμορτισέρ, το οποίο προσφέρει υδραυλική προ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20,4
φόρτιση ελατηρίου. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1535 χι- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,4
λιοστά, με γωνία κάστερ 26,5 μοίρες και ίχνος στα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
108 χιλιοστά, ενώ η απόσταση από το έδαφος βρί- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι 43χιλ.
σκεται στα 175 χιλιοστά. Δύο ακτινικές τετραπίστο- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 150
νες δαγκάνες της Nissin συνεργάζονται με δίσκους Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
150
Διαδρομή (χλστ.)
310 χιλιοστών στο εμπρός μέρος. Ο πίσω δίσκος Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
256 χιλιοστών χρησιμοποιεί μονοπίστονη δαγκά- Φρένα Π (χλστ.) Δ/256, 1Ε, ABS
120/70-17’’
Ελαστικό Ε
να, ενώ το σύστημα πέδησης ελέγχεται από δικάνα- Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
λο ABS. Οι ασφάλτινου προφίλ αλουμινένιες ζάντες
17 ιντσών φοράνε ελαστικά με διαστάσεις 120/70-
17 μπροστά και 180/55-17 πίσω. Μήκος (χλστ.) 2240
Πλάτος (χλστ.)
865
Στο δρόμο Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1535
Άνετο και απολαυστικό. Γύρω από τις δύο αυτές Ύψος σέλας (χλστ.) 820
248
Βάρος (κιλά)
έννοιες συνοψίζεται η γενικότερη φιλοσοφία κατα-
σκευής του νέου ΝΤ 1100. Ένα αίσθημα οικειότητας ληλους ελιγμούς και κυνηγητό παπιών και scooter,
αποκομίζεις από τα πρώτα λεπτά συμβίωσης μαζί όμως θα καταφέρεις να ξεγλιστρήσεις χωρίς ιδιαί-
του, με τη θέση οδήγησης να διαδραματίζει σημα- τερο κόπο, αναδεικνύοντας και μια άλλη πτυχή του
ντικό ρόλο σε αυτό. Το εργονομικό τρίγωνο τοποθε- ΝΤ. Ακόμα και με τις πλαϊνές βαλίτσες τοποθετημέ-
τεί τον κορμό σε μια όρθια φυσική στάση, με τα χέ- νες - δεν υπερβαίνουν τα 900 χιλιοστά πλάτους - θα
ρια να έχουν άμεση επαφή με το τιμόνι και τα γόνατα χωρέσεις ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα
να «λυγίζουν» σε γωνίες ταξιδιού. Ο αναβάτης γίνε- χωρίς να ανησυχείς μήπως ξηλώσεις κάτι. Μπορείς
ται ένα με τη μοτοσυκλέτα, νιώθοντας την προστα- να υπολογίσεις σχετικά εύκολα το διαθέσιμο χώρο,
σία που του παρέχει το φαρδύ φέρινγκ, ενώ οι δια- από το σχεδόν ίδιου πλάτους φαρδύ τιμόνι. Ο δικύ-
στάσεις της μοτοσυκλέτας την τοποθετούν σε daily λινδρος κινητήρας ταιριάζει απόλυτα την πολυμορ-
zone γκρουπ, αφού δεν είναι απαγορευτικές ακό- φικότητα του ΝΤ. Οι Ιάπωνες δεν κυνήγησαν τις από-
μα και για κίνηση σε πυκνές αστικές συνθήκες. Αυ- λυτες επιδόσεις, αφού θα μπορούσε να φορεθεί ο
τό φυσικά δε σημαίνει ότι θα επιδοθείς σε αλλεπάλ- 1000αρης του CB αν ήταν αυτό το ζητούμενο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα