Page 86 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 86
Honda XL 750 Transalp
ται στα 850 χιλιοστά, ενώ λεπταίνει στο εμπρός μέ- του. Ο νέος κινητήρας είναι εξαιρετικά συμπαγής
ρος στο σημείο που αγκαλιάζει το ρεζερβουάρ, για και ελαφρύς, λόγω της κεφαλής Unicam (δανεισμέ-
ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος. Μια έγχρωμη νη από το CRF450R) η οποία διαχειρίζεται τις βαλ-
οθόνη TFT 5 ιντσών με αυτόματη ρύθμιση φωτεινό- βίδες εισαγωγής διαμέτρου 35,5 mm (με ανύψωση
τητας, προσφέρει τέσσερις διαφορετικούς τύπους 9,3 mm) μέσω έκκεντρου και τις βαλβίδες εξαγω-
απεικόνισης ανάλογα με τις προτιμήσεις του ανα- γής διαμέτρου 29 mm μέσω βραχίονα. Οι κύλινδροι
βάτη και διαθέτει ενσωματωμένο το σύστημα φω- χρησιμοποιούν επίστρωση Ni-SiC (καρβίδιο νικελί-
νητικού ελέγχου Smartphone Honda, το οποίο συν- ου-πυριτίου), όπως στα CRF450R και CBR1000RR-
δέεται με Android και iOS συσκευές και επιτρέπει R Fireblade, για την αύξηση της απόδοσης του κι-
τη φωνητική διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, μη- νητήρα. Για την εξάλειψη των κραδασμών έχουν
νυμάτων, μουσικής και πλοήγησης. χρησιμοποιηθεί δυο αντικραδασμικοί άξονες. Η με-
Κινητήρας τάδοση γίνεται μέσω συμπλέκτη ολίσθησης υποβο-
Ο κινητήρας του νέου Transalp είναι σχεδιασμέ- ήθησης και η μέση κατανάλωση των 5,8 λ./100χλμ.
νος από λευκό χαρτί. Δικύλινδρος 8-βάλβιδος με στέλνει την αυτονομία στα 300 χιλιόμετρα με γεμά-
διαστήματα ανάφλεξης 270ο και χωρητικότητα το το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Ο Throttle by wire
755κ.εκ., αποδίδει 92 ίππους στις 9.500σαλ και μέ- έλεγχος του κινητήρα προσφέρει 4 προεπιλεγμένα
γιστη ροπή 7,6 kg-m στις 7.250σαλ κατατάσσοντας προγράμματα οδήγησης SPORT, STANDARD, RAIN
το νέο μοντέλο ως το ισχυρότερο στην κατηγορία και GRAVEL συν ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα