Page 75 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 75
Honda CB 500X
τα 400 χιλιόμετρα από το ρεζερβουάρ των 17,5 λί-
τρων. ΤΕΧΝΙΚΑ
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
471
παρέμεινε ως είχε, αφού εκτός από ελαφρύ, πα- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 67 Χ 66,8
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
ρέχει και την απαιτούμενη ακαμψία, συμβάλλοντας Συμπίεση (:1) 10,7
σε ένα συμπαγές σύνολο. Οι μεγάλες αλλαγές έγι- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47,6/8600
4,4/6500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
ναν σε επίπεδο περιφερειακών, αφού το best seller Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
στην κατηγορία μοτοσυκλετών επί πολλά έτη στην Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
4,3
χώρα μας, απέκτησε νέο αναβαθμισμένο σετ αναρ- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170+
τήσεων. Το νέο CB φοράει πλέον ένα ολόχρυσο Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, τεχνολογίας Αν. Ε / Ρυθμίσεις Αν. πιρούνι 41χιλ., ΠΕ
150
Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP). Είναι Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Prolink, ΠΕ 5 θέσεων
Αν. Π / Ρυθμίσεις
παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν τα CB650R Διαδρομή (χλστ.) 150
και CBR650R, με την ρύθμιση της απόσβεσης στο Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/296, 2Ε, ABS
ένα καλάμι και τη ρύθμιση του ελατηρίου στο άλλο. Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
Στο πίσω μέρος, το μονό αμορτισέρ έχει αναθεωρη- Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19’’
θεί για καλύτερη συνεργασία με το νέο πιρούνι, ενώ Ελαστικό Π 160/60-17’’
προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελα-
τηρίου σε 5 θέσεις. Το φρένα αναβαθμίστηκαν και Μήκος (χλστ.) 2155
830
πλέον εξοπλίζονται με δύο δίσκους 296χλστ. τύπου Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1445
Μεταξόνιο (χλστ.)
μαργαρίτα, έναντι του μονού δίσκου 310χλστ. στην ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830
προηγούμενη έκδοση, καθώς και διπίστονες δα- Βάρος (κιλά) 199
γκάνες της Nissin. Πίσω συναντάμε δίσκο 240χλστ. δρομους. Στα ήδη υπάρχοντα πλεονεκτήματα της
τύπου μαργαρίτα με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ το ευελιξίας, της άνετης θέσης οδήγησης και του ρα-
σύστημα πέδησης επιτηρείται από δικάναλο ABS. φιναρισμένου κινητήρα, η Honda πρόσθεσε στη νέα
Παράλληλα, νέος και ελαφρύτερος είναι ο εμπρός γενιά του μοντέλου αναβαθμισμένες αναρτήσεις κά-
τροχός με πιο λεπτές ακτίνες αλλά και το επανασχε- τι που γίνεται άμεσα αντιληπτό. Το CB έχει γίνει πιο
διασμένο ψαλίδι για βελτιωμένη άνεση και συμπερι- στιβαρό σε αίσθηση και νιώθεις ότι «πατάει» κα-
φορά. Οι διαστάσεις των τροχών παραμένουν στις 19 λύτερα στο δρόμο, ενώ οι εντολές που φτάνουν
και 17 ίντσες, αντίστοιχα. στον αναβάτη έρχονται με μεγαλύτερη σαφήνεια
Στο δρόμο και λεπτομέρεια. Συγκριτικά με τα προηγούμενο
Η επιτυχία του CB 500 Χ βασίζεται στον πολυχρη- μοντέλο, το κέντρο βάρους έχει μετακινηθεί ελα-
στικό του χαρακτήρα ο οποίος ισορροπεί ιδανικά με- φρώς προς τα εμπρός - από 48/52 στο 48,7/51,3
ταξύ πρακτικότητας στην καθημερινότητα της πόλης - βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο την πρόσφυση
και adventure δυνατοτήτων σε ταξίδια και χωματό- του εμπρός τροχού και την πληροφόρηση του ανα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα