Page 71 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 71
HONDA CB500F
μοντέλου. Σε συνδυασμό με την χρήση του κινητήρα
ως ενεργού στοιχείου, το πλαίσιο έχει προσεκτικά με- ΤΕΧΝΙΚΑ
λετημένη ακαμψία για την βέλτιστη οδηγική συμπερι- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
φορά. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιείται ένα τηλεσκο- Τύπος 4T 2K, Y/Ψ 4Β
471
πικό πιρούνι εμπρός διαμέτρου 41 χιλιοστών και μονό Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 67x66,8
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
αμορτισέρ πίσω. Τόσο το αμορτισέρ όσο και το πιρού- Συμπίεση (:1) 10,7
νι ρυθμίζονται σε προφόρτιση, μια ιδιαίτερα ευχάριστη Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47,9/8.600
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
4,4/6.500
έκπληξη ενός χαρακτηριστικού που δεν συναντάς, Τροφοδοσία Ψεκασμός
ακόμη και σε αρκετά ακριβότερες μοτοσυκλέτες. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,1
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
4,4
Στα φρένα, χρησιμοποιείται ένας δίσκος διαμέτρου Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180+
320 χιλιοστών, σε συνεργασία με μια δαγκάνα ενός Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
εμβόλου εμπρός, ενώ για τον πίσω τροχό φροντίζει Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 41 χλστ, ΠΕ
ένας δίσκος 240 χιλιοστών κε δαγκάνα ενός εμβόλου. Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Αν και σίγουρα κάποιοι θα σχολιάσουν αρνητικά την Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
ύπαρξη ενός μόνο δίσκου στο εμπρόσθιο φρένο, οι Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, 2Ε, ABS
Δ/240, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
μετρήσεις απέδειξαν την απόλυτη επάρκεια του όταν
χρειάζεται: Το CB500F ακινητοποιήθηκε σε 42,7 μέ- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17”
τρα από τα 100 χλμ/ώρα, μια σε κάθε περίπτωση αξι- Ελαστικό Π 160/60-17”
οπρεπή επίδοση.
Στο δρόμο Μήκος (χλστ.) 2.080
785
Μια σχέση με καθημερινή επαφή, οφείλει κυριολε- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1.410
Μεταξόνιο (χλστ.)
κτικά να φλερτάρει με την τελειότητα: Είτε μιλάμε για ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 785
ανθρώπους, είτε για οχήματα όπως στην συγκεκριμέ- Βάρος (κιλά) 189
νη περίπτωση. Το CB500Fέχει κατασκευαστεί για να οποιουδήποτε βοηθήματος όπως το traction control,
είναι ο καθημερινός σου street σύντροφος και η συ- δεν προβληματίζει: Το επίπεδο ισχύος σε συνδυασμό
μπεριφορά του στο δρόμο, επισφραγίζει την «θεωρη- με τα περιθώρια πρόσφυσης του CB500F δεν επιτρέ-
τική» ανάλυση που κάναμε μέχρι τώρα. Βασικό ρόλο πουν δυσάρεστες εκπλήξεις.
στον χαρακτήρα του CBπαίζει ο δικύλινδρος κινητή- Όπως χαρακτηριστικά... μονολογήσαμε πολλές
ρας, με τους 48 ίππους του να είναι παραπάνω από φορές κατά την διάρκεια της συμβίωσης μας με το
επαρκείς. Το «πάρτυ» ελαστικότητας ξεκινά στις 4.000 CB500F, αν θα έπρεπε να χωρέσουμε το σύνολο των
στροφές, από όπου το μοτέρ «τραβά» αγόγγυστα και οδηγικών μας εντυπώσεων σε μια λέξη, αυτή θα
με άμεση, χαρακτηριστικά... δικύλινδρη απόκριση στο ήταν «έλεγχος». Πράγματι, η γεωμετρία και το στή-
γκάζι, όμως ακόμη και στις χαμηλές στροφές, η δύ- σιμο του πλαισίου και τον αναρτήσεων, έχουν ως
ναμη του είναι όση χρειάζεται για τις χαμηλότερες αποτέλεσμα μια ακριβέστατη και ιδιαίτερα σβέλτη
αστικές ταχύτητες. Συμπλέκτης και κιβώτιο ταχυτή- απόκριση της μοτοσυκλέτας στις εντολές του ανα-
των είναι μαλακά και πολύ εύχρηστα, ενώ η απουσία βάτη.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα