Page 66 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 66
HONDA CRF 300 Rally
ψηλά. ενώ η ροπή των 2.7 χλγμ κορυφώνεται στις 6.500
Ο πίνακας οργάνων ψηλά θυμίζει διάταξη Rally σ.α.λ (200 σ.α.λ χαμηλότερα από πριν) με την κα-
και αποτελείται από μια νέα και πιο ευανάγνωστη τανάλωση να παραμένει στα γνωστά χαμηλά επίπε-
LCD οθόνη με μεγαλύτερα ψηφία. Όπως και στο δα, αφού η μέση τιμή κατά τη διάρκεια της δοκιμής
προηγούμενο μοντέλο δίπλα της βρίσκεται ένα ανήλθε στα 3.5 λτ/100χλμ. Οι αλλαγές φυσικά δεν
κουμπί που απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό, περιορίζονται μόνο στον κυβισμό αφού συναντάμε
ενώ ακριβώς από πάνω, στη βάση που στηρίζεται η νέο χρονισμό, ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα και
ζελατίνα μπορεί να τοποθετηθεί gps ή road book, νέα εξάτμιση, ενώ οι πρώτες 5 σχέσεις του κιβωτί-
όπως σε μια πραγματική αγωνιστική μοτοσυκλέτα. ου είναι κοντύτερες σε κλιμάκωση (κάτι που ζητού-
Κινητήρας σαμε από το προηγούμενο μοντέλο) σε αντίθεση με
Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας έπρε- την 6η που είναι πιο μακριά για οδήγηση σε συνθή-
πε να καλύπτει τις προδιαγραφές euro 5 οπότε κες cruising. Επιπρόσθετα, ο συμπλέκτης είναι πλέ-
¨μεγάλωσε¨ αγγίζοντας πλέον τα 286 κυβικά χά- ον τύπου ολίσθησης και απαιτεί κατά 20% μικρότε-
ρη στη μεγαλύτερη διαδρομή του εμβόλου. Το απο- ρη δύναμη στην αριστερή μανέτα.
τέλεσμα όμως δεν είναι μόνο οι μειωμένοι ρύποι Πλαίσιο
αφού τόσο η ιπποδύναμη όσο και η ροπή αυξήθη- Παρότι η εμφάνισή του θυμίζει αυτό του προηγού-
καν κατά 10% και 18% αντίστοιχα. Αποδίδει 3 επι- μενου μοντέλου, το ατσάλινο πλαίσιο του CRF 300
πλέον ίππους φτάνοντας τους 27 στις 8.500 σ.α.λ. Rally έχει επανασχεδιαστεί με αποτέλεσμα να είναι
Eπιστροφή στα περιεχόμενα