Page 69 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 69
HONDA CB500F
Εμφάνιση-ποιότητα
To CB500F υπέστη μια τεράστια σχεδιαστική ανα-
βάθμιση για το 2019 και η εμφάνιση του παραμένει
σε κάθε περίπτωση σύγχρονη, άρα δεν χρειάζεται
εκτεταμένες επεμβάσεις. Η σχεδίαση του CB500F
είναι έντονη, γεμάτη με γωνίες και τεθλασμένες
γραμμές ώστε ο απαραίτητος δυναμισμός να εκπέ-
μπεται με σαφήνεια. Παρόλα αυτά, το design δεν
φέρει υπερβολές, ένα χαρακτηριστικό της Honda
η οποία δεν συνηθίζει στον περιττό διάκοσμο. Στις Ένας κινητήρας συνώνυμος του success story: 48
αποχρώσεις της μοτοσυκλέτας, κυριαρχεί το μαύρο ίπποι που αποδίδονται με ελαστικότητα αλλά και…
το οποίο συνδυάζεται με κόκκινο και μπλε, ανάλογα τσαγανό, αν το επιδιώξετε.
με τον χρωματικό συνδυασμό–υπάρχει φυσικά και
η «ολόμαυρη» εκδοχή που δοκιμάσαμε εμείς. Λίγο
παραπάνω χρώμα π.χ. στην ουρά, θα ήταν ωραίο να
υπήρχε στους άλλους διαθέσιμους συνδυασμούς
αφού θα «έσπαγε» κάπως το μπόλικο μαύρο, ωστό-
σο μεταλλικές αποχρώσεις σε σημεία όπως τα κα-
πάκια του κινητήρα (απόχρωση μαγνησίου), όσο και
το «βουρτσισμένο» look των προστατευτικών της
εξάτμισης παίζουν τον δικό τους ρόλο. Στο επιθετι- Η LCD οθόνη οργάνων είναι πλέον ένα
κό σχεδιαστικό σύνολο προσθέτουν και τα εξ ολο- χαρακτηριστικό στοιχείο των μοντέλων της Honda.
κλήρου LED φωτιστικά σώματα, ενώ η ουρά είναι Απόλυτα λειτουργική και επαρκής για το CB500F.
αρκετά μακριά, με αποτέλεσμα η βάση πινακίδας είναι όρθια. Το πλάτος του τιμονιού είναι αρκετό
να μην προεξέχει άκομψα προς τα πίσω. Ποιοτικά, ώστε να χέρια του αναβάτη να βρίσκονται σε άνετη,
δεν τίθεται λόγος αμφισβήτησης, μιας και το επίπε- ανοικτή θέση, ενώ τα μαρσπιέ τοποθετούν τα πό-
δο είναι υψηλότατο και δεν αφήνει καμία απολύ- δια σε μια ελαφρώς οξεία γωνία και σε καλή επα-
τως λαβή για παράπονα. Από τα κορυφαία υλικά, φή με το ρεζερβουάρ της μοτοσυκλέτας. Η ευμεγέ-
στην αψεγάδιστη συναρμολόγηση και την χαρακτη- θης σέλα του αναβάτη επιτρέπει ένα μικρό εύρος
ριστική προσοχή στην λεπτομέρεια, το CB500F δί- τοποθέτησης του κατά μήκος, ενώ έχει έντονα σκα-
νει μαθήματα στον τομέα αυτό, ανταποκρινόμενο λίσματα στο εμπρός της μέρος για ευκολότερη πρό-
στις προσδοκίες από μια μάρκα όπως η Honda. σβαση των ποδιών στο έδαφος –η απόσταση της
Ανεση-εργονομία από αυτό, ανέρχεται στα 785 χιλιοστά. Το αφρώδες
Η θέση οδήγησης του CB500F έχει στόχο την άνε- της είναι μέτριας σκληρότητας και δεν θα κουρά-
ση του αναβάτη για τα ποικίλα σενάρια χρήσης του σει ακόμα και σε μεγαλύτερες διαδρομές. Αισθητά
CB και κατά συνέπεια, η τοποθέτηση του σώματος σκληρότερη είναι η θέση του συνεπιβάτη, όχι όμως
Eπιστροφή στα περιεχόμενα