Page 65 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 65
HONDA CRF 300 Rally
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Ακόμη και αν δεν ασχολείσαι με τον μηχανοκίνη-
το αθλητισμό, σίγουρα γνωρίζεις το Rally Dakar. Το
CRF 300 Rally είναι μια ρέπλικα των CRF 450 Rally
που τρέχουν στον πιο απαιτητικό χωμάτινο αγώνα
και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα όχι μόνο από τα έντο-
να HRC χρώματα αλλά και από τη σχεδίαση. Μπρο-
στά συναντάμε ασύμμετρους Led προβολείς και μια
μικρή ζελατίνα, ενώ τα πλαϊνά πλαστικά φθάνουν
χαμηλά και προσδίδουν όγκο που κάνει τη μοτοσυ- Ο μονοκύλινδρος κινητήρας 286 κ.εκ έχει φιλική-
κλέτα να δείχνει αρκετά μεγαλύτερη (σε κυβισμό) ελαστική λειτουργία και αποδίδει 27 ίππους, ενώ
από ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Το μεταλλικό πλέον συνδυάζεται και με συμπλέκτη ολίσθησης.
ρεζερβουάρ μεγάλωσε κατά 2,7 λίτρα σε σχέση με
το CRF 250 Rally φθάνοντας τα 12.8, ενώ παραμέ-
νουν τα αγωνιστικά στοιχεία όπως τα νέα number
plates (κάτω από το αριστερό υπάρχει αποθηκευτι-
κός χώρος για εργαλεία) και το ίσιο φτερό πίσω που
θυμίζει motocross όπως αντίστοιχα και το μπροστι-
νό. Τη χωμάτινη αύρα ενισχύουν οι ακτινωτοί τρο-
χοί με τα τρακτερωτά ελάστικα, η προστατευτική
ποδιά και οι χούφτες, σε ένα ποιοτικό σύνολο που Ο πίνακας οργάνων ψηλά θυμίζει διάταξη Rally και
κινείται στα πρότυπα της Ιαπωνικής εταιρίας, τόσο αποτελείται από μια νέα και πιο ευανάγνωστη LCD
στα μηχανικά μέρη όσο και στα πλαστικά, τα οποία οθόνη. Παρότι το ABS αφήνει μέχρι έναν βαθμό
φαίνεται να αντέχουν ακόμα και σε σκληρή χρήση τα γλιστρήματα, από το κουμπί δίπλα στην οθόνη
εκτός δρόμου. Έχει δοθεί προσοχή ακόμη και στις απενεργοποιείται στον πίσω τροχό.
βάσεις των Led φλας, καθώς πλέον είναι ελαστικές με το CRF 250 Rally, κάνοντας ακόμη πιο άνετη την
και πιο ανθεκτικές. παραμονή πάνω της, επιτρέποντας παράλληλα να
Άνεση - Εργονομία ακουμπήσεις και ευκολότερα τα πόδια σου στο έδα-
H Rally εμφάνιση ταιριάζει απόλυτα με τη θέση φος. Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα ελαφρώς πιο
οδήγησης η οποία κινείται σε εντουράδικα πρότυ- πίσω και είναι αρκετά φαρδιά ακόμα και για οδήγη-
πα, παρότι κάθεσαι ελαφρώς πιο μέσα στη μοτοσυ- ση με μπότες, ενώ μπορείς να οδηγείς εύκολα όρ-
κλέτα σε σχέση με τις καθαρόαιμες αγωνιστικές. To θιος σφίγγοντας τα γόνατά σου στην ευρύχωρη σέ-
τιμόνι είναι όσο φαρδύ χρειάζεται (διαθέτει ενσω- λα. Όσον αφορά τον συνεπιβάτη όμως δύσκολα θα
ματωμένα αντίβαρα), ενώ η σέλα του νέου μοντέ- σε ακολουθήσει εκτός κοντινών διαδρομών, κυρί-
λου έχει περισσότερο αφρώδες και βρίσκεται χαμη- ως λόγω της θέσης των μαρσπιέ που του αντιστοι-
λότερα κατά 10χιλ (885χιλ από το έδαφος) σε σχέση χούν καθώς συνεχίζουν να βρίσκονται μακριά και
Eπιστροφή στα περιεχόμενα