Page 63 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 63

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2022



          Το δικύλινδρο μηχανικό σύνολο της Africa Twin
        εξελίσσεται σε ένα από τα success stories της εται-      ΤΕΧΝΙΚΑ
        ρείας, τα τελευταία 6 χρόνια, καθώς ήδη το βλέπου-       ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        με και σε άλλα μοντέλα της Honda. Η αύξηση του           Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                                                       1.084
        κυβισμού στα 1.084 κυβικά φυσικά παραμένει, με          Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)         92 x 81,5
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        την ισχύ να ανέρχεται στους 102 ίππους στις 7.000        Συμπίεση (:1)                           10,1
        σ.α.λ.  και  την  ροπή  να  αγγίζει  τα  10,7  kgm,  στις   Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)         102/7,500
        6.250 στροφές.  Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν            Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)               10,7/6,250
        εξοπλισμένη  με  το  κιβώτιο  DCT,  το  οποίο  πλέον     Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                         24,8
        αποτελεί συνώνυμο της Honda. Για το 2022, η εται-        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 5,5
        ρεία αναβάθμισε τις ρυθμίσεις λειτουργίας στην 1η        Τύπος            Ατσάλινο ημίδιπλης ραχ/λιάς
        και 2η ταχύτητα, ώστε να πετύχει ομαλότερες εκκι-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Ηλεκτρονική USD

                                                                                              Showa, 45χλστ.
        νήσεις και κίνηση στις χαμηλές ταχύτητες.               Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    230
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Ηλεκτρονικό μονό
          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα                                 Διαδρομή (χλστ.)         αμορτισέρ Showa
                                                                                                         220
          Η  Africa  Twin  1100  του  2022  δεν  φέρει  αλλα-    Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/310, 4Ε, ABS
                                                                                              Δ/256, 1Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        γές στα σημεία αυτά, αφού το μοντέλο ανανεώθη-
                                                                                                   90/90-21”
        κε σημαντικά πριν μόλις δύο χρόνια, όταν «πήρε»         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            150/70-18”
                                                                 Ελαστικό Π
        και τον υπερκυβισμό. Ραχοκοκαλιά της μοτοσυκλέ-
        τας είναι ένα ατσάλινο πλαίσιο περιμετρικού τύπου
        , το οποίο δέχθηκε βελτιώσεις στα σημεία σε σχέ-         Μήκος (χλστ.)                         2.330
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         960
        ση με το απερχόμενο μοντέλο των 1.000 κυβικών.          Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)          1.575
        Το υποπλαίσιο παραμένει αλουμινένιο, ενώ το εντυ-        Ύψος σέλας (χλστ.)                  850/870
                                                                 Βάρος (κιλά)
                                                                                                         250
        πωσιακό  αλουμινένιο  ψαλίδι  έλκει  την  έμπνευσή
        του από το CRF450R, όπως χαρακτηριστικά δηλώ- της προφόρτισης του ελατηρίου του αμορτισέρ, κά-
        νει η Honda, με στόχο την κορυφαία πρόσφυση και  νει παιχνιδάκι το σετάρισμα ανάλογα με το φόρτω-
        αίσθηση στον πίσω τροχό.                              μα της μοτοσυκλέτας, αλλά και τις ίδιες τις προτιμή-
          Καθώς δοκιμάζαμε την κορυφαία έκδοση του μο- σεις του αναβάτη της.
        ντέλου,  οι  αναρτήσεις  φυσικά  είναι  ηλεκτρονικά    Στο δρόμο
        ελεγχόμενες,  από  την  Showa.  Το  σύστημα  EERA      Η…  πληθωρική  σιλουέτα  της  Africa  Twin  είναι
        λαμβάνει δεδομένα από την IMU 6 αξόνων του μο- ένας παράγοντας που πρέπει να έχεις στο νου σου,
        ντέλου, ενώ η Africa Twin φέρει 3 ρυθμίσεις για τον  κάνοντας  στατικές  μανούβρες  ή  ξεπαρκάροντας,
        δρόμο (Soft, Mid, Hard). Εκτός δρόμου, η ρύθμι- μιας και τα 250 κιλά της είναι αισθητά. Όμως, το πο-

        ση Off-Road  ουσιαστικά καθιστά το πιρούνι πλή- λύ μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθά σημαντικά
        ρως ενεργητικό, μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις ανά- στις μικρές ταχύτητες, ενώ όταν ξεκινήσεις να «ρο-
        λογα με την ταχύτητα του, ενώ το πίσω αμορτισέρ  λάρεις», το ζύγισμα αποδεικνύεται πολύ καλό και
        σκληραίνει  περισσότερο.  Η  ηλεκτρονική  ρύθμιση  δεν τρομάζει τον αναβάτη πουθενά.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68