Page 63 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 63
Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports 2022
Το δικύλινδρο μηχανικό σύνολο της Africa Twin
εξελίσσεται σε ένα από τα success stories της εται- ΤΕΧΝΙΚΑ
ρείας, τα τελευταία 6 χρόνια, καθώς ήδη το βλέπου- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
με και σε άλλα μοντέλα της Honda. Η αύξηση του Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
1.084
κυβισμού στα 1.084 κυβικά φυσικά παραμένει, με Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 92 x 81,5
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
την ισχύ να ανέρχεται στους 102 ίππους στις 7.000 Συμπίεση (:1) 10,1
σ.α.λ. και την ροπή να αγγίζει τα 10,7 kgm, στις Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 102/7,500
6.250 στροφές. Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10,7/6,250
εξοπλισμένη με το κιβώτιο DCT, το οποίο πλέον Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
24,8
αποτελεί συνώνυμο της Honda. Για το 2022, η εται- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5
ρεία αναβάθμισε τις ρυθμίσεις λειτουργίας στην 1η Τύπος Ατσάλινο ημίδιπλης ραχ/λιάς
και 2η ταχύτητα, ώστε να πετύχει ομαλότερες εκκι- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ηλεκτρονική USD
Showa, 45χλστ.
νήσεις και κίνηση στις χαμηλές ταχύτητες. Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 230
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικό μονό
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα Διαδρομή (χλστ.) αμορτισέρ Showa
220
Η Africa Twin 1100 του 2022 δεν φέρει αλλα- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Δ/256, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
γές στα σημεία αυτά, αφού το μοντέλο ανανεώθη-
90/90-21”
κε σημαντικά πριν μόλις δύο χρόνια, όταν «πήρε» Ελαστικά Ελαστικό Ε 150/70-18”
Ελαστικό Π
και τον υπερκυβισμό. Ραχοκοκαλιά της μοτοσυκλέ-
τας είναι ένα ατσάλινο πλαίσιο περιμετρικού τύπου
, το οποίο δέχθηκε βελτιώσεις στα σημεία σε σχέ- Μήκος (χλστ.) 2.330
Πλάτος (χλστ.)
960
ση με το απερχόμενο μοντέλο των 1.000 κυβικών. Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1.575
Το υποπλαίσιο παραμένει αλουμινένιο, ενώ το εντυ- Ύψος σέλας (χλστ.) 850/870
Βάρος (κιλά)
250
πωσιακό αλουμινένιο ψαλίδι έλκει την έμπνευσή
του από το CRF450R, όπως χαρακτηριστικά δηλώ- της προφόρτισης του ελατηρίου του αμορτισέρ, κά-
νει η Honda, με στόχο την κορυφαία πρόσφυση και νει παιχνιδάκι το σετάρισμα ανάλογα με το φόρτω-
αίσθηση στον πίσω τροχό. μα της μοτοσυκλέτας, αλλά και τις ίδιες τις προτιμή-
Καθώς δοκιμάζαμε την κορυφαία έκδοση του μο- σεις του αναβάτη της.
ντέλου, οι αναρτήσεις φυσικά είναι ηλεκτρονικά Στο δρόμο
ελεγχόμενες, από την Showa. Το σύστημα EERA Η… πληθωρική σιλουέτα της Africa Twin είναι
λαμβάνει δεδομένα από την IMU 6 αξόνων του μο- ένας παράγοντας που πρέπει να έχεις στο νου σου,
ντέλου, ενώ η Africa Twin φέρει 3 ρυθμίσεις για τον κάνοντας στατικές μανούβρες ή ξεπαρκάροντας,
δρόμο (Soft, Mid, Hard). Εκτός δρόμου, η ρύθμι- μιας και τα 250 κιλά της είναι αισθητά. Όμως, το πο-
ση Off-Road ουσιαστικά καθιστά το πιρούνι πλή- λύ μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθά σημαντικά
ρως ενεργητικό, μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις ανά- στις μικρές ταχύτητες, ενώ όταν ξεκινήσεις να «ρο-
λογα με την ταχύτητα του, ενώ το πίσω αμορτισέρ λάρεις», το ζύγισμα αποδεικνύεται πολύ καλό και
σκληραίνει περισσότερο. Η ηλεκτρονική ρύθμιση δεν τρομάζει τον αναβάτη πουθενά.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα