Page 93 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 93
Husqvarna 701 Enduro
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Τα γονίδια δύσκολα κρύβονται… Δεν χρειάζεται
να δεις το όνομά της για να καταλάβεις ότι η 701
Enduro είναι εμπνευσμένη από τα καθαρόαιμα μο-
ντέλα της εταιρίας, παρότι ο όγκος της είναι μεγα-
λύτερος. Έχει λεπτή σιλουέτα, ψηλό φτερό, ίσια σέ-
λα, number plates, χούφτες και φυσικά ακτινωτούς
τροχούς και ελαστικά με τακούνια που υποδηλώ-
νουν ότι αυτή η μοτοσυκλέτα δεν έχει φτιαχτεί για
να πατάει απλώς στο χώμα, αλλά για να περνάς τις
περισσότερες ώρες μαζί της εκεί. Η 701 βέβαια Το ογκώδες τελικό της εξάτμισης έρχεται σε
προορίζεται και για τον δρόμο οπότε εφοδιάζεται με αντίθεση με το μικροσκοπικό LED φανάρι.
τον αντίστοιχο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μάσκα
με προβολέα, led πίσω φανάρι, καθρέπτες, όπως
και μεγάλο λασπωτήρα ο οποίος φιλοξενεί την πι-
νακίδα για τη νόμιμη κυκλοφορία.
Οι αλλαγές που έφερε το 2020 στον τομέα της
εμφάνισης αφορά στα γραφικά αλλά και στο χρώ-
μα του πλαισίου που πλέον είναι βαθύ μπλέ και σε
συνδυασμό με το λευκό και το κίτρινο στα πλαστι-
κά φέρνουν στο μυαλό τις Σουηδικές ρίζες και την
ιστορία της εταιρίας. Η ποιότητα βρίσκεται σε κορυ- Η σέλα είναι σκληρή αλλά αρκετά μακριά για να
φαίο επίπεδο όπως αντίστοιχα και το φινίρισμα απο- τοποθετείς το σώμα σου ανάλογα τις συνθήκες.
δεικνύοντας την προσοχή που έχει δοθεί στην κα- Οι χειρολαβές είναι χρήσιμες για τον συνεπιβάτη
τασκευή της. Από τα πλαστικά και τα μηχανικά μέρη, αλλά και για να δένεις διάφορα αντικείμενα.
μέχρι τις όμορφες λεπτομέρειες όπως οι ανοδιωμέ- ρή για τα δεδομένα των Adventure (όχι όμως για τα
νες CNC πλάκες του πιρουνιού. Enduro) και πολύ μακριά, αφού φτάνει μέχρι εκεί
Άνεση – Εργονομία που συνήθως βρίσκεται το ρεζερβουάρ (το τελευ-
Σίγουρα η άνεση δεν ήταν το πρώτο πράγμα που ταίο έχει μεταφερθεί στο πίσω μέρος). Έτσι μπορείς
είχαν στο μυαλό τους οι άνθρωποι της Husqvarna να εκμεταλλευτείς πλήρως όλο το μήκος της, τοπο-
για το 701 Enduro, αφού αν το μυαλό σου πάει σε θετώντας το σώμα σου κατάλληλα ανάλογα τις συν-
αφράτες σέλες και χαλαρή θέση οδήγησης μάλλον θήκες, ώστε σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι και
πρέπει να κοιτάξεις σε άλλη κατηγορία. Όπως προ- τα οδοντωτά μαρσπιέ να έχεις συνεχώς τον απόλυ-
αναφέραμε μπορεί να μην είναι καθαρόαιμο Enduro το έλεγχο.
αλλά είναι αρκετά κοντά σε αυτή τη φιλοσοφία, κάτι Τα 920 χιλ που απέχει η σέλα από το έδαφος ίσως
που αφορά και στην εργονομία. Η σέλα είναι σκλη- ακούγονται πολλά, όμως το στενό πλάτος της μοτο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα