Page 98 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 98
Κawasaki Versys 650
της εφαρμογής Rideology. Δεν υπάρχουν περίπλο- λα είναι και αρκετά οικονομικός μιας και η μέση κα-
κα μενού που να απαιτούν εξοικείωση, αφού ακό- τανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε
μη και το Traction control ρυθμίζεται με ένα πάτημα τα 5,5 λτ/100χλμ με αποτέλεσμα η αυτονομία του
στους διακόπτες του τιμονιού. Πάνω από την οθό- Versys να φλερτάρει με τα 400 χιλιόμετρα, κάτι ιδι-
νη συναντάμε ένα μεταλλικό μπαράκι που μπορεί αίτερα χρήσιμο τόσο στα ταξίδια όσο και στην καθη-
να φιλοξενήσει συσκευή πλοήγησης, ενώ στο πλάι μερινότητα.
βρίσκονται οι υποδοχές για παροχή 12v και θύρα Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
USB που διατίθενται ως αξεσουάρ. Γνωστό από την προηγούμενη γενιά, το ατσάλινο
Κινητήρας πλαίσιο συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του
Ο αειθαλής δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 649 αφού μαζί με το εντυπωσιακό αλουμινένιο ψαλί-
κυβικών συνεχίζει να κινεί το Versys 650 αποδί- δι αποτελούν μια δοκιμασμένη λύση που ταιριάζει
δοντας 67 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 6.2χλγμ ρο- ακριβώς στον χαρακτήρα του Versys. Η μοτοσυκλέ-
πής στις 7.000 σ.α.λ. Όπως πολλά μοντέλα της τα ζυγίζει 219 κιλά με πλήρη υγρά και στον τομέα
Kawasaki εξοπλίζεται με μια δεύτερη σειρά πετα- των αναρτήσεων εφοδιάζεται με ανεστραμμένο πι-
λούδων, η οποία ανοιγοκλείνει σύμφωνα με τις ρούνι 41χιλ της Showa (διαθέτει ρύθμιση για την
εντολές της ECU ρυθμίζοντας ακριβώς τη ροή του επαναφορά στη δεξιά πλευρά και για την προφόρ-
αέρα εισαγωγής για να εξασφαλίζεται η γραμμική τιση στην αριστερή) και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση
απόκριση, συμβάλλοντας ώστε ο κινητήρας να είναι για την προφόρτιση η οποία γίνεται χωρίς εργαλεία.
φιλικός σε όλο το φάσμα των στροφών. Παράλλη- Η Kawasaki επέλεξε κλασικές λύσεις και στον
Eπιστροφή στα περιεχόμενα