Page 98 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 98

Κawasaki Versys 650









































        της εφαρμογής Rideology. Δεν υπάρχουν περίπλο- λα είναι και αρκετά οικονομικός μιας και η μέση κα-
        κα μενού που να απαιτούν εξοικείωση, αφού ακό- τανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε
        μη και το Traction control ρυθμίζεται με ένα πάτημα  τα 5,5 λτ/100χλμ με αποτέλεσμα η αυτονομία του

        στους διακόπτες του τιμονιού. Πάνω από την οθό- Versys να φλερτάρει με τα 400 χιλιόμετρα, κάτι ιδι-
        νη συναντάμε ένα μεταλλικό μπαράκι που μπορεί  αίτερα χρήσιμο τόσο στα ταξίδια όσο και στην καθη-
        να φιλοξενήσει συσκευή πλοήγησης, ενώ στο πλάι  μερινότητα.
        βρίσκονται οι υποδοχές για παροχή 12v και θύρα         Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        USB που διατίθενται ως αξεσουάρ.                       Γνωστό από την προηγούμενη γενιά, το ατσάλινο
          Κινητήρας                                           πλαίσιο συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του
          Ο αειθαλής δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 649  αφού  μαζί  με  το  εντυπωσιακό  αλουμινένιο  ψαλί-
        κυβικών  συνεχίζει  να  κινεί  το  Versys  650  αποδί- δι αποτελούν μια δοκιμασμένη λύση που ταιριάζει

        δοντας 67 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 6.2χλγμ ρο- ακριβώς στον χαρακτήρα του Versys. Η μοτοσυκλέ-
        πής  στις  7.000  σ.α.λ.  Όπως  πολλά    μοντέλα  της  τα ζυγίζει 219 κιλά με πλήρη υγρά και στον τομέα
        Kawasaki εξοπλίζεται με μια δεύτερη σειρά πετα- των αναρτήσεων εφοδιάζεται με ανεστραμμένο πι-
        λούδων,  η  οποία  ανοιγοκλείνει    σύμφωνα  με  τις  ρούνι 41χιλ της Showa (διαθέτει ρύθμιση για την
        εντολές της ECU ρυθμίζοντας ακριβώς τη ροή του  επαναφορά στη δεξιά πλευρά και για την προφόρ-
        αέρα εισαγωγής για να εξασφαλίζεται η γραμμική  τιση στην αριστερή) και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση
        απόκριση, συμβάλλοντας ώστε ο κινητήρας να είναι  για την προφόρτιση η οποία γίνεται χωρίς εργαλεία.
        φιλικός σε όλο το φάσμα των στροφών. Παράλλη-          Η  Kawasaki  επέλεξε  κλασικές  λύσεις  και  στον











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103