Page 107 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 107
Moto Guzzi V7 Special Edition
την αυτονομία να αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα με γεμά-
το το ρεζερβουάρ των 21 λίτρων. ΤΕΧΝΙΚΑ
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει εξελιχθεί με Τύπος 4T, 2K, V2 90o, Α/Ψ, 4β
853
Κυβισμός (κ.εκ.)
την προσθήκη ατσάλινων τμημάτων στην περιοχή Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84 Χ 77
10,5
του πιρουνιού, για μεγαλύτερη ακαμψία και σταθε- Συμπίεση (:1) 66,5/6700
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
ρότητα. Νέα και μεγαλύτερης αντοχής είναι τα πίσω Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 7,65/4900
αμορτισέρ της Kayaba, με τη ρυθμιζόμενη προφόρτι- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
21
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
ση ελατηρίου, ενώ μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,1
πιρούνι διαμέτρου 40 χιλιοστών. Το σύστημα πέδη- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180+
σης αποτελείται από πλευστό δίσκο 320 με 4-πίστο- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Τηλεσκοπικό
νη δαγκάνα Brembo μπροστά και 2-πίστονη δαγκάνα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις πιρούνι 40χιλ
με πλευστό δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, με δικάναλο Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 130
ABS. Ο πίσω τροχός των 17 ιντσών είναι φαρδύτερος Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
120
Διαδρομή (χλστ.)
φιλοξενώντας ελαστικό διάστασης 150/70, με τον Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, 4Ε, ABS
μπροστά των 18 ιντσών να διατηρεί την scrambler Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS
διάσταση 100/90 του. Ελαστικό Ε 100/90-18’’
Στο δρόμο Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-17’’
Το V7 σε μαγεύει με την πρώτη ματιά. Έχει τόσο ξε-
χωριστή εμφάνιση που είναι αδύνατον να μην τρα- Μήκος (χλστ.) Δ/Α
Δ/Α
βήξει όλα τα βλέμματα και ειδικά στην Special έκδο- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1450
Μεταξόνιο (χλστ.)
ση. Ρετρό και συνάμα τόσο σύγχρονο και ελκυστικό. ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 780
Βέβαια, όταν βρεθείς στη σέλα του υπάρχουν άλλα Βάρος (κιλά) 218
πράγματα που θα απολαύσεις. Το πρώτο από αυτά
είναι ο δικύλινδρος κινητήρας, σήμα κατατεθέν του θα σου επιτρέψει να απολαύσεις ένα χαλαρό και δι-
V7. Οι βαθιές πιστονιές που συνοδεύουν το πρώ- ασκεδαστικό ταξίδι. Όχι ότι δεν θα πάει παραπάνω -η
το μιζάρισμα σε προδιαθέτουν για τη συνέχεια. Ο τελική του είναι ικανή να ξεπεράσει και τα 180 χλμ./
ήχος, τραχύς, μπάσος και ιδιαίτερα ελκυστικός θα σε ώρα- αλλά λίγο ο χαλαρωτικός χαρακτήρας της μο-
αναγκάσει να αποσπαστείς από τη βαβούρα της πό- τοσικλέτας, λίγο η απουσία προστασίας από τον αέ-
λης για να ακούσεις το «τραγούδι» του μέσα από τα ρα, θα σε κάνει να μείνεις σε εκείνα τα επίπεδα για
Arrow τελικά. Μέσα στην κίνηση, οι επιδόσεις του να απολαύσεις την διαδρομή παραπάνω. Ακόμη και
Moto Guzzi είναι αρκούντως ικανοποιητικές. Ο κινη- σε επαρχιακό δίκτυο, το V7 θα ικανοποιήσει τον ανα-
τήρας δουλεύει καλά στις χαμηλές στροφές, είναι ιδι- βάτη του. Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, το V7 δείχνει
αίτερα ελαστικός και βοηθάει όταν κινείσαι με μικρή τα δόντια του χάρη στην αυξημένη ιπποδύναμη και
ταχύτητα ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. ροπή. Θα σηκώσει εύκολα ταχύτητα, θα φρενά-
Το σασμάν έχει θετική λειτουργία αλλά θα δυσκολέ- ρει άμεσα και θα πάρει κλίσεις που θα ικανοποιή-
ψει τον αναβάτη με δεύτερες και τρίτες προσπάθειες σουν, ενώ θα ανταποκριθεί ακόμα και σε περιπτώ-
στην εύρεση νεκράς. Το V7 είναι γεννημένο για βόλ- σεις που αποφασίσεις να κινηθείς λίγο πιο σβέλτα.
τες και ταξίδια και θα σε παρασύρει από την πρώτη Σε αυτό συμβάλλουν τα νέα ανθεκτικότερα αμορτι-
στιγμή στο δικό του ρυθμό. Με το στροφόμετρο να σέρ και ο φαρδύτερος πίσω τροχός, καθώς έχουν
«παίζει» ανάμεσα στις 3.000 και τις 6.000 σαλ. και βελτιώσει κατά πολύ την συμπεριφορά του V7 σε
το κοντέρ να μην ξεπερνά τα 140 χλμ./ώρα, το V7 όλες τις συνθήκες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα