Page 131 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 131

Yamaha Tenere 700 World Raid



        τερο.                                                    ΤΕΧΝΙΚΑ
          Οδηγώντας                                              ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
          Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, όπως και
        η απλή έκδοση έτσι και το World Raid δεν έχει κα-        Τύπος                    2Κ, 4T, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ
                                                                                                         689
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        νένα πρόβλημα να κινηθεί στο αστικό περιβάλλον.         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   80x68.6
                                                                                                         11,5
        Το  επιπλέον  βάρος  μόνο  ψυχολογικά  μπορεί  να        Συμπίεση (:1)                    72,5/9.000
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        σε επηρεάσει, αφού στην ουσία δεν το αντιλαμβά-          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 6,9/6.500
        νεσαι όταν κινείσαι ακόμη και αν βρίσκεσαι μέσα          Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        στην πυκνή κίνηση. Είναι εξίσου ευέλικτο και παρά        Κατανάλωση (λτ/100χλμ)                   5.8
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          23
        το μεγάλο ρεζερβουάρ περνά ανάμεσα στα αυτο-
        κίνητα -πάνω από τους καθρέπτες τους- με το με-          Τύπος                   Ατσάλινο, σωληνωτό
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                               Ανεστραμμένο
                                                                                πιρούνι 43 χλστ./Α.Ε, Α.Σ, Π.Ε
        γάλο κόψιμο του τιμονιού να συμβάλλει στις επι-            Διαδρομή (χλστ.)                      230
        τόπιες μανούβρες. Οι αναρτήσεις καταπίνουν με           Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ,
                                                                                                 Α.Σ, Α.Ε, Π.Ε

        άνεση κάθε κακοτεχνία και σε συνδυασμό με τη             Διαδρομή (χλστ.)                2Δ, 282χλστ.
                                                                                                         220
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        γλυκιά λειτουργία του κινητήρα έχεις ό,τι χρειά-         Φρένα Π (χλστ.)                 Δ, 245 χλστ.
        ζεσαι στην καθημερινή μετακίνηση ακόμη και αν            Ελαστικό Ε                        90/90-21’’
        η εικόνα μιας Adventure δείχνει παράταιρη στην          Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/70-18’’
        πόλη.
          Με την ίδια ευκολία θα κινηθεί και στον αυτο-          Μήκος (χλστ.)                          2370
        κινητόδρομο, καθώς το World Raid αποδεικνύεται          Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               905
        πιο άνετο από τη βασική έκδοση παρέχοντας κα-            Μεταξόνιο (χλστ.)                      1595
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         890
        λύτερη κάλυψη από τον αέρα τόσο στα πόδια εξαι-          Βάρος πλήρης (κιλά)                     220
        τίας του μεγάλου ρεζερβουάρ όσο και στον κορμό

        μιας και η νέα ζελατίνα κάνει τη δουλειά της. Μπο- δεικνύεται  διασκεδαστικό  παρά  τις  μεγάλες  δια-
        ρείς να διατηρείς ταχύτητες κοντά στα 150 χλμ/ δρομές των αναρτήσεων, τον 21΄΄ μπροστινό τροχό
        ώρα χωρίς να ακούς τον κινητήρα να διαμαρτύ- και τα ελαστικά μεικτής χρήσης. Δεν θα σε προτρέ-
        ρεται, αφού αν επιμείνεις θα δεις το κοντέρ να ξε- ψει να ξύσεις τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο, όμως
        περνά τα 200χλμ/ώρα με τη μοτοσυκλέτα να είναι  δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθεί με κουνήματα και
        απόλυτα  σταθερή  παρά  τα  ελαστικά  μικτής  χρή- ασάφεια όταν ανεβάσεις ρυθμό. Ελαφρύ σε αίσθη-
        σης. Ταξιδεύεις λοιπόν χωρίς κανέναν ενδοιασμό  ση  και  ευέλικτο  στις  αλλαγές  κατεύθυνσης,  είναι
        σε μακρινούς προορισμούς και χωρίς κανέναν φό- πρόθυμο για κάθε είδους παιχνίδια στα οποία πε-

        βο για μη εύρεση βενζινάδικου, αφού τα 23 λίτρα  ριλαμβάνονται και οι ατελείωτες σούζες στις οποί-
        του νέου ρεζερβουάρ επαληθεύουν τις δηλώσεις  ες αριστεύει όπως κάθε μοτοσυκλέτα με τον κινη-
        της Yamaha για 500 χιλιόμετρα αυτονομία.              τήρα CP2.
          Στον ανεφοδιασμό δεν είναι υποχρεωτικό να ανοί-      Φυσικά όπως κάθε έκδοση του Tenere έτσι και
        γεις και τις δύο τάπες, παρά μόνο όταν θες να το γε- το World Raid περιμένει το χώμα για να δείξει τις
        μίσεις. Βέβαια ο δείκτης βενζίνης είναι λίγο αργός  πραγματικές  αρετές  του.  Είναι  ένα  πραγματικό
        στις αντιδράσεις του και χρειάζεται υπομονή για με- adventure που μπορεί να σε πάει κυριολεκτικά πα-
        ρικά χιλιόμετρα μέχρι να τον δεις να σταθεροποιεί- ντού και μερικά επιπλέον κιλά δεν είναι ικανά για
        ται.                                                  να το σταματήσουν, ειδικά όταν έχει γίνει ολόκληρη
          Η  νέα  πιο  επιθετική  θέση  οδήγησης  συμβάλλει  μελέτη για τη σωστή κατανομή τους. Δεν πρόκειται

        και σε δρόμο με στροφές, όπου το World Raid απο- να σε δυσκολέψει ποτέ.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136