Page 131 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 131
Yamaha Tenere 700 World Raid
τερο. ΤΕΧΝΙΚΑ
Οδηγώντας ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, όπως και
η απλή έκδοση έτσι και το World Raid δεν έχει κα- Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ
689
Κυβισμός (κ.εκ.)
νένα πρόβλημα να κινηθεί στο αστικό περιβάλλον. Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 80x68.6
11,5
Το επιπλέον βάρος μόνο ψυχολογικά μπορεί να Συμπίεση (:1) 72,5/9.000
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
σε επηρεάσει, αφού στην ουσία δεν το αντιλαμβά- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,9/6.500
νεσαι όταν κινείσαι ακόμη και αν βρίσκεσαι μέσα Τροφοδοσία Ψεκασμός
στην πυκνή κίνηση. Είναι εξίσου ευέλικτο και παρά Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5.8
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
23
το μεγάλο ρεζερβουάρ περνά ανάμεσα στα αυτο-
κίνητα -πάνω από τους καθρέπτες τους- με το με- Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
Ανεστραμμένο
πιρούνι 43 χλστ./Α.Ε, Α.Σ, Π.Ε
γάλο κόψιμο του τιμονιού να συμβάλλει στις επι- Διαδρομή (χλστ.) 230
τόπιες μανούβρες. Οι αναρτήσεις καταπίνουν με Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ,
Α.Σ, Α.Ε, Π.Ε
άνεση κάθε κακοτεχνία και σε συνδυασμό με τη Διαδρομή (χλστ.) 2Δ, 282χλστ.
220
Φρένα Ε (χλστ.)
γλυκιά λειτουργία του κινητήρα έχεις ό,τι χρειά- Φρένα Π (χλστ.) Δ, 245 χλστ.
ζεσαι στην καθημερινή μετακίνηση ακόμη και αν Ελαστικό Ε 90/90-21’’
η εικόνα μιας Adventure δείχνει παράταιρη στην Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-18’’
πόλη.
Με την ίδια ευκολία θα κινηθεί και στον αυτο- Μήκος (χλστ.) 2370
κινητόδρομο, καθώς το World Raid αποδεικνύεται Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 905
πιο άνετο από τη βασική έκδοση παρέχοντας κα- Μεταξόνιο (χλστ.) 1595
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
890
λύτερη κάλυψη από τον αέρα τόσο στα πόδια εξαι- Βάρος πλήρης (κιλά) 220
τίας του μεγάλου ρεζερβουάρ όσο και στον κορμό
μιας και η νέα ζελατίνα κάνει τη δουλειά της. Μπο- δεικνύεται διασκεδαστικό παρά τις μεγάλες δια-
ρείς να διατηρείς ταχύτητες κοντά στα 150 χλμ/ δρομές των αναρτήσεων, τον 21΄΄ μπροστινό τροχό
ώρα χωρίς να ακούς τον κινητήρα να διαμαρτύ- και τα ελαστικά μεικτής χρήσης. Δεν θα σε προτρέ-
ρεται, αφού αν επιμείνεις θα δεις το κοντέρ να ξε- ψει να ξύσεις τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο, όμως
περνά τα 200χλμ/ώρα με τη μοτοσυκλέτα να είναι δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθεί με κουνήματα και
απόλυτα σταθερή παρά τα ελαστικά μικτής χρή- ασάφεια όταν ανεβάσεις ρυθμό. Ελαφρύ σε αίσθη-
σης. Ταξιδεύεις λοιπόν χωρίς κανέναν ενδοιασμό ση και ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης, είναι
σε μακρινούς προορισμούς και χωρίς κανέναν φό- πρόθυμο για κάθε είδους παιχνίδια στα οποία πε-
βο για μη εύρεση βενζινάδικου, αφού τα 23 λίτρα ριλαμβάνονται και οι ατελείωτες σούζες στις οποί-
του νέου ρεζερβουάρ επαληθεύουν τις δηλώσεις ες αριστεύει όπως κάθε μοτοσυκλέτα με τον κινη-
της Yamaha για 500 χιλιόμετρα αυτονομία. τήρα CP2.
Στον ανεφοδιασμό δεν είναι υποχρεωτικό να ανοί- Φυσικά όπως κάθε έκδοση του Tenere έτσι και
γεις και τις δύο τάπες, παρά μόνο όταν θες να το γε- το World Raid περιμένει το χώμα για να δείξει τις
μίσεις. Βέβαια ο δείκτης βενζίνης είναι λίγο αργός πραγματικές αρετές του. Είναι ένα πραγματικό
στις αντιδράσεις του και χρειάζεται υπομονή για με- adventure που μπορεί να σε πάει κυριολεκτικά πα-
ρικά χιλιόμετρα μέχρι να τον δεις να σταθεροποιεί- ντού και μερικά επιπλέον κιλά δεν είναι ικανά για
ται. να το σταματήσουν, ειδικά όταν έχει γίνει ολόκληρη
Η νέα πιο επιθετική θέση οδήγησης συμβάλλει μελέτη για τη σωστή κατανομή τους. Δεν πρόκειται
και σε δρόμο με στροφές, όπου το World Raid απο- να σε δυσκολέψει ποτέ.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα