Page 159 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 159
Brixton Felsberg 250
την κατανάλωση κοντά στα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιό- ΤΕΧΝΙΚΑ
μετρα. Οι λαιμοί των εξατμίσεων είναι τυλιγμένοι με ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
θερμομονωτική ταινία και καταλήγουν σε ένα inox
τελικό, που θυμίζει after market μόνο σε εμφάνιση, Τύπος 4T, 1K, Α/Ψ, 2β
249
Κυβισμός (κ.εκ.)
καθώς κρατά τον θόρυβο σε χαμηλά επίπεδα. Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
Δ.Α.
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Συμπίεση (:1) 17,42 / 7.500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
Το Felsberg είναι κτισμένο γύρω από ένα ατσάλι- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Δ.Α.
νο, ανοικτό πλαίσιο με σωλήνες κυκλικής διατομής. Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
Δ.Α.
Αυτή η διάταξη όχι μόνο ταιριάζει με την εμφάνιση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4.2
και τον χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά διατηρεί και Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 115
Ατσάλινο σωληνωτό
το βάρος χαμηλά, αφού η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις Τύπος Ανεστραμμένο πιρούνι
Αν. Ε / Ρυθμίσεις
155 κιλά στεγνή. Στον τομέα των αναρτήσεων συνα- Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
ντάμε ένα όμορφο ανεστραμμένο πιρούνι με μαύρα Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ / ΠΕ
Δ.Α.
καλάμια εμπρός, μια λύση που το κάνει να ξεχωρί- Διαδρομή (χλστ.) Δ / ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ζει από άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας και δι- Φρένα Π (χλστ.) Δ / ABS
πλά αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση της προφόρτισης Ελαστικό Ε 100/90-18’’
των ελατηρίων. Ελαστικά Ελαστικό Π 120/80-17’’
Δίσκους εμπρός και πίσω έχει επιστρατεύσει η
Brixton για την επιβράδυνση του Felsberg με το ABS Μήκος (χλστ.) 2,020
να λειτουργεί ως ασπίδα σωτηρίας αποτρέποντας το Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 850
μπλοκάρισμα των τροχών. Αυτό δεν θα ήταν δύσκο- Μεταξόνιο (χλστ.) Δ.Α.
Δ.Α.
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
λο να προκύψει, ιδιαίτερα στο βρεγμένο, καθώς οι Βάρος (κιλά) 155 (στεγνό)
ακτινωτοί όπως ήδη αναφέραμε τροχοί, είναι ντυμέ-
νοι με χωμάτινα ελαστικά με χοντρό τακούνι σε διά- το Felsberg μπορείς. Σύμμαχός σου στον αστικό «χου-
σταση 100/90-18 μπροστά και 120/80/17 πίσω. λιγκανισμό» είναι το μικρό βάρος, το μεγάλο κόψιμο
Οδηγώντας του τιμονιού, η πολύ μικρή απόσταση της σέλας από
Ανεβαίνοντας στη σέλα του μπορεί στην αρχή να το έδαφος, που επιτρέπει στα πόδια να πατούν εύκο-
σε ξενίσει η θέση οδήγησης ειδικά αν δεν έχεις λα κάτω, αλλά και τα τρακτερωτά ελαστικά.
οδηγήσει κάτι παρόμοιο, αλλά συνηθίζεται στα πρώτα Αν αποφασίσεις να βγεις εκτός των συνόρων της
κιόλας χιλιόμετρα. Ακόμη κι αν η οδήγησή σου είναι πόλης θα πρέπει να έχεις κατά νου ότι είσαι πάνω σε
γενικά συντηρητική και αμυντική, σύντομα θα πιάσεις ένα ρετρό scrambler 250 κυβικών, οπότε το μόνο που
τον εαυτό σου να ανεβοκατεβαίνει πεζοδρόμια και έχεις να κάνεις είναι να κινηθείς σε cruising ρυθμούς
να χρησιμοποιεί τις πιο απίθανες παρακάμψεις ακό- και να απολαύσεις τη διαδρομή. Κάλυψη από τον αέ-
μα κι όταν αυτές περιλαμβάνουν χωματόδρομο. Μό- ρα δεν παρέχεται, ενώ η ευστάθεια μετά τα 110 χι-
λις όμως φτάσεις στον προορισμό σου θα αντιληφθείς λιόμετρα δεν σε προτρέπει να αγγίξεις την τελική
ότι όλα αυτά δεν τα έκανες για να φτάσεις πιο γρήγο- των 115 χιλιομέτρων που μπορεί να φτάσει η μοτο-
ρα, αλλά για να διασκεδάσεις και γιατί πολύ απλά με συκλέτα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα