Page 162 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 162

CFMOTO 400 SR














































        -ελαφρώς κατηφορική- σέλα μπορεί να μην διακρί-        Κινητήρας
        νεται για το μαλακό της αφρώδες είναι όμως ευρύ-       Σε αντίθεση με άλλες κινέζικες εταιρίες και πα-
        χωρη, ενώ το ύψος της στα 795χιλ από το έδαφος  ρότι συνεργάζεται στενά με την KTM, η CFMOTO
        επιτρέπει να πατάς με χαρακτηριστική ευκολία στο  αποφάσισε να σχεδιάσει και να κατασκευάσει μό-

        έδαφος, χωρίς καν να τεντώνεις τα πόδια σου. Στον  νη της τον κινητήρα 449,5κ.εκ του 450 SR, δοκιμά-
        προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και μια ψηλότερη  ζοντάς τον για περισσότερες από 4.500 ώρες στο
        σέλα (815χιλ) η οποία είναι σίγουρα καταλληλότε- όριο, χωρίς αυτός να παρουσιάσει κάποιο πρόβλη-
        ρη για τους αναβάτες πάνω από το 1,80 καθώς αμ- μα, σύμφωνα με τις δηλώσεις της. Επέλεξε τη διά-
        βλύνει τη γωνία που δημιουργεί η θέση των μαρ- ταξη των δύο κυλίνδρων εν σειρά με στρόφαλο 270
        σπιέ στα γόνατα, ενώ παράλληλα φέρνει τον κορμό  μοιρών για να προσομοιάσει τη λειτουργία και τον
        πιο πάνω στη μοτοσυκλέτα, δημιουργώντας πιο επι- ήχο των V2, ενώ χρησιμοποίησε δύο αντικραδασμι-

        θετική στάση, κατάλληλη για σπορ οδήγηση.  Όσον  κούς άξονες, αλουμινένιο μπλοκ με κεραμική επί-
        αφορά τον συνεπιβάτη, μια ματιά στο πίσω μέρος  στρωση,  σφυρήλατα  έμβολα,  κεφαλή  μαγνησίου,
        αρκεί για να καταλάβεις ότι έρχεται σε δεύτερη μοί- διαιρούμενες  μπιέλες  και  ενσωματωμένη  τρόμπα
        ρα, αφού το σκληρό σελάκι που του αναλογεί θα  νερού, με αποτέλεσμα να αποδίδει 46,9 ίππους στις
        φανεί χρήσιμο μόνο σε μικρές διαδρομές.               10.000σ.α.λ και 4,0χλγμ ροπής στις 7.750σ.α.λ. (ο











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167