Page 165 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 165

CFMOTO 300 CL-X



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Γυμνό,  νεορετρό  και  μαζεμένο.  Η  σχεδίαση  του
        300 CL-X ακολουθεί τη φιλοσοφία του μεγαλύτε-
        ρου αδελφού 700 CL-X με παρόμοια αισθητική σε
        όλο το μήκος της μοτοσυκλέτας. Από τον στρογγυλό
        Led προβολέα με τα DRL φώτα ημέρας στο μπρο-

        στινό μέρος, μέχρι τη μαζεμένη ουρά με το Led φα-
        νάρι το οποίο βρίσκεται ακριβώς κάτω από σέλα και
        με τη σειρά του κάνει σαφή αναφορά στο γράμμα
        X. Η βάση της πινακίδας είναι τοποθετημένη χαμη-      Μπορεί να μην εντυπωσιάζει οπτικά όπως μια
        λά συμβάλλοντας στην ¨καθαρή¨ εικόνα του πίσω  έγχρωμη TFT ταιριάζει όμως με τη σχεδίαση της
        μέρους, όπου τις εντυπώσεις κλέβει η ποιοτική σέ-     μοτοσυκλέτας και είναι ευανάγνωστη παρέχοντας
        λα με υλικό που σπάνια συναντάς σε μοτοσυκλέτες       τις απαραίτητες πληροφορίες, οι οποίες αλλάζουν
                                                              από τα πλαϊνά κουμπιά και όχι από τους
        αυτής της κατηγορίας.                                 φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι.
          Τα μοντέλα της CFMOTO διακρίνονται για την ποι-
        οτική τους κατασκευή ειδικά σε σχέση με την τιμή
        τους και το 300CL-X δεν εξαιρείται από τον κανό-
        να, καλύπτοντας και με το παραπάνω τα στάνταρ
        της  κατηγορίας,  σε  υλικά,  συναρμογή  και  φινίρι-
        σμα. Με δύο διαθέσιμους χρωματισμούς (μαύρο-
        μπλε και άσπρο-κίτρινο fluo) το 300 CL-X αποδει-
        κνύει ότι έχει τον δικό του τρόπο να ξεχωρίζει.       Η σέλα δεν έχει μόνο ποιοτικό κάλυμμα αλλά και
          Άνεση – εργονομία                                   μπόλικο αφρώδες για να σε κρατά ξεκούραστο.
          Όπως και στο 700 CL-X, η θέση οδήγησης τοπο- διάθεσή του, έχει αρκετό αφρώδες για να σε ακο-
        θετεί τον αναβάτη σε όρθια στάση, με το φαρδύ τι- λουθήσει χωρίς παράπονα αν και η απουσία  χειρο-

        μόνι να βρίσκεται αρκετά ψηλά χωρίς να επιβαρύ- λαβών στερεί κάποιους πόντους από την άνεσή του.
        νει τα χέρια με το βάρος του σώματος. Τα χαμηλά        Τη φιλοσοφία του 700 CL-X ακολουθεί και ο πίνα-
        μαρσπιέ δεν δημιουργούν έντονες γωνίες στα γό- κας οργάνων ο οποίος, σε αντίθεση με το 300ΝΚ,
        νατα, ενώ η μονοκόμματη σέλα δεν έχει μόνο ποιο- αποτελείται από μια LCD οθόνη στρογγυλού σχή-
        τικό κάλυμμα αλλά και μπόλικο αφρώδες για να σε  ματος. Μπορεί να μην εντυπωσιάζει οπτικά όπως
        κρατά ξεκούραστο. Το χαμηλό ύψος της τελευταίας  μια έγχρωμη TFT, ταιριάζει όμως με τη σχεδίαση
        (795χιλ από το έδαφος) σε συνδυασμό με τη στε- της μοτοσυκλέτας και είναι ευανάγνωστη παρέχο-
        νή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας επιτρέπουν σε ανα- ντας τις απαραίτητες πληροφορίες, οι οποίες αλλά-

        βάτες κάθε αναστήματος να πατήσουν με άνεση τα  ζουν από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και ADJ και όχι
        πέλματά τους κάτω, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στις κα- από τους φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι.
        θημερινές μετακινήσεις. Ο συνεπιβάτης κάθεται λί-      Κινητήρας
        γο ψηλότερα και παρότι δεν έχει άπλετο χώρο στη        Όπως προδίδει και το όνομά του, το 300 CL-X κι-











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170