Page 166 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 166

CFMOTO 300 CL-X














































        νείται χάρη σε έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο, μονο- μικρή διαφορά ως προς την απόκριση του γκαζιού.

        κύλινδρο κινητήρα 292 κυβικών, ο οποίος συνερ-         Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        γάζεται  με  6τάχυτο  κιβώτιο  (διαθέτει  συμπλέκτη    Όπως προαναφέραμε, το 300 CL-X βασίζεται στην
        ολίσθησης) και αποδίδει 28 ίππους στις 8.750 σ.α.λ  ίδια πλατφόρμα με τα 300 ΝΚ και 300 SR. Αυτό ση-
        και  2.5  χλγμ  ροπής  στις  7.000  σ.α.λ,  χαρίζοντας  μαίνει ότι χτίζεται γύρω από το ατσάλινο πλαίσιο-
        ικανοποιητικές επιταχύνσεις στην πόλη. Όπως και  υποπλαίσιο χωροδικτύωμα, μια λύση συνυφασμένη
        τα δύο 300άρια αδελφάκια του, το 300 CL-X χρειά- με σπορ κατασκευές, καθώς εκτός από την απαραί-
        ζεται 8,3΄΄ για το 0-100χλμ/ώρα και 6,5΄΄ για το 50- τητη ακαμψία συμβάλλει και στο χαμηλό βάρος της
        100χλμ/ώρα με 4η, όταν η μέση κατανάλωση σπά- μοτοσυκλέτας που δεν ξεπερνά τα 155 κιλά με πλή-

        νια ξεπερνά τα 3,8 λίτρα/100χλμ (μειώνεται αρκετά  ρη υγρά. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε
        όταν αποφασίσεις να αφήσεις το γκάζι από το τέρ- ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ και μονό αμορτισέρ το
        μα…) Η τροφοδοσία του καυσίμου γίνεται με ηλε- οποίο εδράζεται χωρίς μοχλικό στο ατσάλινο ψαλίδι
        κτρονικό ψεκασμό της Bosch, αποδεικνύοντας ότι  -όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγο-
        οι συνεργασίες της CF MOTO πραγματοποιούνται  ρίας-, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος
        με την δέουσα προσοχή, ενώ ο αναβάτης έχει στη  292  χιλιοστών  με  τετραπίστονη-ακτινική  δαγκάνα
        διάθεσή του δύο χαρτογραφήσεις (sport, rain) με  εμπρός και ένας δίσκος 220 χιλιοστών με δαγκά-











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171