Page 166 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 166
CFMOTO 300 CL-X
νείται χάρη σε έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο, μονο- μικρή διαφορά ως προς την απόκριση του γκαζιού.
κύλινδρο κινητήρα 292 κυβικών, ο οποίος συνερ- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
γάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο (διαθέτει συμπλέκτη Όπως προαναφέραμε, το 300 CL-X βασίζεται στην
ολίσθησης) και αποδίδει 28 ίππους στις 8.750 σ.α.λ ίδια πλατφόρμα με τα 300 ΝΚ και 300 SR. Αυτό ση-
και 2.5 χλγμ ροπής στις 7.000 σ.α.λ, χαρίζοντας μαίνει ότι χτίζεται γύρω από το ατσάλινο πλαίσιο-
ικανοποιητικές επιταχύνσεις στην πόλη. Όπως και υποπλαίσιο χωροδικτύωμα, μια λύση συνυφασμένη
τα δύο 300άρια αδελφάκια του, το 300 CL-X χρειά- με σπορ κατασκευές, καθώς εκτός από την απαραί-
ζεται 8,3΄΄ για το 0-100χλμ/ώρα και 6,5΄΄ για το 50- τητη ακαμψία συμβάλλει και στο χαμηλό βάρος της
100χλμ/ώρα με 4η, όταν η μέση κατανάλωση σπά- μοτοσυκλέτας που δεν ξεπερνά τα 155 κιλά με πλή-
νια ξεπερνά τα 3,8 λίτρα/100χλμ (μειώνεται αρκετά ρη υγρά. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε
όταν αποφασίσεις να αφήσεις το γκάζι από το τέρ- ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ και μονό αμορτισέρ το
μα…) Η τροφοδοσία του καυσίμου γίνεται με ηλε- οποίο εδράζεται χωρίς μοχλικό στο ατσάλινο ψαλίδι
κτρονικό ψεκασμό της Bosch, αποδεικνύοντας ότι -όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγο-
οι συνεργασίες της CF MOTO πραγματοποιούνται ρίας-, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος
με την δέουσα προσοχή, ενώ ο αναβάτης έχει στη 292 χιλιοστών με τετραπίστονη-ακτινική δαγκάνα
διάθεσή του δύο χαρτογραφήσεις (sport, rain) με εμπρός και ένας δίσκος 220 χιλιοστών με δαγκά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα