Page 169 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 169

CFMOTO 700CL-X Adventure



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Το  700CL-X  Adventure  βασίζεται  ουσιαστικά  στο
        Heritage, αλλά ο οίκος Kiska με σωστά στοχευμένες
        πινελιές, έχει καταφέρει να το διαφοροποιήσει διατη-
        ρώντας όμως την οικογενειακή ταυτότητα και την ανα-
        φορά στο γράμμα «Χ» που χαρακτηρίζει τα τρία μο-
        ντέλα. Στο εμπρός μέρος έχουμε μια μικρή, διάφανη

        ζελατίνα πάνω από τον LED προβολέα με τα ενσωμα-
        τωμένα φώτα ημέρας, ενώ το βλέμμα τραβάει αμέσως
        το ψηλά τοποθετημένο φτερό που παραπέμπει σε off
        road κατασκευές. Συνεχίζοντας προς τα πίσω, έχου-     Δυο modes λειτουργίας για τον δικύλινδρο
                                                              κινητήρα με ξεκάθαρη διαφορά στην απόδοση και
        με όμορφη διχρωμία στο ρεζερβουάρ με την απόχρω- την απόκριση.
        ση Αurora Blue να είναι νέα και αποκλειστικά για το
        Adventure. Η ουρά παραμένει μίνιμαλ και «καθαρή»,

        καθώς η βάση της πινακίδας και τα φλας στηρίζονται
        στο ψαλίδι, όμως έχουν προστεθεί οι στάνταρ βάσεις
        για πλαϊνές βαλίτσες, οι οποίες μπορούν να χρησιμο-
        ποιηθούν και ως στήριγμα για σαμάρια.
          Η ποιότητα κατασκευής είναι αντιστρόφως ανάλογη
        της προσιτής του τιμής και η προσοχή στην λεπτομέ-
        ρεια γίνεται άμεσα αντιληπτή. Η συναρμογή, το φινί-
        ρισμα και η βαφή δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από
        ακριβότερα μοντέλα και ικανοποιούν πλήρως. Στο ίδιο
        μήκος κύματος βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης, χω-   Η στρογγυλή οθόνη είναι ευανάγνωστη και
                                                              παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
        ρίς τριγμούς ή κραδασμούς.
          Ανεση – εργονομία                                   πατούν με ευκολία τα πόδια στο έδαφος. Επίσης, το
          Η θέση οδήγησης είναι εντελώς νέα και διαφορο- πλούσιο και μαλακό αφρώδες της προσφέρει υψηλά
        ποιεί σημαντικά το Adventure από το Heritage. Το τι- επίπεδα άνεσης και μπορείς να διανύεις χωρίς κού-
        μόνι βρίσκεται 15 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη και  ραση πολλά ταξιδιάρικα χιλιόμετρα. Τα μαρσπιέ είναι
        έχει τοποθετηθεί 30 χιλιοστά ψηλότερα, ενώ έχει αυ- φαρδιά και έχουν λάστιχα που αφαιρούνται, ώστε να
        ξηθεί και η απόσταση της σέλας από το έδαφος, φτά- πατάς σε τρακτερωτό μέταλλο για καλύτερη επαφή με
        νοντας τα 830 χιλιοστά. Το σώμα έρχεται σε πιο όρθια  τη μπότα σε εκτός δρόμου χρήση. Ο χώρος για τον συ-
        στάση με γόνατα και αγκώνες να σχηματίζουν φυσιο- νεπιβάτη είναι ελαφρώς περιορισμένος, αλλά έχουν

        λογικές και άνετες γωνίες, ενώ έχει υπολογιστεί και το  προστεθεί χειρολαβές στο τελείωμα της ουράς.
        να οδηγείς όρθιος στο χώμα. Η αύξηση κατά 30 χιλιο-    Η στρογγυλή LCD οθόνη υψηλής ευκρίνειας δεν δι-
        στά του ύψους της σέλας, δεν επηρέασε την ευκολία  αθέτει δυνατότητα σύνδεσης με κινητό, αλλά παρέχει
        χειρισμών, αφού ακόμα και αναβάτες κοντά στο 1,70  πλήθος πληροφοριών, η εναλλαγή των οποίων γίνε-











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174