Page 169 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 169
CFMOTO 700CL-X Adventure
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Το 700CL-X Adventure βασίζεται ουσιαστικά στο
Heritage, αλλά ο οίκος Kiska με σωστά στοχευμένες
πινελιές, έχει καταφέρει να το διαφοροποιήσει διατη-
ρώντας όμως την οικογενειακή ταυτότητα και την ανα-
φορά στο γράμμα «Χ» που χαρακτηρίζει τα τρία μο-
ντέλα. Στο εμπρός μέρος έχουμε μια μικρή, διάφανη
ζελατίνα πάνω από τον LED προβολέα με τα ενσωμα-
τωμένα φώτα ημέρας, ενώ το βλέμμα τραβάει αμέσως
το ψηλά τοποθετημένο φτερό που παραπέμπει σε off
road κατασκευές. Συνεχίζοντας προς τα πίσω, έχου- Δυο modes λειτουργίας για τον δικύλινδρο
κινητήρα με ξεκάθαρη διαφορά στην απόδοση και
με όμορφη διχρωμία στο ρεζερβουάρ με την απόχρω- την απόκριση.
ση Αurora Blue να είναι νέα και αποκλειστικά για το
Adventure. Η ουρά παραμένει μίνιμαλ και «καθαρή»,
καθώς η βάση της πινακίδας και τα φλας στηρίζονται
στο ψαλίδι, όμως έχουν προστεθεί οι στάνταρ βάσεις
για πλαϊνές βαλίτσες, οι οποίες μπορούν να χρησιμο-
ποιηθούν και ως στήριγμα για σαμάρια.
Η ποιότητα κατασκευής είναι αντιστρόφως ανάλογη
της προσιτής του τιμής και η προσοχή στην λεπτομέ-
ρεια γίνεται άμεσα αντιληπτή. Η συναρμογή, το φινί-
ρισμα και η βαφή δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από
ακριβότερα μοντέλα και ικανοποιούν πλήρως. Στο ίδιο
μήκος κύματος βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης, χω- Η στρογγυλή οθόνη είναι ευανάγνωστη και
παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
ρίς τριγμούς ή κραδασμούς.
Ανεση – εργονομία πατούν με ευκολία τα πόδια στο έδαφος. Επίσης, το
Η θέση οδήγησης είναι εντελώς νέα και διαφορο- πλούσιο και μαλακό αφρώδες της προσφέρει υψηλά
ποιεί σημαντικά το Adventure από το Heritage. Το τι- επίπεδα άνεσης και μπορείς να διανύεις χωρίς κού-
μόνι βρίσκεται 15 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη και ραση πολλά ταξιδιάρικα χιλιόμετρα. Τα μαρσπιέ είναι
έχει τοποθετηθεί 30 χιλιοστά ψηλότερα, ενώ έχει αυ- φαρδιά και έχουν λάστιχα που αφαιρούνται, ώστε να
ξηθεί και η απόσταση της σέλας από το έδαφος, φτά- πατάς σε τρακτερωτό μέταλλο για καλύτερη επαφή με
νοντας τα 830 χιλιοστά. Το σώμα έρχεται σε πιο όρθια τη μπότα σε εκτός δρόμου χρήση. Ο χώρος για τον συ-
στάση με γόνατα και αγκώνες να σχηματίζουν φυσιο- νεπιβάτη είναι ελαφρώς περιορισμένος, αλλά έχουν
λογικές και άνετες γωνίες, ενώ έχει υπολογιστεί και το προστεθεί χειρολαβές στο τελείωμα της ουράς.
να οδηγείς όρθιος στο χώμα. Η αύξηση κατά 30 χιλιο- Η στρογγυλή LCD οθόνη υψηλής ευκρίνειας δεν δι-
στά του ύψους της σέλας, δεν επηρέασε την ευκολία αθέτει δυνατότητα σύνδεσης με κινητό, αλλά παρέχει
χειρισμών, αφού ακόμα και αναβάτες κοντά στο 1,70 πλήθος πληροφοριών, η εναλλαγή των οποίων γίνε-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα