Page 171 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 171

CFMOTO 700CL-X Adventure


          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                           ΤΕΧΝΙΚΑ
          Η πλατφόρμα των 700CL-X χτίζεται γύρω από ένα          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που ζυγίζει  16,5 κιλά και
        συνεργάζεται  με  ενισχυμένο  ψαλίδι  αλουμινίου  για    Τύπος                            4Τ, 2K, Y/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         693
        μεγαλύτερη ακαμψία. Το Adventure εφοδιάζεται με         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   83 X 64
        αναρτήσεις της KYB και έχουμε πλήρως ρυθμιζόμενο,        Συμπίεση (:1)                           11,6
                                                                                                   74 / 8.500
        ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών με μονό αμορτι-        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           6,9 / 7.000
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        σέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατη-         Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.)                5,8
        ρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Στον τομέα των         Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        φρένων δεν έχουμε τις μονομπλοκ δαγκάνες από την         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          13
        κορυφαία σειρά Stylema της Brembo από τη 700CL-          Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
                                                                                               Ανεστραμμένο
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        X  Sport,  αλλά  συναντάμε  το  πακέτο  της  Heritage,                      πιρούνι 41χιλ. / ΠΕ, AΣ, ΑΕ
                                                                                                         150
        που περιλαμβάνει 4πίστονες δαγκάνες της Ισπανικής       Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ
                                                                 Αν.Π / Ρυθμίσεις
        J.Juan (η οποία έχει εξαγοραστεί από την Brembo),        Διαδρομή (χλστ.)                        150
        με δίσκο 300 χιλιοστών εμπρός και 2πίστονη δαγκά-        Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/300, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/260, 2Ε, ABS
        να με δίσκο 260 χιλιοστών πίσω. Τα σωληνάκια εί-         Ελαστικό Ε                       110/80-18’’
        ναι υψηλής πίεσης και το ABS φέρει την υπογρα-          Ελαστικά    Ελαστικό Π            170/60-17’’
        φή της Continental. To Adventure διαφοροποιείται
        στο  κομμάτι  των  τροχών  καθώς  διαθέτει  ζάντες       Μήκος (χλστ.)                         2.115
        με ακτίνες 18 και 17 ιντσών με τα on-off ελαστικά       Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               892
        Pirelli Scorpion Rally STR σε διάσταση 110/80-18         Μεταξόνιο (χλστ.)                     1.435
                                                                                                         830
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
        και 170/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.                Βάρος (κιλά πλήρης)                     203
          Στο δρόμο

          Από τα πρώτα κιόλας μέτρα γίνεται άμεσα αντι- ένα «σκαλοπάτι» και από εκεί και πάνω ανεβάζει
        ληπτή η άνετη εργονομία της νέας θέσης οδήγη- με καταιγιστικό ρυθμό, με ευχάριστο soundtrack
        σης  που  σε  προδιαθέτει  για  πολλά  ξεκούραστα  από το φιλτροκούτι και την εξάτμιση. Για τα πρα-
        χιλιόμετρα, ενώ τα 203 γεμάτα κιλά «εξαφανίζο- κτικά να αναφέρουμε ότι τα πρώτα 50 χλμ./ώρα
        νται»  με  τους  ελιγμούς  και  τις  αλλαγές  πορείας  από στάση έρχονται σε 2,2 δευτερόλεπτα, ενώ 5
        να γίνονται ακαριαία. Μέσα στην πυκνή κίνηση, το  δεύτερα χρειάζονται για να πιάσει τα 100χ χλμ./
        φαρδύ αλλά ψηλά το τοποθετημένο τιμόνι περνά- ώρα.  Θα θέλαμε η απόκριση στην αρχική διαδρο-
        ει πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες αυ- μή της γκαζιέρας να μην είναι τόσο απότομη, αν

        τοκινήτων και χάρη στο ικανοποιητικό κόψιμο και  και το φαινόμενο αυτό μειώνεται αισθητά στο Off-
        τις  μαζεμένες  διαστάσεις  της  μοτοσυκλέτας  πο- Road mode, χωρίς όμως να εξαλείφεται. Το κιβώ-
        λύ  δύσκολα  θα  εγκλωβιστείς  κάπου.  Η  λειτουρ- τιο ταχυτήτων έχει σαφές κούμπωμα και μαλακή
        γία του κινητήρα είναι ήπια στις χαμηλές στροφές,  αίσθηση στον επιλογέα με τις αλλαγές ταχυτήτων
        αλλά ψηλά δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο,  να γίνονται αβίαστα ακόμα και στην κόκκινη περι-
        αφού  κοντά  στις  5.000  σ.α.λ.  νιώθεις  ξεκάθαρα  οχή του στροφομέτρου.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176