Page 179 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 179
Daytona (By Zontes) V310
κούει στις εντολές με αμεσότητα και ακρίβεια. Το
ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται άψογα με το αλου- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
μινένιο ψαλίδι, προσφέροντας ουδέτερη συμπερι-
φορά χωρίς ταλαντώσεις. Σε απότομες και έντονες Τύπος 4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
εναλλαγές κατεύθυνσης στις οποίες το υποβάλαμε, Κινητήρας Διάμετρος x διαδρομή (χλστ)
το V310 δεν έχασε ποτέ τη γραμμή του, προσφέ- Συμπίεση (:1) 12.5
ροντας μάλιστα και ικανοποιητικά επίπεδα αίσθη- Ισχύς (ίπποι/σαλ) 35,4/9.500
3/7.500
Ροπή (kgm/σαλ)
σης και πρόσφυσης σε μεγαλύτερες κλίσεις. Στην Τροφοδοσία Ψεκασμός
14
χαλαρή οδήγηση, το V310 είναι αρκούντως σταθε- Χωρ. Ρεζερβουάρ (λτ.) 4.4
Κατανάλωση (λτ/100 χλμ)
ρό και η ποιότητα κύλισης του ικανοποιεί –παρά το Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 150
ότι οι δονήσεις του κινητήρα γίνονται αρκετά αισθη- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
τές στις υψηλές στροφές. Οι αναρτήσεις εστιάζουν Αναρτήσεις Ε USD 41 χλστ.
Δ/Α
στην άνεση και είναι μαλακά ρυθμισμένες –αν και Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Αναρτήσεις Π
θα θέλαμε τα αμορτισέρ να έχουν κατά τι σκληρότε- Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
ρες αποσβέσεις, αφού παρουσιάζουν ελαφρά νευ- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 2Ε, ABS
Δ/230, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
ρικότητα στις έντονες κακοτεχνίες, αφήνοντας τις
να «περάσουν» στον αναβάτη. Στον αντίποδα, το πι- Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17”
ρούνι ικανοποιεί στην λειτουργία του, προσφέρο- Ελαστικό Π 180/55-17”
ντας παράλληλα καλή πληροφόρηση.
Με ένα μοντέλο σαν το V310, δεν θα μείνετε μό- νείς την… επικράτηση του πίσω φρένου, τόσο σε
νο εντός πόλης και έτσι, εξερευνήσαμε τις εκδρο- ισχύ όσο και σε αίσθηση με το πεντάλ να ανταποκρί-
μικές δυνατότητες του –έχουμε άλλωστε να κά- νεται άμεσα. Από το εμπρός φρένο, περιμέναμε κα-
νουμε με ένα «cruiser»! Στον αυτοκινητόδρομο, το λύτερη σαφήνεια στη μανέτα και περισσότερη ισχύ,
V310 θα θυμίσει μεν ότι δεν έχεις ανεμοκάλυψη καθώς χρειάζεσαι δύναμη στα δάχτυλα για να εξά-
στη διάθεσή σου, όμως με την άνετη σέλα και θέ- γεις το απόλυτο δάγκωμα. Όμως, το σύστημα πέδη-
ση οδήγησης, θα διανύσετε χιλιόμετρα επί χιλιομέ- σης έχει παραπάνω από επαρκή ισχύ, ενώ το ABS
τρων απροβλημάτιστα. Σε τέτοιες συνθήκες ο κινη- της Bosch λειτουργεί όπως πρέπει.
τήρας φανερώνει την γενικά κοντή του κλιμάκωση,
όμως μπορεί να προσφέρει εύκολα μέση ταχύτητα
στα 100-120 χλμ/ώρα, με την κατανάλωση να δια-
τηρείται χαμηλά. Για ακόμη μεγαλύτερη ευχαρίστη-
ση, προτιμήστε μια διαδρομή με στροφές και εκεί
το V310 θα δείξει τον καλύτερο εαυτό του. To μο-
ντέλο είναι σταθερό ακόμη και με τα μαρσπιέ χιλι-
οστά πάνω από την άσφαλτο, με το στήσιμο του να
επιτρέπει ακρίβεια χειρισμών από στροφή σε στρο-
φή χωρίς ίχνος πλεύσεων και ασάφειας. Την στιγμή Η μοντέρνα TFT οθόνη δείχνει πληθώρα ενδείξεων
που θα χρειαστεί το φρενάρισμα, διαπιστώνει κα- με ευανάγνωστο και προσαρμόσιμο τρόπο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα