Page 179 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 179

Daytona (By Zontes) V310



        κούει στις εντολές με αμεσότητα και ακρίβεια. Το
        ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται άψογα με το αλου-          ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        μινένιο ψαλίδι, προσφέροντας ουδέτερη συμπερι-
        φορά χωρίς ταλαντώσεις. Σε απότομες και έντονες          Τύπος                          4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        εναλλαγές κατεύθυνσης στις οποίες το υποβάλαμε,         Κινητήρας  Διάμετρος x διαδρομή (χλστ)
        το V310 δεν έχασε ποτέ τη γραμμή του, προσφέ-            Συμπίεση (:1)                            12.5
        ροντας  μάλιστα  και  ικανοποιητικά  επίπεδα  αίσθη-     Ισχύς (ίπποι/σαλ)                 35,4/9.500
                                                                                                      3/7.500
                                                                 Ροπή (kgm/σαλ)
        σης και πρόσφυσης σε μεγαλύτερες κλίσεις. Στην           Τροφοδοσία                         Ψεκασμός
                                                                                                            14
        χαλαρή οδήγηση, το V310 είναι αρκούντως σταθε-           Χωρ. Ρεζερβουάρ (λτ.)                     4.4
                                                                 Κατανάλωση (λτ/100 χλμ)
        ρό και η ποιότητα κύλισης του ικανοποιεί –παρά το        Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)                150
        ότι οι δονήσεις του κινητήρα γίνονται αρκετά αισθη-      Τύπος                     Ατσάλινο σωληνωτό
        τές στις υψηλές στροφές. Οι αναρτήσεις εστιάζουν         Αναρτήσεις Ε                    USD 41 χλστ.
                                                                                                          Δ/Α
        στην άνεση και είναι μαλακά ρυθμισμένες –αν και         Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                 Αναρτήσεις Π
        θα θέλαμε τα αμορτισέρ να έχουν κατά τι σκληρότε-        Διαδρομή (χλστ.)                         Δ/Α
        ρες αποσβέσεις, αφού παρουσιάζουν ελαφρά νευ-            Φρένα Ε (χλστ.)               Δ/300, 2Ε, ABS
                                                                                               Δ/230, 1Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        ρικότητα στις έντονες κακοτεχνίες, αφήνοντας τις
        να «περάσουν» στον αναβάτη. Στον αντίποδα, το πι-       Ελαστικά    Ελαστικό Ε             110/70-17”

        ρούνι ικανοποιεί στην λειτουργία του, προσφέρο-          Ελαστικό Π                        180/55-17”
        ντας παράλληλα καλή πληροφόρηση.
          Με ένα μοντέλο σαν το V310, δεν θα μείνετε μό- νείς την… επικράτηση του πίσω φρένου, τόσο σε
        νο εντός πόλης και έτσι, εξερευνήσαμε τις εκδρο- ισχύ όσο και σε αίσθηση με το πεντάλ να ανταποκρί-
        μικές  δυνατότητες  του  –έχουμε  άλλωστε  να  κά- νεται άμεσα. Από το εμπρός φρένο, περιμέναμε κα-
        νουμε με ένα «cruiser»! Στον αυτοκινητόδρομο, το  λύτερη σαφήνεια στη μανέτα και περισσότερη ισχύ,
        V310 θα θυμίσει μεν ότι δεν έχεις ανεμοκάλυψη  καθώς χρειάζεσαι δύναμη στα δάχτυλα για να εξά-
        στη διάθεσή σου, όμως με την άνετη σέλα και θέ- γεις το απόλυτο δάγκωμα. Όμως, το σύστημα πέδη-
        ση οδήγησης, θα διανύσετε χιλιόμετρα επί χιλιομέ- σης έχει παραπάνω από επαρκή ισχύ, ενώ το ABS
        τρων απροβλημάτιστα. Σε τέτοιες συνθήκες ο κινη- της Bosch λειτουργεί όπως πρέπει.

        τήρας φανερώνει την γενικά κοντή του κλιμάκωση,
        όμως μπορεί να προσφέρει εύκολα μέση ταχύτητα
        στα 100-120 χλμ/ώρα, με την κατανάλωση να δια-
        τηρείται χαμηλά. Για ακόμη μεγαλύτερη ευχαρίστη-
        ση, προτιμήστε μια διαδρομή με στροφές και εκεί
        το V310 θα δείξει τον καλύτερο εαυτό του. To μο-
        ντέλο είναι σταθερό ακόμη και με τα μαρσπιέ χιλι-
        οστά πάνω από την άσφαλτο, με το στήσιμο του να

        επιτρέπει ακρίβεια χειρισμών από στροφή σε στρο-
        φή χωρίς ίχνος πλεύσεων και ασάφειας. Την στιγμή      Η μοντέρνα TFT οθόνη δείχνει πληθώρα ενδείξεων
        που θα χρειαστεί το φρενάρισμα, διαπιστώνει κα- με ευανάγνωστο και προσαρμόσιμο τρόπο.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184