Page 183 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 183
Daytona G155 by Zontes
κρυμμένο πίσω από τα πλαστικά του φαίρινγκ και
συνεργάζεται με ένα όμορφο αλουμινένιο ψαλίδι ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
με εξωτερικές ενισχύσεις. Αυτό είναι ασύμμετρο,
αφού από τη μεριά της εξάτμισης σχηματίζει ένα τό- Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
155
Κυβισμός (κ.εκ.)
ξο προκειμένου να φιλοξενεί την απόληξή της. Στον Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
12,5
τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πι- Συμπίεση (:1) 18/9.250
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
ρούνι με μπρονζέ ανοδίωση εμπρός και μονό αμορ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1.63/7.500
τισέρ πίσω με δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης εσω- Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
20
τερικά, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 2,6
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
προφόρτιση ελατηρίου. Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120
Οδηγώντας Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Μπορείς να κάθεσαι να χαζεύεις για ώρες τις λε- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Αν. Πιρούνι
πτομέρειες του G155, αλλά δύσκολα μπορείς να Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / ΠΕ
αντισταθείς στον πειρασμό να ανέβεις στη σέλα του Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
και να το οδηγήσεις. Η πλήρης απουσία κραδασμών Φρένα Ε (χλστ.) Δ/ABS
Δ/ABS
Φρένα Π (χλστ.)
είναι ένα από τα πρώτα στοιχεία που σε εντυπωσι-
άζουν, όμως τα θετικά του κινητήρα δεν σταματούν Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17’’
εδώ. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σπιρτόζικο σύνολο Ελαστικό Π 130/60-17’’
που αρέσκεται στο να ανεβάζει αδιάκοπα στροφές
και του αρέσει να δουλεύει ψηλά. Η δύναμή του σε πιο ορατός ο αναβάτης, ενώ τη νύχτα φωτίζει επαρκώς
κάνει να απορείς αν είναι πράγματι μόνο 155 κυβι- ακόμα και τα πιο σκοτεινά σοκάκια της πόλης.
κά αφού σε συνδυασμό με το κοντό κιβώτιο ανεβά- Το σετάρισμα των αναρτήσεων κρατά ιδανικά τις
ζει γρήγορα την ένδειξη στο ταχύμετρο με τα 100 χιλιό- ισορροπίες καθώς είναι σχετικά μαλακές και απορρο-
μετρα από στάση να έρχονται σε 11,7 δευτερόλεπτα. Η φούν αποτελεσματικά τα ατελείωτα μπαλώματα στους
χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος επιτρέπει δρόμους, ενώ από την άλλη όταν αποφασίσεις να ανε-
και στα δυο πόδια να πατούν σταθερά κάτω και κάνει βάσεις ρυθμό σε κάποια προαστιακή διαδρομή, δί-
εύκολη τη διαχείριση του μικρού βάρους (160 κιλά) κά- νουν συνοχή στο σύνολο, εμπνέουν εμπιστοσύνη και
τι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι πιο άπειροι αναβάτες. σου δίνουν ξεκάθαρη πληροφόρηση για το τι κάνουν
Το τιμόνι κόβει αρκετά και σου επιτρέπει να ελίσσε- οι τροχοί. Στη διασκέδαση συμβάλουν και τα ελαστικά
σαι ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αλλά οι ρετρό καθρέ- τα οποία μπορεί να έχουν χοντρά τακούνια, αλλά προ-
πτες και τα μανιτάρια αυξάνουν το συνολικά πλάτος της σφέρουν πολύ καλή πρόσφυση και επιτρέπουν μεγά-
μοτοσυκλέτας και μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να λες κλίσεις σε καλή άσφαλτο, αλλά δεν συμπαθούν ιδι-
σε στριμώξουν σε κάποιο στενό πέρασμα. Με το G155 αίτερα το νερό.
δεν βλέπεις την ώρα να δύσει ο ήλιος για να ανοίξεις Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν και τα φρένα με
τους φωτιζόμενους διακόπτες και τους χαζεύεις σε κά- το εμπρός να έχει σωστό αρχικό δάγκωμα και εξαιρε-
θε φανάρι, καθώς είναι ένα πολύ όμορφο στοιχείο που τική προοδευτικότητα στη συνέχεια ενώ από το πίσω
σπάνια βλέπουμε. Πολύ καλή είναι και η απόδοση του θα θέλαμε να είναι πιο προοδευτικό καθώς “πιάνει”
προβολέα το βράδυ, αφού τη μέρα βοηθάει στο να είναι κάπως απότομα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα