Page 187 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 187
Daytona 155 U1
δοση της σειράς. Αντίστοιχα έχει αυξηθεί και η από-
σταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος στα 215 χι- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
λιοστά. Το κεντρικά τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ
διαθέτει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
155
Κυβισμός (κ.εκ.)
για ομαλότερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη ακρί- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 58 Χ 58,7
12,5
βεια, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς τη προφόρτι- Συμπίεση (:1) 18/9250
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
ση του ελατηρίου. Ένα δισκόφρενο 300 χιλιοστών με Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,63/7500
διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένα δισκόφρενο 230 Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνερ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
3,1
γάζονται με δικάναλο σύστημα ABS 9.1m της Bosch Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 110+
για την επιβράδυνση της 155 U1. Οι εντυπωσιακές Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ακτινωτές ζάντες είναι ειδικά σχεδιασμένες για τη Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ.
χρήση tubeless ελαστικών, με τις ακτίνες να εδρά- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 136
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
ζονται περιφερειακά της ζάντας, στο χείλος του τρο- Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
χού. Τα ελαστικά διπλής χρήσης της CST, διευρύ- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 2Ε, ABS
Δ/230, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
νουν το πεδίο δράσης και σε off road διαδρομές.
Στο δρόμο Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17’’
Η πιο δημοφιλής κατηγορία, αυτή των adventure Ελαστικό Π 130/70-17’’
μοτοσυκλετών, περιλαμβάνει μοντέλα με πλού-
σιο εξοπλισμό, μεγάλη ιπποδύναμη και υψηλή τι- του τιμονιού. Στρίψε με γραμμές ή στρίψε επιθετικά
μή απόκτησης, τα οποία όμως είναι άπιαστο όνειρο σε στυλ Supermoto ή όπως εσύ προτιμάς. Κινήσου
για τους περισσότερους ή μοντέλα Σαββατοκύρια- πανεύκολα στο μποτιλιάρισμα, ανέβα σε πεζοδρό-
κου για όσους τα έχουν στη κατοχή τους, εξαιτίας μια, ακολούθησε το πιο δύσβατο χωμάτινο μονοπά-
του υψηλού κόστους συντήρησης που έχουν αν τα τι και γενικά μην σταματάς πουθενά, αφού η 155 U1
κυκλοφορείς σε καθημερινή βάση. Με τη 155, U1 η ζει και αναπνέει για περιπέτεια ακόμα και στις πιο
Daytona βάζει τέλος στη βαρεμάρα της καθημερινής ήσυχες φαινομενικά διαδρομές σου. Το πακέτο δυ-
μετακίνησης με ένα μοντέλο που δεν υπόκειται σε κα- νατοτήτων και η ελευθερία κινήσεων που σου προ-
νένα είδους περιορισμό. Η 155 U1 δημιουργεί άμε- σφέρει είναι παροιμιώδης. Ο κινητήρας με την εξαι-
σα το στοιχεία της οικειότητας, αφού ανεξάρτητα από ρετική τροφοδοσία είναι ζωντανός σε όλο το φάσμα,
το σωματότυπο που διαθέτεις, ‘’κουμπώνεις’’ χωρίς αλλά ξεδιπλώνει όλη τη διαθέσιμη ισχύ όταν πλησι-
δυσκολία στη σέλα της. Η εργονομία είναι ιδανική με άζει στα κόκκινα. Οι 18 ίπποι προσφέρουν ζωηρές
τη θέση οδήγησης που παραπέμπει σε supermotard, επιταχύνσεις με την τελική να ξεπερνάει τα 110 χι-
να σου παρέχει απόλυτο έλεγχο σε κάθε περίσταση. λιόμετρα σε ιδανικές συνθήκες, με τη 155 U1 να πα-
Σε κάθε κίνηση, σε κάθε ελιγμό, σε κάθε εναλλα- ραμένει στιβαρή και ακλόνητη, ανεξαρτήτως χιλιο-
γή πορείας, νιώθεις συνδεδεμένος, νιώθεις ένα με μέτρων και εδάφους. Τα επίπεδα ανατροφοδότησης
τη μοτοσυκλέτα. Η 155 U1 είναι ευέλικτη και εύκο- από τις αναρτήσεις είναι σε υψηλό επίπεδο, με τον
λη στο χειρισμό χάρη στο κοντό μεταξόνιο-1370χι- οδηγό να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι γίνεται στον
λιοστά- τις μικρές διαστάσεις και το μεγάλο κόψιμο εμπρός και πίσω τροχό.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα