Page 187 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 187

Daytona 155 U1


        δοση της σειράς. Αντίστοιχα έχει αυξηθεί και η από-
        σταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος στα 215 χι-         ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        λιοστά. Το κεντρικά τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ
        διαθέτει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης           Τύπος                            4T, 1K, Υ/Ψ
                                                                                                         155
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        για ομαλότερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη ακρί-          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   58 Χ 58,7
                                                                                                         12,5
        βεια, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς τη προφόρτι-       Συμπίεση (:1)                       18/9250
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        ση του ελατηρίου. Ένα δισκόφρενο 300 χιλιοστών με        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                1,63/7500
        διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένα δισκόφρενο 230          Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
        χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνερ-          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         12,5
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
                                                                                                          3,1
        γάζονται με δικάναλο σύστημα ABS 9.1m της Bosch          Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             110+
        για την επιβράδυνση της 155 U1. Οι εντυπωσιακές          Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        ακτινωτές  ζάντες  είναι  ειδικά  σχεδιασμένες  για  τη   Αν. Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ.
        χρήση tubeless ελαστικών, με τις ακτίνες να εδρά-       Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    136
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
        ζονται περιφερειακά της ζάντας, στο χείλος του τρο-      Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α
        χού. Τα ελαστικά διπλής χρήσης της CST, διευρύ-          Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/300, 2Ε, ABS
                                                                                              Δ/230, 1Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        νουν το πεδίο δράσης και σε off road διαδρομές.
          Στο δρόμο                                             Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-17’’

          Η πιο δημοφιλής κατηγορία, αυτή των adventure          Ελαστικό Π                       130/70-17’’
        μοτοσυκλετών,  περιλαμβάνει  μοντέλα  με  πλού-
        σιο εξοπλισμό, μεγάλη ιπποδύναμη και υψηλή τι- του τιμονιού. Στρίψε με γραμμές ή στρίψε επιθετικά
        μή απόκτησης, τα οποία όμως είναι άπιαστο όνειρο  σε στυλ Supermoto ή όπως εσύ προτιμάς. Κινήσου
        για τους περισσότερους ή μοντέλα Σαββατοκύρια- πανεύκολα  στο  μποτιλιάρισμα,  ανέβα  σε  πεζοδρό-
        κου για όσους τα έχουν στη κατοχή τους, εξαιτίας  μια, ακολούθησε το πιο δύσβατο χωμάτινο μονοπά-
        του υψηλού κόστους συντήρησης που έχουν αν τα  τι και γενικά μην σταματάς πουθενά, αφού η 155 U1
        κυκλοφορείς σε καθημερινή βάση. Με τη 155, U1 η  ζει και αναπνέει για περιπέτεια ακόμα και στις πιο
        Daytona βάζει τέλος στη βαρεμάρα της καθημερινής  ήσυχες φαινομενικά διαδρομές σου. Το πακέτο δυ-
        μετακίνησης με ένα μοντέλο που δεν υπόκειται σε κα- νατοτήτων και η ελευθερία κινήσεων που σου προ-

        νένα είδους περιορισμό. Η 155 U1 δημιουργεί άμε- σφέρει είναι παροιμιώδης. Ο κινητήρας με την εξαι-
        σα το στοιχεία της οικειότητας, αφού ανεξάρτητα από  ρετική τροφοδοσία είναι ζωντανός σε όλο το φάσμα,
        το σωματότυπο που διαθέτεις, ‘’κουμπώνεις’’ χωρίς  αλλά ξεδιπλώνει όλη τη διαθέσιμη ισχύ όταν πλησι-
        δυσκολία στη σέλα της. Η εργονομία είναι ιδανική με  άζει στα κόκκινα. Οι 18 ίπποι προσφέρουν ζωηρές
        τη θέση οδήγησης που παραπέμπει σε supermotard,  επιταχύνσεις με την τελική να ξεπερνάει τα 110 χι-
        να σου παρέχει απόλυτο έλεγχο σε κάθε περίσταση.  λιόμετρα σε ιδανικές συνθήκες, με τη 155 U1 να πα-
        Σε κάθε κίνηση, σε κάθε ελιγμό, σε κάθε εναλλα- ραμένει στιβαρή και ακλόνητη, ανεξαρτήτως χιλιο-
        γή πορείας, νιώθεις συνδεδεμένος, νιώθεις ένα με  μέτρων και εδάφους. Τα επίπεδα ανατροφοδότησης

        τη μοτοσυκλέτα. Η 155 U1 είναι ευέλικτη και εύκο- από τις αναρτήσεις είναι σε υψηλό επίπεδο, με τον
        λη στο χειρισμό χάρη στο κοντό μεταξόνιο-1370χι- οδηγό να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι γίνεται στον
        λιοστά- τις μικρές διαστάσεις και το μεγάλο κόψιμο  εμπρός και πίσω τροχό.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192