Page 190 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 190
Ducati Scrambler Icon
τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. ρα αφορούν τη διαχείριση, αφού πλέον συναντά-
Κινητήρας με ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire, κάτι που έδωσε
Γνωστός και ήδη επιτυχημένος, ο αεροελαιόψυ- τη δυνατότητα για δύο riding modes (Road, Sport)
κτος δικύλινδρος κινητήρας L-twin 803 κ.εκ κινεί με διαφορετική απόκριση στο γκάζι αλλά και για
και το νέο μοντέλο, αποδίδοντας 73 ίππους στις ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως το traction control
8.250 σ.α.λ και 6.6 χλγμ ροπής στις 7.000 σ.α.λ (4 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης)
έχοντας όμως κάνει δίαιτα 2,5 κιλών. Τα πλαστικά που έλειπε από την προηγούμενη γενιά. Επιπλέ-
καλύμματα είναι πλέον ελαφρύτερα (-400γρ), ενώ ον, τώρα υπάρχει και η δυνατότητα για τοποθέτη-
επίσης ελαφρύτερος και πιο μαζεμένος σε διαστά- ση quickshifter το οποίο είναι στάνταρ στην έκδο-
σεις είναι ο συμπλέκτης ο οποίος προέρχεται από ση Full Throttle.
το Monster και διαθέτει 8 δίσκους και υδραυλική Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
ενεργοποίηση για ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, με Το πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα έχει ελα-
το τύμπανο για τις αλλαγές ταχυτήτων να εδράζεται φρώς πιο γρήγορη γεωμετρία για μεγαλύτερη ευε-
σε ρουλεμάν. Νέα είναι και η σχεδίαση της εξάτμι- λιξία, καθώς και διαφορετικό σημείο έδρασης του
σης, με τον λαιμό του πίσω κυλίνδρου να κατεβαί- αμορτισέρ μιας και αυτό πλέον δεν βρίσκεται αρι-
νει απευθείας στον καταλύτη χωρίς να περνά δίπλα στερά στην άκρη, αλλά πιο κοντά στο κέντρο της
από το πόδι του αναβάτη, δίνοντας έτσι και άμεση μοτοσυκλέτας. Ανασχεδιασμένο είναι φυσικά και το
πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού. ψαλίδι, ενώ αλλαγές συναντάμε και στο υποπλαίσιο
Οι μεγάλες αλλαγές όμως στον τομέα του κινητή- το οποίο είναι πλέον αφαιρούμενο παρέχοντας αυ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα