Page 195 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 195
DYMOTO Winner 200 by Daytona
από ατσάλι με τέτοια διάταξη που αυξάνει την ακαμ-
ψία της μοτοσυκλέτα, κρατώντας ταυτόχρονα χαμη- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
λά το βάρος της, με τα κόκκινα κάγκελα της να θυ-
μίζουν χωροδικτύωμα. Στο τομέα της ανάρτησης, Τύπος 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 2β
Κυβισμός (κ.εκ.)
189
που έχει street φιλοσοφία, στο μπροστινό τμήμα Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
11,1
συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών Συμπίεση (:1) 16,5/ 8.500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
με διαδρομή 115 χιλιοστά και πίσω ένα μονό αμορ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,6/ 6.000
τισέρ που εδράζει στο ψαλίδι και έχει διαδρομή 34 Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
14
χιλιοστά. Στα φρένα χρησιμοποιούνται δίσκοι τύπου Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 2,9
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
μαργαρίτα, με τον μπροστινό να είναι διάστασης 276 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 130
χιλιοστών και να συνεργάζεται με διπίστονη δαγκά- Τύπος Ατσάλινο
να ενώ ο πίσω δίσκος είναι 220 χιλιοστά. Ένα δικά- Α. Ε / Ρυθμίσεις Αν. πιρούνι 37 χιλιοστών
115
ναλο σύστημα ABS έχει πιάσει δουλειά, εξασφαλί- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
ζοντας αποτελεσματικό και άμεσο φρενάρισμα. Στις Διαδρομή (χλστ.) 34
μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε η μοτοσυκλέτα Φρένα Ε (χλστ.) Δ, 278mm,δαγκάνες 2Ε
Δ, 22mm,δαγκάνα 1Ε
Φρένα Π (χλστ.)
χρειάστηκε 33 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα
80 χλμ, τιμή ικανοποιητική για την κατηγορία του. Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17’’
Οι τροχοί είναι αλουμινίου και η σχεδίαση τους εί- Ελαστικό Π 140/70-17’’
ναι σε σχήμα αστεριού με τη διάσταση και των δυο
να είναι 17 ίντσες. κίνδυνο τον αναβάτη αν το ξεχάσει.
Οδηγώντας Η μοτοσυκλέτα, έχει ένα πιο street προσανατολι-
Το Winner 200 από τις πρώτες μέρες της δοκιμής σμό που το μαρτυράνε τα ασφάλτινα λάστιχα της, οι
μας αποδείχτηκε πολυεργαλείο για μέσα στη πόλη. διαδρομές των αναρτήσεων και η απουσία ποδιάς
Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα φιλικός με ικανοποιητι- για το κινητήρα. Αυτό βεβαία δεν την αποτρέπει
κή ροπή και χάρη στην κοντή κλιμάκωση δουλεύ- να ακολουθήσει βατά χωμάτινα μονοπάτια και με
ει ζωηρά μέχρις τις 8.000 στροφές, στοιχεία που τα 170 χιλιοστά που την χωρίζουν από το έδαφος,
τον καθιστούν κατάλληλο για μετακίνηση μέσα στο υπόσχεται μια ωραία βόλτα χωρίς δυσάρεστα απρό-
κλεινόν άστυ. Ο εργονομικός σχεδιασμός του τιμο- οπτα, αν δεν υπερεκτιμηθούν οι δυνατότητες της.
νιού κάνει τις μανούβρες εύκολη υπόθεση και σε Με ένα ζευγάρι καινούργια ελαστικά, ακόμα και δι-
συνδυασμό με το ελαφρύ της βάρος, 164 κιλά με τα πλής χρήσης, και μια προστατευτική ποδιά στον κι-
υγρά, ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας είναι εύκολος νητήρα, μπορείς να κινηθείς ακόμα πιο γρήγορα
και ακριβής. Η όρθια θέση οδήγησης σε τοποθετεί είτε πρόκειται για άσφαλτο είτε για κάποιο χωμά-
ψηλά και σε συνδυασμό με τη στενή σιλουέτα και τινο μονοπάτι. Τα φρένα είναι ικανοποιητικά και δι-
τους ψηλούς καθρέπτες επιτρέπει να περνάς άνετα αθέτουν αρκετή δύναμη για να σταματήσει η μηχα-
ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, έχοντας καλή εποπτεία νή γρήγορα ακόμα και από την τελική της. Το ABS
για το τι γίνεται γύρω σου. Δεν μας ενθουσίασε το επεμβαίνει λίγο πιο γρήγορα από ότι θα το θέλαμε
γεγονός ότι η μηχανή μπορεί να ξεκινήσει πορεία αλλά σε καμιά περίπτωση δεν δημιουργεί πρόβλη-
με το πλαϊνό σταντ κατεβασμένο, μιας και βάζει σε μα στην απόσταση φρεναρίσματος.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα