Page 199 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 199
Daytona Rockstar 500
δίσκο 240 χιλιοστών, επίσης με διπίστονη δαγκάνα
NISSIN, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS της Bosch φέ- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας. H σημασία
στη παραμικρή λεπτομέρεια φαίνεται και στα ελαστικά Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
471
πρώτης τοποθέτησης, όπου βρίσκουμε τα ΜΤ60 της Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 67x66,8
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
Pirelli, διαστάσεως 110/80-18 μπροστά και 160/60-17 Συμπίεση (:1) 10,7
πίσω, που ντύνουν τις ζάντες ελαφρύ κράματος αλου- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 43/8.500
μινίου, που διατηρούν το βάρος χαμηλά και προσθέ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,1/6.500
τουν παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Τροφοδοσία Ψεκασμός
Οδηγώντας Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 18
Ανεβαίνοντας πάνω στο Rockstar 500 εκπλήσ- Τύπος Διπλό Aτσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
Ανεστραμμένο
σεσαι από τη θέση οδήγησης, που σου φαίνε- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 41 χλστ
ται γνωστή, ακόμα κι αν δεν έχεις ξανακαβαλήσει Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 155
Scrambler μοτοσυκλέτα. Στο τιμόνι έρχεται σε από- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Monoshock ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
80
λυτη γεωμετρική ισορροπία με τη σέλα και τα μαρ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/300, 2Ε, ABS
σπιέ, τοποθετώντας σε «μέσα» στη μοτοσυκλέτα, σε Φρένα Π (χλστ.) 2Δ/240, 2E, ABS
γνώριμες γωνίες και όρθια θέση οδήγησης, που σε Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-18’’
κρατάει χαλαρό και άνετο. Το μεγάλο τιμόνι, το ύψος Ελαστικό Π 160/60-17’’
της σέλας και το μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας δη-
μιουργούν συνθήκες εύκολης πρόσβασης και ευε- λάθος επιλογή ταχύτητας. Σε ανοιχτούς δρόμους, τα-
λιξίας. Ο άπειρος αναβάτης ίσως χρειαστεί λίγο χρό- ξιδεύει άνετα με 140 χλμ/ώρα, με το μεταξόνιο των
νο προσαρμογής με τη χαμηλή θέση της σέλας και το 1.460 χιλιοστών να προσφέρει σταθερότητα και σι-
φαρδύ τιμόνι, αλλά τα πλεονεκτήματα που του προ- γουριά, με το μόνο ενοχλητικό να είναι η πίεση του αέ-
σφέρουν αξίζουν το κόπο. Δυο άτομα θα κινηθούν ρα, αφού δεν υπάρχει ούτε για δείγμα ζελατίνα, μιας
άνετα για κοντινές διαδρομές, με το σχετικά κοφτε- και η φιλοσοφία των Scrambler θέλει «γυμνές» μο-
ρό τιμόνι να επιτρέπει εύκολα μανούβρες μέσα από τοσυκλέτες. Οι αναρτήσεις είναι άψογα ρυθμισμένες,
τα αυτοκίνητα και στα στενά. Ο κινητήρας είναι φιλι- επιτρέποντας τις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης
κός και επιταχύνει γραμμικά σε όλο το φάσμα του, με και υπακούοντας «τυφλά» τον αναβάτη, ενώ δεν αντι-
τα «δυνατά» του σημεία, να είναι οι χαμηλές και με- μετωπίζουν κανένα πρόβλημα στην απορρόφηση των
σαίες στροφές, κάνοντας τον ιδανικό για γρήγορες εκ- κακοτεχνιών των ελληνικών δρόμων. Παρά τα ελαστι-
κινήσεις στο φανάρι και άμεσες προσπεράσεις τόσο κά, που είναι σχεδιασμένα για όλα τα εδάφη, η ποιότη-
εντός όσο κι εκτός πόλης. Οι μετρήσεις μας αποτυπώ- τα κύλισης του Rockstar στην άσφαλτο είναι υψηλού
νουν τις δυνατότητες του κινητήρα, με τα πρώτα 100 επιπέδου και προσφέρουν μεγάλα περιθώρια πρό-
χλμ/ώρα να χρειάζονται μόλις 5,8 δλ, ενώ το 60-120 σφυσης. Τα φρένα είναι αντάξια του ονόματος τους,
χλμ/ώρα διαρκεί 7,2 δλ. Στα θετικά για την κίνηση στο δεν παραπονιούνται κάτω από συνεχόμενες συνθή-
κλεινόν άστυ είναι και το σασμάν, που εκτός του μα- κες πίεσης και το ABS, το οποίο ο αναβάτης μπορεί
λακού συμπλέκτη, έχει και κοντή κλιμάκωση που σε να το απενεργοποιήσει κατά βούληση, δεν επεμβαί-
συνδυασμό με το ροπάτο κινητήρα θα συγχωρέσει τη νει χωρίς λόγο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα