Page 199 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 199

Daytona Rockstar 500


        δίσκο  240  χιλιοστών,  επίσης  με  διπίστονη  δαγκάνα
        NISSIN, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS της Bosch φέ-        ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας. H σημασία
        στη παραμικρή λεπτομέρεια φαίνεται και στα ελαστικά      Τύπος                            2Κ, 4T, Υ/Ψ
                                                                                                         471
        πρώτης τοποθέτησης, όπου βρίσκουμε τα  ΜΤ60 της         Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)          67x66,8
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        Pirelli, διαστάσεως 110/80-18 μπροστά και 160/60-17      Συμπίεση (:1)                           10,7
        πίσω, που ντύνουν τις ζάντες  ελαφρύ κράματος αλου-      Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             43/8.500
        μινίου, που  διατηρούν το βάρος χαμηλά και προσθέ-       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 4,1/6.500
        τουν παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.                      Τροφοδοσία                         Ψεκασμός
          Οδηγώντας                                              Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           18

          Ανεβαίνοντας  πάνω  στο  Rockstar  500  εκπλήσ-        Τύπος        Διπλό Aτσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
                                                                                                Ανεστραμμένο
        σεσαι  από  τη  θέση  οδήγησης,  που  σου  φαίνε-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Πιρούνι 41 χλστ

        ται γνωστή, ακόμα κι αν δεν έχεις ξανακαβαλήσει         Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    155
        Scrambler μοτοσυκλέτα. Στο τιμόνι έρχεται σε από-        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις      Monoshock ΠΕ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           80
        λυτη γεωμετρική ισορροπία με τη σέλα και τα μαρ-         Φρένα Ε (χλστ.)              2Δ/300, 2Ε, ABS
        σπιέ, τοποθετώντας  σε «μέσα» στη μοτοσυκλέτα, σε        Φρένα Π (χλστ.)              2Δ/240, 2E, ABS
        γνώριμες γωνίες και όρθια θέση οδήγησης, που σε         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/80-18’’

        κρατάει χαλαρό και άνετο. Το μεγάλο τιμόνι, το ύψος      Ελαστικό Π                       160/60-17’’
        της σέλας και το μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας δη-
        μιουργούν  συνθήκες  εύκολης  πρόσβασης  και  ευε- λάθος επιλογή ταχύτητας. Σε ανοιχτούς δρόμους, τα-
        λιξίας. Ο άπειρος αναβάτης ίσως χρειαστεί λίγο χρό- ξιδεύει άνετα με 140 χλμ/ώρα, με το μεταξόνιο των
        νο προσαρμογής με τη χαμηλή θέση της σέλας και το  1.460 χιλιοστών να προσφέρει σταθερότητα και σι-
        φαρδύ τιμόνι, αλλά τα πλεονεκτήματα που του προ- γουριά, με το μόνο ενοχλητικό να είναι η πίεση του αέ-
        σφέρουν αξίζουν το κόπο. Δυο άτομα θα κινηθούν  ρα, αφού δεν υπάρχει ούτε για δείγμα ζελατίνα, μιας
        άνετα για κοντινές διαδρομές, με το σχετικά κοφτε- και η φιλοσοφία των Scrambler θέλει «γυμνές» μο-
        ρό τιμόνι να επιτρέπει εύκολα μανούβρες μέσα από  τοσυκλέτες. Οι αναρτήσεις είναι άψογα ρυθμισμένες,
        τα αυτοκίνητα και στα στενά. Ο κινητήρας είναι φιλι- επιτρέποντας τις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης

        κός και επιταχύνει γραμμικά σε όλο το φάσμα του, με  και υπακούοντας «τυφλά» τον αναβάτη, ενώ δεν αντι-
        τα «δυνατά» του σημεία, να είναι οι  χαμηλές και με- μετωπίζουν κανένα πρόβλημα στην απορρόφηση των
        σαίες στροφές, κάνοντας τον ιδανικό για γρήγορες εκ- κακοτεχνιών των ελληνικών δρόμων. Παρά τα ελαστι-
        κινήσεις στο φανάρι και άμεσες προσπεράσεις τόσο  κά, που είναι σχεδιασμένα για όλα τα εδάφη, η ποιότη-
        εντός όσο κι εκτός πόλης. Οι μετρήσεις μας αποτυπώ- τα κύλισης του Rockstar στην άσφαλτο είναι υψηλού
        νουν τις δυνατότητες του κινητήρα, με τα πρώτα 100  επιπέδου και προσφέρουν μεγάλα περιθώρια πρό-
        χλμ/ώρα να χρειάζονται μόλις 5,8 δλ, ενώ το 60-120  σφυσης. Τα φρένα είναι αντάξια του ονόματος τους,
        χλμ/ώρα διαρκεί 7,2 δλ.  Στα θετικά για την κίνηση στο  δεν παραπονιούνται κάτω από συνεχόμενες συνθή-

        κλεινόν άστυ είναι και το σασμάν, που εκτός του μα- κες πίεσης και το ABS, το οποίο ο αναβάτης μπορεί
        λακού συμπλέκτη, έχει και κοντή κλιμάκωση που σε  να το απενεργοποιήσει κατά βούληση, δεν επεμβαί-
        συνδυασμό με το ροπάτο κινητήρα θα συγχωρέσει τη  νει χωρίς λόγο.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204