Page 201 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 201
Honda CL 500
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Είναι Honda, είναι όμως και διαφορετικό από κάθε
άλλο μοντέλο της εταιρίας, αφού οι αναφορές στο
παρελθόν είναι εμφανείς από όποια πλευρά και αν
το κοιτάξεις. Φυσικά το πιο κλασικό στοιχείο στην
εμφάνιση του νέου CL500 είναι ο στρογγυλός προ-
βολέας ο οποίος όμως είναι τεχνολογίας Led όπως
και τα υπόλοιπα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέ-
τας που ακολουθούν την ίδια στρογγυλεμένη φι-
λοσοφία. Στρογγυλεμένο ως είθισται σε μια τέτοια
μοτοσυκλέτα είναι και το ρεζερβουάρ, ενώ οι λε-
πτομέρειες όπως το ψηλό τιμόνι, οι φυσούνες στα Η LCD οθόνη προσφέρει τις απολύτως απαραίτητες
καλάμια του πιρουνιού, το ψηλό πίσω φτερό και φυ- ενδείξεις με μέτρια αντίθεση που κάνει δύσκολη
σικά η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση με το μεταλλι- την ανάγνωσή της κάτω από τον ήλιο
κό προστατευτικό, κάνουν σαφές ότι το CL500 ανή-
κει στην κατηγορία των scrambler.
Άνεση - Εργονομία
Η θέση οδήγησης του CL500 τοποθετεί τον ανα-
βάτη σε όρθια στάση για να μπορεί να οδηγήσει σε
κάθε περιβάλλον, με το τιμόνι να βρίσκεται ψηλά
χωρίς όμως να ¨τεντώνει¨ τα χέρια αφού δεν εί-
ναι ιδιαίτερα φαρδύ. Η ίσια σέλα είναι ευρύχωρη
και χαμηλή (790χιλ από το έδαφος) επιτρέποντας
να πατάς με μεγάλη ευκολία στο έδαφος, αλλά πα- Ο δικύλινδρος υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας
ράλληλα και αρκετά σκληρή για πολύωρη χρήση, 471 κυβικών αποδίδει 46 ίππους και είναι γνωστός
αφού ένα παχύ αφρώδες θα ήταν μεν πιο άνετο θα και την ελαστικότητά του αλλά και για τη χαμηλή
έδειχνε όμως παράταιρο σε μια scrambler μοτοσυ- κατανάλωση που σπάνια ξεπερνά τα 4,0 λτ/100χλμ
κλέτα. Ούτως ή άλλως η συγκεκριμένη κατηγορία οθόνη -με μέτρια αντίθεση που κάνει δύσκολη την
δεν ενδείκνυται για μεγάλα ταξίδια και αν εσύ μπο- ανάγνωσή της κάτω από τον ήλιο- η οποία προσφέ-
ρείς να κάνεις ορισμένες παραχωρήσεις δεν είναι ρει τις απολύτως απαραίτητες ενδείξεις όπως ταχύ-
σίγουρο ότι θα κάνει και ο συνεπιβάτης σου, καθώς μετρο, δείκτη βενζίνης, ένδειξη επιλεγμένης σχέ-
η θέση των πίσω μαρσπιέ λυγίζει αρκετά τα γόνα- σης, χιλιομετρητή και ρολόι, με το στροφόμετρο να
τα του. απουσιάζει. Οι διακόπτες είναι απλοί στη λειτουργία
Ο πίνακας οργάνων δεν θα μπορούσε παρά να εί- τους με τη γνωστή πλέον διάταξη της Honda (η κόρ-
ναι στρογγυλός και ψηφιακός, αφού τα αναλογικά να πάνω από τα φλας) και συνηθίζονται γρήγορα σε
όργανα τείνουν προς εξαφάνιση ακόμη και στις πιο αντίθεση με το κλείδωμα της μοτοσυκλέτας. Στην
κλασικές μοτοσυκλέτες. Έτσι συναντάμε μια LCD αριστερή πλευρά βρίσκεται η κλειδαριά για το σύ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα