Page 202 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
        P. 202
     Honda CL 500
        στημα ανάφλεξης και στη δεξιά η αντίστοιχη για το  40 στο Rebel). Η απόδοσήτου αγγίζει τους 46 ίπ-
        κλείδωμα του τιμονιού, μια λύση που αποπνέει ρε- πους στις 8.500 σ.α.λ με 4,4 χλγμ ροπής στις 6.250
        τρό αύρα, στερώντας όμως πόντους από την πρα- σ.α.λ.(μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2), το 6τά-
        κτικότητα.                                            χυτο κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθη-
          Κινητήρας                                           σης, ενώ όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Honda
          Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας  με τον ίδιο κινητήρα έτσι και το CL500 δεν διαθέτει
        471 κυβικών ο οποίος αποτελεί την καρδιά του νέ- επιλογή χαρτογράφησης ή ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ο
        ου μοντέλου, μας έχει ήδη συστηθεί από την θη- συγκεκριμένος κινητήρας είναι γνωστός και για τη χα-
        τεία του στη σειρά CB αλλά και στο CMX 500 Rebel.  μηλή του κατανάλωση κάτι που διαπιστώσαμε για ακό-
        Στην περίπτωση του CL500 έχουν γίνει οι απαραίτη- μη μια φορά, καθώς έπρεπε να προσπαθήσουμε για να
        τες αλλαγές σύμφωνα με τον χαρακτήρα του, οπότε  δούμε τη μέση τιμή να ξεπερνά τα 4,0 λτ/100χλμ. Σε
        συναντάμε διαφορετική χαρτογράφηση, ανασχεδι- συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων, η αυτο-
        ασμένη εισαγωγή, νέα εξάτμιση καθώς και κοντύτε- νομία κυμαίνεται κοντά στα 300 χιλιόμετρα που είναι
        ρη τελική μετάδοση (πίσω γρανάζι με 41 δόντια αντί  υπεραρκετά για το αστικό περιβάλλον και όχι μόνο.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα





