Page 202 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 202

Honda CL 500



















































        στημα ανάφλεξης και στη δεξιά η αντίστοιχη για το  40 στο Rebel). Η απόδοσήτου αγγίζει τους 46 ίπ-
        κλείδωμα του τιμονιού, μια λύση που αποπνέει ρε- πους στις 8.500 σ.α.λ με 4,4 χλγμ ροπής στις 6.250
        τρό αύρα, στερώντας όμως πόντους από την πρα- σ.α.λ.(μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2), το 6τά-
        κτικότητα.                                            χυτο κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθη-
          Κινητήρας                                           σης, ενώ όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Honda
          Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας  με τον ίδιο κινητήρα έτσι και το CL500 δεν διαθέτει
        471 κυβικών ο οποίος αποτελεί την καρδιά του νέ- επιλογή χαρτογράφησης ή ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ο
        ου μοντέλου, μας έχει ήδη συστηθεί από την θη- συγκεκριμένος κινητήρας είναι γνωστός και για τη χα-

        τεία του στη σειρά CB αλλά και στο CMX 500 Rebel.  μηλή του κατανάλωση κάτι που διαπιστώσαμε για ακό-
        Στην περίπτωση του CL500 έχουν γίνει οι απαραίτη- μη μια φορά, καθώς έπρεπε να προσπαθήσουμε για να
        τες αλλαγές σύμφωνα με τον χαρακτήρα του, οπότε  δούμε τη μέση τιμή να ξεπερνά τα 4,0 λτ/100χλμ. Σε
        συναντάμε διαφορετική χαρτογράφηση, ανασχεδι- συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων, η αυτο-
        ασμένη εισαγωγή, νέα εξάτμιση καθώς και κοντύτε- νομία κυμαίνεται κοντά στα 300 χιλιόμετρα που είναι
        ρη τελική μετάδοση (πίσω γρανάζι με 41 δόντια αντί  υπεραρκετά για το αστικό περιβάλλον και όχι μόνο.











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207