Page 202 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 202
Honda CL 500
στημα ανάφλεξης και στη δεξιά η αντίστοιχη για το 40 στο Rebel). Η απόδοσήτου αγγίζει τους 46 ίπ-
κλείδωμα του τιμονιού, μια λύση που αποπνέει ρε- πους στις 8.500 σ.α.λ με 4,4 χλγμ ροπής στις 6.250
τρό αύρα, στερώντας όμως πόντους από την πρα- σ.α.λ.(μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2), το 6τά-
κτικότητα. χυτο κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθη-
Κινητήρας σης, ενώ όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Honda
Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας με τον ίδιο κινητήρα έτσι και το CL500 δεν διαθέτει
471 κυβικών ο οποίος αποτελεί την καρδιά του νέ- επιλογή χαρτογράφησης ή ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ο
ου μοντέλου, μας έχει ήδη συστηθεί από την θη- συγκεκριμένος κινητήρας είναι γνωστός και για τη χα-
τεία του στη σειρά CB αλλά και στο CMX 500 Rebel. μηλή του κατανάλωση κάτι που διαπιστώσαμε για ακό-
Στην περίπτωση του CL500 έχουν γίνει οι απαραίτη- μη μια φορά, καθώς έπρεπε να προσπαθήσουμε για να
τες αλλαγές σύμφωνα με τον χαρακτήρα του, οπότε δούμε τη μέση τιμή να ξεπερνά τα 4,0 λτ/100χλμ. Σε
συναντάμε διαφορετική χαρτογράφηση, ανασχεδι- συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων, η αυτο-
ασμένη εισαγωγή, νέα εξάτμιση καθώς και κοντύτε- νομία κυμαίνεται κοντά στα 300 χιλιόμετρα που είναι
ρη τελική μετάδοση (πίσω γρανάζι με 41 δόντια αντί υπεραρκετά για το αστικό περιβάλλον και όχι μόνο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα