Page 194 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 194
DYMOTO Winner 200 by Daytona
ραστες γωνίες των ποδιών. άξονα. Η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ηλεκτρο-
Ο αναβάτης παίρνει τις πληροφορίες που χρειά- νικού ψεκασμού και η συμπίεση του είναι 11:1. Η
ζεται στο δρόμο μέσα από μια μεγάλη φωτεινή LCD απόδοση του φτάνει στους 16,5 ίππους στις 8.000
οθόνη, που όμως γίνεται λίγο δυσανάγνωστη όταν στροφές και η ροπή του αγγίζει τα 1,61 κιλά στις
έχει αρκετό ήλιο. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της 6.000 στροφές. Η μετάδοση στο πίσω άξονα γίνε-
είναι ότι έχει ένδειξη ειδοποίησης όταν τα λάστιχα ται μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων, με
έχουν χαμηλή πίεση, σωτήριο θα μπορούσαμε να την κοντή κλιμάκωση που διαθέτει στις 5 πρώτες
πούμε μιας και πολλές φορές πάνω στη τρέλα της ταχύτητες να βοηθάνε ιδιαίτερα στη γρήγορη επι-
καθημερινότητας ξεχνάμε να τα ελέγξουμε. Στην τάχυνση και στην άμεση απόκριση. Η αίσθηση που
κάτω αριστερή μεριά της οθόνης υπάρχει θύρα usb μας έδινε στο άνοιγμα του γκαζιού αποτυπώθηκε
που ανεβάζει την πρακτικότητα, ειδικά αν ο αναβά- και στις μετρήσεις μας με τα 0-50 χλμ./ώρα να έρ-
της χρησιμοποιεί ηλεκτρικές συσκευές για πλοήγη- χονται σε 3,5 δευτερόλεπτα, τα 80 χλμ./ώρα σε 8,7
ση. Η φαρδιά ζελατίνα ρυθμίζεται σε δυο θέσεις, δευτερόλεπτα και το 40-80 να ολοκληρώνεται σε
χειροκίνητα και σχετικά χρονοβόρα, με την πιο ψη- 6,5 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση του σε μεικτή δι-
λή θέση να καλύπτει επαρκώς αναβάτες μέχρι και αδρομή, ήταν 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που σε
1.85 από τον αέρα. συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων μπο-
Κινητήρας ρεί να προσφέρει αυτονομία πάνω από 470 χιλιό-
Ο κινητήρας που εξοπλίζει το Winner 200 είναι μετρα.
μονοκύλινδρος, με 4 βαλβίδες, υγρόψυκτος, 189 Ανάρτηση πλαίσιο φρένα
κυβικών εκατοστών και διαθέτει αντικραδασμικό To πλαίσιο που έχει χτιστεί το Winner 200 είναι
Eπιστροφή στα περιεχόμενα