Page 210 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 210

Kawasaki KLX 230





























































        νω τους, σε οποιεσδήποτε συνθήκες! H θέση οδή- στις κακουχίες. Οι αναρτήσεις είναι επίσης απλές
        γησης είναι «σπαρτιατική»:                            και  δοκιμασμένες,  με  μεγάλες  διαδρομές  (220
          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα                            και 223 χιλιοστά για εμπρός και πίσω), έτοιμες να

          H «ραχοκοκαλιά» της KLX 230 είναι ένα νέο, ατσά- «καταπιούν» μικρές και μεγάλες ανωμαλίες εντός
        λινο πλαίσιο περιμετρικού τύπου. από σωλήνες πα- και εκτός ασφάλτου. Το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζε-
        ραλληλόγραμμης  και  κυκλικής  διατομής.  Ατσάλι- ται στην προφόρτιση. Οι δύο τροχοί των 21 και 18
        νο είναι και το υποπλαίσιο, όπως και το ψαλίδι, όλα  ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, είναι ακτινω-
        στοιχεία μιας κατασκευής με επίκεντρο την εκτός  τοί και εξοπλίζονται με ελαστικά με «τακούνια» ως
        δρόμου οδήγηση, το προσιτό κόστος και την αντοχή  εργοστασιακή επιλογή. Για την επιβράδυνση, φρο-











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215