Page 210 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 210
Kawasaki KLX 230
νω τους, σε οποιεσδήποτε συνθήκες! H θέση οδή- στις κακουχίες. Οι αναρτήσεις είναι επίσης απλές
γησης είναι «σπαρτιατική»: και δοκιμασμένες, με μεγάλες διαδρομές (220
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα και 223 χιλιοστά για εμπρός και πίσω), έτοιμες να
H «ραχοκοκαλιά» της KLX 230 είναι ένα νέο, ατσά- «καταπιούν» μικρές και μεγάλες ανωμαλίες εντός
λινο πλαίσιο περιμετρικού τύπου. από σωλήνες πα- και εκτός ασφάλτου. Το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζε-
ραλληλόγραμμης και κυκλικής διατομής. Ατσάλι- ται στην προφόρτιση. Οι δύο τροχοί των 21 και 18
νο είναι και το υποπλαίσιο, όπως και το ψαλίδι, όλα ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, είναι ακτινω-
στοιχεία μιας κατασκευής με επίκεντρο την εκτός τοί και εξοπλίζονται με ελαστικά με «τακούνια» ως
δρόμου οδήγηση, το προσιτό κόστος και την αντοχή εργοστασιακή επιλογή. Για την επιβράδυνση, φρο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα