Page 215 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 215
KTM 390 Adventure
αναρτήσεων, αφού η WP παρέχει για το 390 ΤΕΧΝΙΚΑ
Adventure κορυφαίες λύσεις που ξεφεύγουν από ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τα δεδομένα της κατηγορίας. Μπροστά συναντάμε
το ανεστραμμένο πιρούνι APEX 43χιλ το οποίο ρυθ- Τύπος 4T, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
373,2
Κυβισμός (κ.εκ.)
μίζεται ως προς την αποσβεση συμπίεσης και επα- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 89 Χ 60
ναφοράς, ενώ από την ίδια σειρά προέρχεται και το Συμπίεση (:1) 12,6
αμορτισέρ που εδράζεται χωρίς μοχλικό και διαθέ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 44/9000
τει ρυθμίσεις για την απόσβεση επαναφοράς και Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,8/7000
την προφόρτιση. Οι αναρτήσεις μιας μοτοσυκλέ- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
14,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
τας που προορίζεται και για εκτός δρόμου οδήγη-
ση οφείλουν να έχουν μεγάλες διαδρομές, όποτε Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
τα 170 και τα 177 χιλ για το πιρούνι και το αμορτι- Αν. Ε / Ρυθμίσεις Αν. πιρούνι WP 43χιλ ΑΣ,ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.)
170
σέρ αντίστοιχα, καλύπτουν τις απαιτήσεις. Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ WP, ΑΕ, ΠΕ
177
Οδηγώντας Διαδρομή (χλστ.) Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
Αφού η πρώτη μέρα στην Τενερίφη έκλεισε με την Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, 1Ε, ABS
παρουσίαση του μοντέλου (στην οποία ο Έλληνας
Marketing Manager της KTM Ανδρέας Γκλαβάς Ελαστικά Ελαστικό Ε 100/90-19’’
130/80-17’’
Ελαστικό Π
είχε τον πρώτο λόγο), το επόμενο πρωί ξεκινού-
σε η οδήγηση. Ο Ανδρέας ανέλαβε και καθήκο-
ντα πλοηγού έχοντας τεράστια εμπειρία στο χώμα, να ενοχλούν στις μεγάλες κλίσεις, είναι σε τέτοια
όμως τα πρώτα χιλιόμετρα έγιναν στην εκπληκτική θέση που σπάνια θα αισθανθείς ότι ακουμπούν
άσφαλτο του νησιού, ώστε να διαπιστώσουμε ό,τι την άσφαλτο. Αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα, με
το 390 Adventure μπορεί να κινηθεί με την ίδια την τροχιά του 19αρη μπροστινού τροχού να μέ-
άνεση σε κάθε πεδίο. νει ακριβώς εκεί που έχεις επιλέξει χωρίς να δη-
Η Τενερίφη φυσικά δεν φημίζεται για τις απέρα- μιουργείται καμία ασάφεια στη διάρκεια της στρο-
ντες ευθείες. Οι φιδίσιοι δρόμοι είναι αυτοί που φής. Στις εξόδους, η ποιότητα της ασφάλτου έκανε
ξεχωρίζουν και εκεί το 390 Adventure έδειξε να το traction control να επεμβαίνει μόνο αν το επιδι-
βρίσκεται στο στοιχείο του, αφού η συνεργασία ώκαμε ανοίγοντας έντονα το γκάζι υπό κλίση, κάτι
του στιβαρού πλαισίου και των αναρτήσεων, έκανε βέβαια που μπορεί να γίνει συνήθειο όταν η μοτο-
τα γονίδια του 390 Duke να βγαίνουν στην επιφά- συκλέτα εμπνέει εμπιστοσύνη.
νεια. Το αποτέλεσμα είναι να στρίβεις σε οποιοδή- Θα μπορούσαμε να στρίβουμε όλη μέρα σε αρ-
ποτε είδος στροφής με ακρίβεια και ταχύτητα που γό ή πολύ γρήγορο ρυθμό απολαμβάνοντας το
εκπλήσσει για μία μικρή μοτοσυκλέτα Adventure, τοπίο και την άσφαλτο της Τενερίφης, όμως μια
ιδιαίτερα όταν αυτή εφοδιάζεται με ελαστικά μι- Adventure μοτοσυκλέτα δεν προορίζεται μόνο για
κτής χρήσης. Τα φρένα έχουν την απαραίτητη δύ- αυτό, οπότε η συνέχεια του προγράμματος περιε-
ναμη (το ABS λειτουργεί μόνο όταν είναι απαραί- λάμβανε διαδρομή εκτός δρόμου σε σκληρό-πε-
τητο), ενώ ακόμη και τα μαρσπιέ που θα περίμενες τρώδες χώμα, παρόμοιο με της Ελλάδας.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα