Page 219 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 219

Royal Enfield HNTR 350


        ρειες στον σχεδιασμό και την κατασκευή του. Όσο          ΤΕΧΝΙΚΑ
        περισσότερο όμως το κοιτάς, τόσο περισσότερο θέ-         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        λεις να βρεθείς στη σέλα του. Γυρίζοντας το διακό-
        πτη της μίζας ξεκινούν οι «βαριές» πιστονιές του         Τύπος                      4Τ, 1Κ, Α-E/Ψ, 2β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         349
        μονοκύλινδρου με τον ήχο από την εξάτμιση να εί-        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   75 Χ 85,5
                                                                                                          9,5
        ναι απολαυστικός ακόμα και στο ρελαντί. Κουμπώ-          Συμπίεση (:1)                     20 / 6.100
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        νεις 1η στο θετικό κιβώτιο, αφήνεις τη μανέτα του        Ροπή (kg-m / σ.α.λ.)            2,75 / 4.000
        συμπλέκτη με τη μαλακή αίσθηση και απολαμβά-             Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        νεις την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την ευελι-       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           13
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
                                                                                                            3
        ξία που προσφέρει το πιο κοντό μεταξόνιο σε σχέση        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              120
        με τα Meteor και Classic. Το χαμηλό κέντρο βάρους        Τύπος             Ατσάλινο διπλό περιμετρικό
        και η συνολική γεωμετρία συνθέτουν ένα ευκολο-           Αν. Ε / Ρυθμίσεις   Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         130
        δήγητο σύνολο που είναι ιδανικό για όσους κάνουν        Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Δύο αμορτισέρ
        τα πρώτα τους βήματα στο χώρο των δυο τροχών. Η          Διαδρομή (χλστ.)                        102
        απόδοση του κινητήρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλ-         Φρένα Ε (χλστ.)                    Δ/300, 2Ε
                                                                                                    Δ/270, 1Ε
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        το, αλλά οι απόλυτες επιδόσεις δεν ταιριάζουν  έτσι
        κι αλλιώς με τη ρετρό φιλοσοφία. Σε αυτό που δι-        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-17’’
                                                                                                  140/70-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
        απρέπει είναι η ελαστικότητά του που σου επιτρέ-
        πει να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω και ξεχνάς τα
        συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα μέσα στην πόλη. Ο
        ηλεκτρονικός ψεκασμός ανταποκρίνεται γλυκά σε
        κάθε άνοιγμα του γκαζιού, που γίνεται μια εθιστική
        διαδικασία με χαρακτηριστική ηχητική υπόκρουση.
        Λατρεύει να κινείται σε ταχύτητες κοντά στα 100 χι-
        λιόμετρα, με πλήρη απουσία κραδασμών, ενώ αν

        επιμείνεις στο γκάζι, το κοντέρ θα δείξει κάτι παρα-
        πάνω από 120 χλμ./ώρα.
          Στην άνετη σέλα του απολαμβάνεις στο έπακρο
        την  αίσθηση  ελευθερίας  που  προσφέρει  και  ψά-
        χνεις πιο μακρινές διαδρομές, ώστε να οδηγήσεις
        περισσότερη ώρα. Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικα-
        νοποιητικά τις ανωμαλίες, χωρίς να είναι υπερβο-      Το στρογγυλό όργανο ταιριάζει με τη φιλοσοφία
                                                              της μοτοσυκλέτας. Η ψηφιακή οθόνη στο κέντρο
        λικά μαλακές, ενώ προσφέρουν σταθερότητα τόσο  παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
        στον ανοιχτό δρόμο, όσο και στο πιο σφικτό, επαρ-
        χιακό στροφιλίκι, ακόμα κοντά στην τελική του. Τα
        φρένα  έχουν  προοδευτική  λειτουργία  και  αρκετά
        καλή αίσθηση, ενώ μπορούν να διαχειριστούν με
        άνεση τα 181 κιλά της μοτοσυκλέτας με την ακινη-
        τοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 48 μέ-
        τρα.



            Το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224