Page 219 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 219
Royal Enfield HNTR 350
ρειες στον σχεδιασμό και την κατασκευή του. Όσο ΤΕΧΝΙΚΑ
περισσότερο όμως το κοιτάς, τόσο περισσότερο θέ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
λεις να βρεθείς στη σέλα του. Γυρίζοντας το διακό-
πτη της μίζας ξεκινούν οι «βαριές» πιστονιές του Τύπος 4Τ, 1Κ, Α-E/Ψ, 2β
Κυβισμός (κ.εκ.)
349
μονοκύλινδρου με τον ήχο από την εξάτμιση να εί- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 75 Χ 85,5
9,5
ναι απολαυστικός ακόμα και στο ρελαντί. Κουμπώ- Συμπίεση (:1) 20 / 6.100
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
νεις 1η στο θετικό κιβώτιο, αφήνεις τη μανέτα του Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) 2,75 / 4.000
συμπλέκτη με τη μαλακή αίσθηση και απολαμβά- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
νεις την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την ευελι- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
3
ξία που προσφέρει το πιο κοντό μεταξόνιο σε σχέση Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120
με τα Meteor και Classic. Το χαμηλό κέντρο βάρους Τύπος Ατσάλινο διπλό περιμετρικό
και η συνολική γεωμετρία συνθέτουν ένα ευκολο- Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ.
Διαδρομή (χλστ.)
130
δήγητο σύνολο που είναι ιδανικό για όσους κάνουν Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
τα πρώτα τους βήματα στο χώρο των δυο τροχών. Η Διαδρομή (χλστ.) 102
απόδοση του κινητήρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλ- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 2Ε
Δ/270, 1Ε
Φρένα Π (χλστ.)
το, αλλά οι απόλυτες επιδόσεις δεν ταιριάζουν έτσι
κι αλλιώς με τη ρετρό φιλοσοφία. Σε αυτό που δι- Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17’’
140/70-17’’
Ελαστικό Π
απρέπει είναι η ελαστικότητά του που σου επιτρέ-
πει να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω και ξεχνάς τα
συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα μέσα στην πόλη. Ο
ηλεκτρονικός ψεκασμός ανταποκρίνεται γλυκά σε
κάθε άνοιγμα του γκαζιού, που γίνεται μια εθιστική
διαδικασία με χαρακτηριστική ηχητική υπόκρουση.
Λατρεύει να κινείται σε ταχύτητες κοντά στα 100 χι-
λιόμετρα, με πλήρη απουσία κραδασμών, ενώ αν
επιμείνεις στο γκάζι, το κοντέρ θα δείξει κάτι παρα-
πάνω από 120 χλμ./ώρα.
Στην άνετη σέλα του απολαμβάνεις στο έπακρο
την αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει και ψά-
χνεις πιο μακρινές διαδρομές, ώστε να οδηγήσεις
περισσότερη ώρα. Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικα-
νοποιητικά τις ανωμαλίες, χωρίς να είναι υπερβο- Το στρογγυλό όργανο ταιριάζει με τη φιλοσοφία
της μοτοσυκλέτας. Η ψηφιακή οθόνη στο κέντρο
λικά μαλακές, ενώ προσφέρουν σταθερότητα τόσο παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
στον ανοιχτό δρόμο, όσο και στο πιο σφικτό, επαρ-
χιακό στροφιλίκι, ακόμα κοντά στην τελική του. Τα
φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και αρκετά
καλή αίσθηση, ενώ μπορούν να διαχειριστούν με
άνεση τα 181 κιλά της μοτοσυκλέτας με την ακινη-
τοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 48 μέ-
τρα.
Το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED
Eπιστροφή στα περιεχόμενα