Page 223 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 223

SWM SIX6 500



        με τις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε, τα πρώτα
        100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 7,5 δευτερό-        ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        λεπτα ενώ αν επιμείνεις στο γκάζι θα φτάσει τα 145
        πραγματικά χιλιόμετρα. Πάνω από τις 6.000 σ.α.λ          Τύπος                            4Τ, 1Κ, Α/Ψ
                                                                                                       445,3
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        εμφανίζονται κάποιο κραδασμοί από τον κινητήρα,         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   97 x 67,5
        αλλά είναι φυσιολογικό καθώς έχουμε να κάνουμε           Συμπίεση (:1)                           12.9
                                                                                                           30
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        με έναν μεγάλο μονοκύλινδρο.                             Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      Δ.Α.
          Εντός αστικού ιστού εκτιμήσαμε ιδιαίτερα το κα-        Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        λό ζύγισμα του SIX6 500  και την ακρίβεια του ηλε-       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          7,5
                                                                                                          5,3
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        κτρονικού ψεκασμού που σου επιτρέπουν να ελίσ-           Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)   145 (πραγματικά)
        σεσαι με άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα ακόμα και          Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Το μικρό κόψιμο του           Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Τηλεσκοπικό 43χιλ.
        τιμονιού μπορεί να γίνει αιτία να εγκλωβιστείς κά-      Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Δ.Α.
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλά αμορτισέρ / ΠΕ
        που, αλλά αυτό είναι σπάνιο φαινόμενο και θα γίνει       Διαδρομή (χλστ.)                        Δ.Α.

        αισθητό κυρίως στις μανούβρες. Οι αναρτήσεις εί-         Φρένα Ε (χλστ.)                  Δ/260 ABS
                                                                                                  Δ/220 ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        ναι ρυθμισμένες προς το μαλακό και απορροφούν
        με  άνεση  τις  ανωμαλίες  του  οδοστρώματος  με        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            100/90-19’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  130/80-17’’
        τον 19άρη εμπρός τροχό να καταπίνει με ευκο-
        λία ότι βρεθεί στο δρόμο του. Τα επίπεδα πρό-
        σφυσης των ελαστικών σε συνδυασμό με τα ψη-              Μήκος (χλστ.)                           Δ.Α.
                                                                                                         Δ.Α.
        λά  τοποθετημένα  μαρσπιέ  επιτρέπουν  μεγάλες          Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)             1.485
                                                                 Μεταξόνιο (χλστ.)
        κλίσεις σε καλής ποιότητας άσφαλτο. Σε υψηλές            ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     845
        ταχύτητες παρατηρήσαμε κάποιες ταλαντώσεις,              Βάρος (κιλά)                            153
        αλλά αν θέλεις να στρίβεις με τριψήφια νούμε-

        ρα στο κοντέρ, δεν θα επιλέξεις κάποιο ρετρό
        scrambler.
          Το SIX6 500 δεν μένει μόνο στα λόγια και στα
        τεχνικά  χαρακτηριστικά,  αφού  όχι  μόνο  μπαί-
        νει στο χώμα, αλλά κινείται με χαρακτηριστική
        άνεση  και  ευκολία  στα  πατημένα  κομμάτια  και
        θα επιτρέψει ακόμα και στον αρχάριο να κάνει

        τα πρώτα του βήματα με ασφάλεια και να εξε-
        ρευνήσει νέους μοτοσυκλετιστικούς ορίζοντες. Οι       Το μασκάκι συμπληρώνει ιδανικά την εμφάνιση
        αναρτήσεις  κάνουν  και  εκτός  δρόμου  εξαιρετική    του SIX6 500.
        δουλειά εμπνέοντας εμπιστοσύνη και πληροφορώ-                                           Αερόψυκτος,
        ντας με ακρίβεια για το τι κάνουν οι τροχοί. Στο ίδιο                                   μονοκύλινδρος
        μήκος κύματος κινούνται και τα φρένα που χαρα-                                          500άρης με 30
        κτηρίζονται από υψηλή προοδευτικότητα, αλλά θέ-                                         ίππους.
        λουν αρκετή πίεση για να δείξουν τη δύναμή τους.
        Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάζονται 48 μέ-
        τρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα με

        την επέμβαση του ABS να είναι διακριτική.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228