Page 225 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 225

SYM NH-T 200



          Εμφάνιση-ποιότητα
          Οι αρκετά «μαζεμένες» διαστάσεις της NH-T 200
        δεν αποτέλεσαν τροχοπέδη στην επίτευξη του επι-
        θυμητού σχεδιαστικού αποτελέσματος. Εδώ μιλάμε
 ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ   φυσικά για μια μοντέρνα και σκληροτράχηλη εμφά-

        νιση, που κοιτάει προς τα μεγαλύτερα σε κυβισμό

        μοντέλα και «τάζει» περιπέτεια εντός και εκτός πό-
        λης. Οι αιχμές και οι σφηνοειδείς λεπτομέρειες δί-
        νουν και παίρνουν, ξεκινώντας από το εμπρός φω-
        τιστικό σώμα, χαρακτηρίζοντας τα πλαϊνά πλαστικά,
        την ποδιά και το προστατευτικό της εξάτμισης και
        συνεχίζοντας μέχρι την ουρά. Οι ακτινωτοί τροχοί
        και τα all-terrain λάστιχα τονίζουν το εκτός δρόμου   Ο προερχόμενος από το VF185 κινητήρας των 18,4

        στοιχείο, μαζί με την ποδιά προστασίας του κινητή-    ίππων κινεί επιτυχώς και το βαρύτερο NH-T 200.
                                                              Κύρια δυνατά σημεία του η μικρή κατανάλωση και
        ρα και τα κάγκελα, δεξιά και αριστερά του. Το «πα-    η σπιρτόζικη λειτουργία του.
        ρόν» δηλώνει και ένα μικρό ρύγχος στα χνάρια των
        σύγχρονων adventure τάσεων, ενώ η απουσία ζε-
        λατίνας προσδίδει μια σπορ νότα. Το τιμόνι είναι ιδι-
        αίτερα φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο, κάτι που δεν
        είναι μόνο εμφανισιακό αλλά και εργονομικό στοι-
        χείο, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω.
          Άνεση-εργονομία
          Το NH-T 200 φτιάχτηκε με σκοπό να κάνει τα πά-

        ντα και η εργονομική του ταυτότητα, συνάδει πλή-      Χαμηλά τοποθετημένη η σέλα, προσφέρει εύκολη
        ρως με την αποστολή του μοντέλου. Αρχής γενο-         πρόσβαση σε αυτή, ενώ τα επίπεδα άνεσης που
        μένης από την θέση οδήγησης, ο αναβάτης κάθεται       προσφέρει είναι υψηλά.
        όρθιος και με τα άκρα του σε φυσιολογικές γωνίες,  σχήμα της και το προσεγμένο, μέτριας σκληρότητας
        με το ιδιαίτερα φαρδύ τιμόνι να τοποθετεί τα χέρια  γέμισμα της, κέρδισε τις εντυπώσεις μας προσφέ-
        ανοικτά προσφέροντας «μοχλό» για τις μανούβρες.  ροντας υψηλά επίπεδα άνεσης στην πολύωρη χρή-
        Το ίδιο το NH-T έχει στενή σιλουέτα, ενώ το αισθη- ση. Ακόμη και σε συνθήκες ταξιδιού, η σέλα δεν μας
        τό βάρος όταν ο αναβάτης το σηκώσει από το σταντ  προβλημάτισε ποτέ και αναδείχθηκε σε ένα από τα

        είναι  πολύ  μικρό,  κάνοντας  τους  επιτόπιους  χειρι- βασικά ατού του μοντέλου. Η θέση του συνεπιβάτη
        σμούς  πανεύκολους.  Παρά  το  adventure  στοιχείο  κρίνεται απολύτως αποδεκτή αφού, παρά το μικρό-
        του NH-T, η σέλα με ύψος στα 812 χιλιοστά δεν θεω- τερο και σκληρότερο πίσω τμήμα της σέλας, ο συ-
        ρείται ιδιαίτερα ψηλή και «φλερτάρει» με αντίστοιχες  νεπιβάτης μπορεί να καθίσει χωρίς να στριμωχτεί,
        μετρήσεις  από  scooters  και  καθημερινές  μοτοσυ- έχοντας μαρσπιέ και χειρολαβές σε βολικές θέσεις.
        κλέτες. Πράγμα που βεβαίως σημαίνει, εύκολη πρό-       Κινητήρας
        σβαση από αναβάτες όλων των αναστημάτων.  Το           Ο κινητήρας του NH-T 200 δεν μας είναι καθό-









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230