Page 221 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 221

SWM SIX6 500



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία των scrambler,
        δηλαδή  είναι  μεικτής  χρήσης,  αλλά  εμφανισιακά
        έχει δοθεί έμφαση στο off-road κομμάτι και παρα-
        πέμπει σε enduro παλαιότερων δεκαετιών. Ο LED
        προβολέας είναι στρογγυλός, όπως ακριβώς αρμό-

        ζει σε τέτοιου είδους κατασκευές και έχει ένα μικρό
        μασκάκι από πάνω του, ενώ λίγο πιο κάτω συναντά-
        με το ψηλά τοποθετημένο φτερό του εμπρός τρο-
        χού. Πηγαίνοντας προς τα πίσω έχουμε το κλασικής
        σχεδίασης ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ» και τη
        μονοκόμματη σέλα με το πολύ μικρό σκαλοπάτι με-       Τα αναλογικά όργανα ταιριάζουν ιδανικά με τη
        ταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη. Τα τελικά των εξατμί-    φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας. Θα θέλαμε δείκτη

        σεων διαθέτουν προστατευτικά σε σχήμα number          στάθμης καυσίμου.
        plate που δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο,
        ενώ το πίσω φτερό φιλοξενεί ένα μικρών διαστάσε-
        ων, στρογγυλό LED φωτιστικό σώμα και λειτουργεί
        ως βάση για τα φλας και την πινακίδα.
          Η χρήση πλαστικού έχει μειωθεί στο ελάχιστο και
        αυτό  συμβάλει  στην  σκληροτράχηλη  εικόνα  του
        SIX6  500  και  εξαλείφει  την  πιθανότητα  τριγμών,
        συντονισμών ή κραδασμών, ενώ μειώνει το κόστος
        επισκευής σε περίπτωση πτώσης. Το φινίρισμα και       Άνετη η σέλα με πλούσιο αφρώδες.

        η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων κρίνεται
        απολύτων ικανοποιητική και η εικόνα της μοτοσυ- δεν υπάρχουν χειρολαβές στον στάνταρ εξοπλισμό.
        κλέτας είναι «καθαρή» με σωληνάκια και καλώδια         Ο  πίνακας  των  οργάνων  αποτελείται  από  δυο
        να είναι όμορφα τακτοποιημένα.                        στρογγυλά,  αναλογικά  «ρολόγια»,  ταχύμετρο  και
          Άνεση – εργονομία                                   στροφόμετρο με λευκό φόντο και ενδεικτικές λυ-
          Η σέλα σε τοποθετεί «πάνω» και όχι «μέσα» στη  χνίες στο κάτω μέρος τους. Στο όργανο του ταχυ-
        μοτοσυκλέτα στοιχείο που ενισχύει την scrambler  μέτρου υπάρχει μια μικρή ψηφιακή οθόνη με ολικό
        φιλοσοφία, με τα γόνατα να είναι ελαφρώς λυγι- και μερικό χιλιομετρητή. Θα θέλαμε να υπήρχε και
        σμένα, εξαιτίας των ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ.  δείκτης στάθμης καυσίμου, για να γνωρίζεις ακρι-

        Το εργονομικό τρίγωνο σε συνδυασμό με το πλού- βώς πόση βενζίνη έχεις στο ρεζερβουάρ.
        σιο αφρώδες της σέλας είναι τα συστατικά που προ-      Κινητήρας
        σφέρουν άνεση για ξεκούραστα χιλιόμετρα σε κάθε        Η  επιλογή  ενός  αερόψυκτου  κινητήρα  ταιριάζει
        είδους δρόμο. Το μικρό μασκάκι συμπληρώνει αρ- ιδανικά με τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και προ-
        μονικά την εικόνα, αλλά ο ρόλος του είναι πιο πολύ  σθέτει πόντους στην εμφάνιση, καθώς οι ψήκτρες
        διακοσμητικός καθώς σε υψηλές ταχύτητες νιώθεις  και η «καθαρή» εικόνα του μοτέρ θυμίζουν παλαι-
        την  πίεση  του  αέρα.  Βέβαια,  τα  πολύωρα  ταξίδια  ότερες εποχές. Έχουμε να κάνουμε με ένα μονο-
        στην εθνική δεν είναι το νορμάλ πεδίο χρήσης μιας  κύλινδρο  σύνολο  445  κυβικών  που  αποδίδει  30
        τέτοιας  μοτοσυκλέτας.  Άνετο  είναι  και  το  κομμά- ίππους με την τροφοδοσία του να γίνεται μέσω ηλε-
        τι της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη, αν και  κτρονικού  ψεκασμού  με  σώμα  42  χιλιοστών  της

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226