Page 221 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 221
SWM SIX6 500
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία των scrambler,
δηλαδή είναι μεικτής χρήσης, αλλά εμφανισιακά
έχει δοθεί έμφαση στο off-road κομμάτι και παρα-
πέμπει σε enduro παλαιότερων δεκαετιών. Ο LED
προβολέας είναι στρογγυλός, όπως ακριβώς αρμό-
ζει σε τέτοιου είδους κατασκευές και έχει ένα μικρό
μασκάκι από πάνω του, ενώ λίγο πιο κάτω συναντά-
με το ψηλά τοποθετημένο φτερό του εμπρός τρο-
χού. Πηγαίνοντας προς τα πίσω έχουμε το κλασικής
σχεδίασης ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ» και τη
μονοκόμματη σέλα με το πολύ μικρό σκαλοπάτι με- Τα αναλογικά όργανα ταιριάζουν ιδανικά με τη
ταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη. Τα τελικά των εξατμί- φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας. Θα θέλαμε δείκτη
σεων διαθέτουν προστατευτικά σε σχήμα number στάθμης καυσίμου.
plate που δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο,
ενώ το πίσω φτερό φιλοξενεί ένα μικρών διαστάσε-
ων, στρογγυλό LED φωτιστικό σώμα και λειτουργεί
ως βάση για τα φλας και την πινακίδα.
Η χρήση πλαστικού έχει μειωθεί στο ελάχιστο και
αυτό συμβάλει στην σκληροτράχηλη εικόνα του
SIX6 500 και εξαλείφει την πιθανότητα τριγμών,
συντονισμών ή κραδασμών, ενώ μειώνει το κόστος
επισκευής σε περίπτωση πτώσης. Το φινίρισμα και Άνετη η σέλα με πλούσιο αφρώδες.
η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων κρίνεται
απολύτων ικανοποιητική και η εικόνα της μοτοσυ- δεν υπάρχουν χειρολαβές στον στάνταρ εξοπλισμό.
κλέτας είναι «καθαρή» με σωληνάκια και καλώδια Ο πίνακας των οργάνων αποτελείται από δυο
να είναι όμορφα τακτοποιημένα. στρογγυλά, αναλογικά «ρολόγια», ταχύμετρο και
Άνεση – εργονομία στροφόμετρο με λευκό φόντο και ενδεικτικές λυ-
Η σέλα σε τοποθετεί «πάνω» και όχι «μέσα» στη χνίες στο κάτω μέρος τους. Στο όργανο του ταχυ-
μοτοσυκλέτα στοιχείο που ενισχύει την scrambler μέτρου υπάρχει μια μικρή ψηφιακή οθόνη με ολικό
φιλοσοφία, με τα γόνατα να είναι ελαφρώς λυγι- και μερικό χιλιομετρητή. Θα θέλαμε να υπήρχε και
σμένα, εξαιτίας των ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ. δείκτης στάθμης καυσίμου, για να γνωρίζεις ακρι-
Το εργονομικό τρίγωνο σε συνδυασμό με το πλού- βώς πόση βενζίνη έχεις στο ρεζερβουάρ.
σιο αφρώδες της σέλας είναι τα συστατικά που προ- Κινητήρας
σφέρουν άνεση για ξεκούραστα χιλιόμετρα σε κάθε Η επιλογή ενός αερόψυκτου κινητήρα ταιριάζει
είδους δρόμο. Το μικρό μασκάκι συμπληρώνει αρ- ιδανικά με τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και προ-
μονικά την εικόνα, αλλά ο ρόλος του είναι πιο πολύ σθέτει πόντους στην εμφάνιση, καθώς οι ψήκτρες
διακοσμητικός καθώς σε υψηλές ταχύτητες νιώθεις και η «καθαρή» εικόνα του μοτέρ θυμίζουν παλαι-
την πίεση του αέρα. Βέβαια, τα πολύωρα ταξίδια ότερες εποχές. Έχουμε να κάνουμε με ένα μονο-
στην εθνική δεν είναι το νορμάλ πεδίο χρήσης μιας κύλινδρο σύνολο 445 κυβικών που αποδίδει 30
τέτοιας μοτοσυκλέτας. Άνετο είναι και το κομμά- ίππους με την τροφοδοσία του να γίνεται μέσω ηλε-
τι της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη, αν και κτρονικού ψεκασμού με σώμα 42 χιλιοστών της
Eπιστροφή στα περιεχόμενα