Page 226 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 226
SYM NH-T 200
λου άγνωστος, μιας και προίκισε το δυνατότερο πα- στην ρεπρίζ από 40 μέχρι 80 χλμ/ώρα μετρήσαμε
πί της ελληνικής αγοράς, το VF185. Ένας ξεκάθα- 6,3 δευτερόλεπτα.
ρα «μοτοσυκλετιστικός» κινητήρας εξαρχής, ήταν Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
θέμα χρόνου να τον δούμε και σε άλλες πλατφόρ- Η ραχοκοκαλιά του SYM NH-T είναι ένα πλαί-
μες και το NH-T είναι η πρώτη που κάνει χρήση του. σιο από ατσάλι, συγκεκριμένα τύπου «διαμάντι»,
Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινη- όπως η εταιρεία το χαρακτηρίζει. Σε αυτό, ατσάλι-
τήρα στα 183 κ.εκ., με κεφαλή 4 βαλβίδων και τρο- νες σωληνώσεις κατάλληλα διατεταγμένες, αυξά-
φοδοσία ψεκασμού από την Continental. Το μοτέρ νουν την ακαμψία της κατασκευής χωρίς μεγάλη
συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Ο κι- αύξηση του βάρους και η διάταξη φαίνεται εύκο-
νητήρας αποδίδει 18,4 ίππους στις 8.500 στροφές λα, θυμίζοντας χωροδικτύωμα. Το ψαλίδι είναι επί-
και η ροπή του ανέρχεται στα 1,6 kgm ροπής στις σης ατσάλινο και επιτελεί τον ρόλο ανάρτησης, σε
7.500 στροφές. Λειτουργικά, χαρακτηρίζεται από συνεργασία με ένα μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό.
χαμηλό επίπεδο κραδασμών, ενώ και η κατανάλω- Στο μπροστινό σύστημα συναντάμε τηλεσκοπικό πι-
ση του παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμέ- ρούνι, διαμέτρου 37 χιλιοστών και διαδρομής 140
να, μετρήσαμε μέση κατανάλωση 2,9 λίτρα στα 100 χιλιοστών. Οι αναρτήσεις δεν φέρουν δυνατότητα
χιλιόμετρα, επίδοση που συνήθως χαρακτηρίζει μο- ρύθμισης, ωστόσο είναι σεταρισμένες προσεκτικά
τοσυκλέτες 125 κυβικών. Στις επιδόσεις, το όργα- ώστε να αποδίδουν σωστά στην πλειάδα των χρή-
νο ακριβείας με GPS μας έδειξε τα εξής: Τα πρώ- σεων του NH-T.
τα 50 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα και τα Οδηγώντας
80 χλμ/ώρα από στάση σε 8,7 δευτερόλεπτα, ενώ Στην Ελλάδα, μοτοσυκλέτες σαν την NH-T 200
Eπιστροφή στα περιεχόμενα